Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade världens hemskaste träff i fredags.. Alltså snart måste jag skriva ned alla mina hemska Tinder-dejter för detta börjar bara bli löjligt, men framförallt har det bara stärkt min tes om att det inte finns en vettig singel-karl här på ön...

I onsdags eller torsdags matchade jag med en snubbe, vi snackade lite fram och tillbaka och jag tyckte att det var lite konstigt att han var så himla på med att kommentera mitt utseende, jag var så himla snygg osv osv. Här borde jag kanske ha lyssnat på mina varningsklockor, men på fredag kväll när jag var ute och tog ett glas med en vän så blev det så att han kom ned och mötte upp oss på krogen.
Första intrycket blev bara weird. Han kom fram till oss bakifrån, höll för mina ögon och i princip vägrade släppa trots att jag sa nej och försökte ta bort hans händer/armar. Tillslut sa min kompis ifrån och då slutade han. Under kvällen fortsatte han att skämta om hur man hittar folk att k**lla med på Tinder, men att han bara var ute efter att se på film om det var det han bjöd in mig på, och trots att jag upprepade gånger sa att jag inte gillade folk för tätt inpå mig / i min bubbla (markerade till och med avstånd med händerna) så var han väldigt på med att lägga händer på axlar, knä osv. Jag var också tydligen jävligt pryd som inte sextat med honom... Efter ett tag så kom det fram att jag varit på en spelning där han jobbat som ljudtekniker, då får jag kommentaren "hade jag sett dig där hade du aldrig kommit undan" följt av att han tar tag i mitt huvud och försöker typ pussa på mig, hinner dock slå upp händerna och trycka till honom ganska så hårt i hans bröstkorg vilket får honom att sluta.
Precis därefter stänger krogen och jag och min kompis går runt hörnet för att undvika honom, där jag även tillslut bryter ihop. Får ett meddelande av honom kanske 20 min efter, svarar bara "kontakta mig inte igen" och får då 2-3 meddelanden till där han undrar varför och vad han gjort för fel. Ja du gubben.. Sluta ta i mig om jag säger nej, sluta i princip hota med våldtäkt..
Fy fan vilka människor det finns alltså! Tur att du ändå klarade dig bra därifrån. Kan ju bli riktigt obehagligt om man ska ta sig hem själv :mad:

Hade världens hemskaste träff i fredags.. Alltså snart måste jag skriva ned alla mina hemska Tinder-dejter för detta börjar bara bli löjligt, men framförallt har det bara stärkt min tes om att det inte finns en vettig singel-karl här på ön...

I onsdags eller torsdags matchade jag med en snubbe, vi snackade lite fram och tillbaka och jag tyckte att det var lite konstigt att han var så himla på med att kommentera mitt utseende, jag var så himla snygg osv osv. Här borde jag kanske ha lyssnat på mina varningsklockor, men på fredag kväll när jag var ute och tog ett glas med en vän så blev det så att han kom ned och mötte upp oss på krogen.
Första intrycket blev bara weird. Han kom fram till oss bakifrån, höll för mina ögon och i princip vägrade släppa trots att jag sa nej och försökte ta bort hans händer/armar. Tillslut sa min kompis ifrån och då slutade han. Under kvällen fortsatte han att skämta om hur man hittar folk att k**lla med på Tinder, men att han bara var ute efter att se på film om det var det han bjöd in mig på, och trots att jag upprepade gånger sa att jag inte gillade folk för tätt inpå mig / i min bubbla (markerade till och med avstånd med händerna) så var han väldigt på med att lägga händer på axlar, knä osv. Jag var också tydligen jävligt pryd som inte sextat med honom... Efter ett tag så kom det fram att jag varit på en spelning där han jobbat som ljudtekniker, då får jag kommentaren "hade jag sett dig där hade du aldrig kommit undan" följt av att han tar tag i mitt huvud och försöker typ pussa på mig, hinner dock slå upp händerna och trycka till honom ganska så hårt i hans bröstkorg vilket får honom att sluta.
Precis därefter stänger krogen och jag och min kompis går runt hörnet för att undvika honom, där jag även tillslut bryter ihop. Får ett meddelande av honom kanske 20 min efter, svarar bara "kontakta mig inte igen" och får då 2-3 meddelanden till där han undrar varför och vad han gjort för fel. Ja du gubben.. Sluta ta i mig om jag säger nej, sluta i princip hota med våldtäkt..
alltså FY, stackarn :( (dig alltså, inte honom)

Idag matchade jag med en 41-åring. Andra meningen han skrev innehöll frågan om jag äter några kosttillskott. Konstig fråga tyckte jag men svarade snällt. Då börjar han mala på om att vi äter alldeles för lite c-vitamin, länkar en video om detta(som jag inte kollade på), och tycker att det här har ju faktiskt en dubbel Nobelpristagare kommit fram till! Att forskaren ifråga fick sina Nobelpris för ngt helt annat var oviktigt. När jag sa att människan kissar ut överflödigt c-vitamin och det därför är onödigt att stoppa i sig stora mängder, så ville han ha bevis på detta, men endast med artiklar som är peer rewieved... Jag ifrågasatte varför han ens försökte övertyga mig då jag är helt ointresserad, men då fick jag höra att jag allt skulle drabbas av gallsten, hjärt-kärlsjukdom och rynkor i ansiktet! Till slut ledsnade jag och tackade för mig, och då fick han lov att få sista ordet och skrev " Vi är nog färdiga med varandra nu. Jag har inga problem med dig, men med din ignorans och brist på ödmjukhet. Fortsätt läs Aftonbladet och ignorera innehåll från annat håll. Kram!"
Dessutom kallade han mig sheeple... Folk alltså!

Idag matchade jag med en 41-åring. Andra meningen han skrev innehöll frågan om jag äter några kosttillskott. Konstig fråga tyckte jag men svarade snällt. Då börjar han mala på om att vi äter alldeles för lite c-vitamin, länkar en video om detta(som jag inte kollade på), och tycker att det här har ju faktiskt en dubbel Nobelpristagare kommit fram till! Att forskaren ifråga fick sina Nobelpris för ngt helt annat var oviktigt. När jag sa att människan kissar ut överflödigt c-vitamin och det därför är onödigt att stoppa i sig stora mängder, så ville han ha bevis på detta, men endast med artiklar som är peer rewieved... Jag ifrågasatte varför han ens försökte övertyga mig då jag är helt ointresserad, men då fick jag höra att jag allt skulle drabbas av gallsten, hjärt-kärlsjukdom och rynkor i ansiktet! Till slut ledsnade jag och tackade för mig, och då fick han lov att få sista ordet och skrev " Vi är nog färdiga med varandra nu. Jag har inga problem med dig, men med din ignorans och brist på ödmjukhet. Fortsätt läs Aftonbladet och ignorera innehåll från annat håll. Kram!"

:rofl:
Förlåt att jag skrattar men vilket freak. Mycket måste man vara med om i dejtingvärlden :grin:.

Vilka skräckhistorier (speciellt @Masqueradee) men även @zarmino. Har ni några varningstecken att dela med er av eller smyger dessa varelser runt och ser ut som helt vanliga människor?
Den här snubben såg helt vanlig ut, hade iofs bara ett kort. Skrev i sin presentation att han " är bättre än dina ex", skulle kanske kunnat vara en varningssignal... Utöver det fanns inget som stack ut!

Det gick över förväntan igår. Alla var snälla och glada, även Rubs.
Barnet fick klappa lite innan hen åkte tillbaka till mamman, väldigt nöjd.

Sen köpte vi take away och satte oss ute på bryggan, hur härligt som helst 😍
Nu ska jag åka hem, rida och jobba. Hets och panik som vanligt 😅

I början av ditt inlägg trodde jag att han var en försäljare...

Igår sov killen över som jag dejtat nu ett tag. Planerade att vi skulle kyssas första gången och ev lite sex :D Så typiskt att jag får mens precis innan han ska komma till mig.. Attans. Så det blev bara lite kyssar och skeda ihop. Han kommer nog sova hos mig några dagar denna veckan. Kändes bra jag frågade hur länge han hade varit singel han sa 2 år, och att han bara ville dejta en person, (som mig då) att han tyckte om att vara med mig :D Jag har ju inte varit lika duktig, jag har ju dejtat flera under tiden men nu känner jag att de börjar bli seriöst så nu håller jag mig till honom. Hoppas nu mensen försvinner snabbt så vi kan ligga någongång.. Nu blir de bara att man får trigga varandra :P

Åkter upp till D i onsdags och kom hem imorse. Vi var ensamma till fredagen sedan var det fest hela helgen då han fyller jämt. Det har varit fantastiskt. Den här killen alltså :love: har aldrig blivit så bra behandlad av någon i mitt liv. Känner mig sedd och jag känner att ja kan lita på honom.
När jag anlände blev han så glad av o se mig så han sprang och slängde mig upp i luften :love:

Fick även träffa hans mor, introducerad som vän dock men tror nog hon förstod att de va mer än så när jag kom 2 dagar före festen :idea::D På festen med lite alkohol i blodet så dolde han iaf inget, visade mer än gärna för kompisarna att vi har ihop det.

Var falskt alarm med könssjukdom med, har varit och testat mig och de va inget, han har också varit iväg o är negativ :cool:

Sheeple:love:
Vilka skräckhistorier (speciellt @Masqueradee) men även @zarmino. Har ni några varningstecken att dela med er av eller smyger dessa varelser runt och ser ut som helt vanliga människor?
Det går tyvärr inte att säga några speciella varningstecken, men jag försöker alltid kolla Facebook, Ratzit etc innan träff.

Om någon undrade om man blir mindre fånig och fnittrig när man blir äldre? Nein. Köpenhamn nämnde att han har berättat för folk att han har träffat någon och att han går runt och ler hela tiden. Det går ju skiiitbra med hela ”vi ska ta det väldigt långsamt”-grejen... Men jag ler också hela tiden så...

Pratade btw länge med Malmö i telefon idag. Vi ska träffas så fort jag kommit i ordning i lägenheten. Det ser jag fram emot, har blivit lite mätt på att träffa nya just nu men vill gärna behålla honom som kk och vän. Han är så annorlunda och olik mig, men han gör mig på bra humör. Så det funkar ändå.

Jag har slutat att irritera mig på exet (i alla fall för det mesta) och blir glad när jag ser honom. En del av mig vill göra såna där mysiga saker som att hångla och hålla hand men en annan del (lyckligtvis en större än så länge) inser att det är en dålig idé eftersom det antagligen kommer leda till att 1: Han vill ha sex och/eller 2: Han tror att vi ska bli tillsammans igen. Så jag håller mig i skinnet. I övrigt vet jag inte om jag har tid att träffa någon, inte ens för lite kravlöst sex.

Hann förresten under min dag på Tinder skriva lite med en man...apropå stolpskott 🙄

Hann inte skriva många ord innan han skrev, ’du ser ut som att du är 1,68 m/56 kg’. Jag skrev att det var fel, att jag är mindre. Fick till svar att då kommer vi passa perfekt ihop...frågade om inte det berodde på andra saker än kroppsmått? Fick till svar att visst, men hade du vägt 70 kg så hade det ju inte funkat 😒 sen frågade han när vi skulle träffas, jag skrev att jag inte trodde vi skulle det, fick till svar att jag ju skulle missa jordgubbarna och champagnen då....sen tog han bort matchningen 🙄

Hann förresten under min dag på Tinder skriva lite med en man...apropå stolpskott 🙄

Hann inte skriva många ord innan han skrev, ’du ser ut som att du är 1,68 m/56 kg’. Jag skrev att det var fel, att jag är mindre. Fick till svar att då kommer vi passa perfekt ihop...frågade om inte det berodde på andra saker än kroppsmått? Fick till svar att visst, men hade du vägt 70 kg så hade det ju inte funkat 😒 sen frågade han när vi skulle träffas, jag skrev att jag inte trodde vi skulle det, fick till svar att jag ju skulle missa jordgubbarna och champagnen då....sen tog han bort matchningen 🙄

:wtf: :arghh:

Jag var ju på tredje dejt med J i helgen. Vi var hos honom och jag sov över. Det var trevligt, trevligt sex två gånger och mys framför film i soffan. Men dagen efter kändes lång och lite trögt att hålla igång konversationen. Jag har inget pirr i magen.
När vi hade sex andra gången frågade han om jag kunde göra en grej som jag har gjort många gånger med exet men som jag inte ville. Han verkade vara helt okej med det men jag blir ändå panikslagen inuti. Jag grät i mörkret efteråt och känner typ att jag aldrig mer vill ha sex med honom, enbart för att jag blir totalt låst inuti över minsta lilla press/förväntningar eller vad jag ska kalla det. Under det sista året/åren med exet blev jag oerhört bra på att trycka undan min egen lust och ha sex oavsett, för husfridens skull och för att försöka vara en person som det skulle vara värt att stanna hos. Jag gjorde även saker som jag egentligen inte ville, av samma anledning. Jag inser nu att det nog har satt mer spår än vad jag trodde. Men iofs, det är ju inte förrän alldeles nyligen som jag slutade tänka att det enklaste nog var att aldrig mer ha sex öht. Jag får se vad som händer med J.

On a more positive note:
I fredags var jag på spontandejt med en kille, T, jag har skrivit med ett tag men aldrig träffat. Han messade på kvällen och frågade om vi inte skulle gå ut och äta, han bor 11 mil bort men kunde sätta sig i bilen direkt, och jag hängde på. Han är så himla rolig att skriva med! Han var snyggare än på bilderna och vi pratade oavbrutet i tre timmar. Supertrevligt. Efter det har vi fortsattmessa massor och kommit överens om att ses igen, men det dröjer ett tag innan det går att få till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 144
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 789
Senast: lilsan
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 929
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 689
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Orolig katt i bil