Ja, jag tror inte vi har någon motsvarighet till Ratsit - borde kanske dock kolla om Ratsit har någon info om mig. man borde kunna begära att tas bort va? (gdpr?).
Så nä, det är nog svårt för mig att snoka (spec denna killen, väldigt vanligt namn och så jobbar han för landets största arbetsgivare..) - men jag känner iaf inget behov av det. .
ni som kollar upp era träffar online innan ni träffas, gör ni det bara för att kolla att deras story stämmer (isafall, hur vanligt är det stt den inte gör det?) eller för att bara snoka reda på mer info? Känns det inte konstigt att veta grejer som ni inte har diskuterat?
Ratsit är bara offentliga uppgifter, mig veterligen, så där kan man inte bli borttagen. Tror bara att det är kungafamiljen man inte kan hitta där. Sökte på skoj på lite extremt offentliga personer här och de finns med, med adress, förutom någon tung brottsling där adress saknas - jag tror att det är så i särskilda fall. Har man skyddade personuppgifter tror jag att man finns med, men endast med namn.
Jag kollar mest att de inte verkar vara gifta eller sambo, brottslingar eller ha åsikter och värderingar som går emot mina så till den milda grad att jag inte ens vill träffa dem och låta dem berätta om dem själva.