Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk är så tydliga ibland.
Träffar en kille genom jobbet lite då och då och har gjort de senaste fem åren. Vi har aldrig pratat mer än lite artighetsfraser och allmänt tågsnack.
Men häromdagen pratade han hur mycket som helst och var personlig.
Vet att han varit sambo innan så tog en koll på Fejan och jajamen, no more sambo 😂

Jag avskyr allt som har med propsar på att göra! Det om något tycker jag säger massor om en person :meh: Brukar folk göra det ang att prata i telefon? Jag har bara fått ett förslag om det innan och tänkte det kändes typ gulligt gammaldags haha.

Jag vill prata i telefon innan träff. Tycker man får mycket bättre uppfattning om personen i telefon än när man skriver. Om nån inte vill det skulle jag tycka det var suspekt och inte vilja ses (om inte personen hade en god förklaring till varför vi inte kunde prata).

Jag blir så trött (igen)! 100 % (3 st) av de som tagit kontakt med mig via HP idag respekterar inte mina åldersönskemål - trots att jag uttryckligen ber om det i presentationen. Suck!!!!!

Varför är det ett problem? Är väl bara att inte svara om du inte är intresserad? Eller ta själv kontakt! Varför bara sitta och vänta ? Vad gäller HP så har två kvinnor tagit kontakt med mig i år. Så 3 på en dag lät mkt. Eller skaffa Tinder om du inte vill ha kontakt med personer utanför din åldersgräns.

Är så trött på respektlösa män! Varför är det så svårt att respektera en kvinnas extremt lilla önskemål i detta fall?? Berätta @Hero

Jag har också Tinder :p

Fråga inte mig. Jag har inte mailat kvinnor där jag ligger utanför åldersgränsen. HP har jag dock tröttnat på... Jag har mailat många, men oftast får man inget svar. En kvinna behöver bara skapa ett konto och blir överöst med mail. Ni borde börja sköta kontakten själva... Varför bara sitta och vänta på mail ? Berätta @tott

Fråga inte mig. Jag har inte mailat kvinnor där jag ligger utanför åldersgränsen. HP har jag dock tröttnat på... Jag har mailat många, men oftast får man inget svar. En kvinna behöver bara skapa ett konto och blir överöst med mail. Ni borde börja sköta kontakten själva... Varför bara sitta och vänta på mail ? Berätta @tott
HA! :D Hördu du, nu tilltalar du nog fel kvinna :D
Allt det andra struntar jag, av förekommen anledning, i att kommentera, MEN - jag brukar ta kontakt med sådana jag tycker är intressanta. Inte ofta jag får svar...:p

Trodde du hade ett bra svar på min fråga eftersom du reagera på mitt inlägg...men - som vanligt...

HA! :D Hördu du, nu tilltalar du nog fel kvinna :D
Allt det andra struntar jag, av förekommen anledning, i att kommentera, MEN - jag brukar ta kontakt med sådana jag tycker är intressanta. Inte ofta jag får svar...:p

Trodde du hade ett bra svar på min fråga eftersom du reagera på mitt inlägg...men - som vanligt...

Jadu, mitt svar är nog att dejtingsidor är som en fiskedamm. Man måste slänga ut många krokar för att få napp om du är av manliga könet. Därav så chansar dom väl att slänga iväg ett mail iaf... får dom svar så får dom...

Ser inte varför det skulle vara ett problem att du får massa mail dock? Även om inte alla är intressanta... För mig låter det som ett lyxproblem.

Jadu, mitt svar är nog att dejtingsidor är som en fiskedamm. Man måste slänga ut många krokar för att få napp om du är av manliga könet. Därav så chansar dom väl att slänga iväg ett mail iaf... får dom svar så får dom...

Ser inte varför det skulle vara ett problem att du får massa mail dock? Även om inte alla är intressanta...
En massa? 4 st sedan 18 augusti.

...och jag vet - det är JÄTTESYND om männen!!! Alltid!

Senast ändrad:
Så vi borde vara tacksamma att vi får meddelanden även om de är oönskade? Så som du välkomnar inviter från tjejer som inte faller inom dina önskemål?

Sen tar vi det igen, att det rasar in meddelanden är långt ifrån alla tjejers verklighet. Ditt ständiga påpekade att tjejer har det så lätt är faktiskt ganska nedlåtande. Sist jag startade Hp fick jag 1 meddelande på 10 dagar (och det var också utanför mig åldersfreferens med ca 10 år).

Så vi borde vara tacksamma att vi får meddelanden även om de är oönskade? Så som du välkomnar inviter från tjejer som inte faller inom dina önskemål?

Sen tar vi det igen, att det rasar in meddelanden är långt ifrån alla tjejers verklighet. Ditt ständiga påpekade att tjejer har det så lätt är faktiskt ganska nedlåtande. Sist jag startade Hp fick jag 1 meddelande på 10 dagar (och det var också utanför mig åldersfreferens med ca 10 år).

Det är väl roligare än en tom inbox iaf ? Det är ju inte som att det är jobbigt att sortera mail.

Jag har fått 2 meddelanden på 1 år :).

En skrev "
Gillar din utstrålning och det jag ser. Du verkar jättetrevlig! Har gärna kontakt med dig!
Oläst"

Kul att få med ordet "oläst" då man man kopierar sina massmeddelanden :D:banghead:

Jag förstår varför man skickar massmeddelanden. Inga tjejer som svarar nästan. De flesta läser inte ens mailet.
HP , känns dock totalt passé . Känns inte som några använder det längre. Tinder har större användarbas.

Jag förstår varför man skickar massmeddelanden. Inga tjejer som svarar nästan. De flesta läser inte ens mailet.
HP , känns dock totalt passé . Känns inte som några använder det längre. Tinder har större användarbas.
HP kan gott stå på medan jag städar

Oavsett om största delen är ointressanta så händer det väl att ni får från någon intressant också? Eller menar ni att ni på ett år inte får mail från en enda intressant?

Oavsett om största delen är ointressanta så händer det väl att ni får från någon intressant också? Eller menar ni att ni på ett år inte får mail från en enda intressant?
På HP var det nog extremt länge sedan jag hade kontakt med någon intressant. Tinder är bättre, men svårt där också!

Ser inte varför det skulle vara ett problem att du får massa mail dock? Även om inte alla är intressanta... För mig låter det som ett lyxproblem.

Jag skulle nog inte säga att det nödvändigtvis är bättre att få tio respektlösa mail än inget alls. Där kan man ju tycka olika dock.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 117
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 755
Senast: lilsan
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 865
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 629
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka