Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så rädd att jag ska falla in i det igen, att trycka undan det jag vill. Men jag är glad att jag inte gjorde det nu iaf.@SaraXX
Känner så igen mig. Men känner att jag är bättre på att stå upp för mig själv nu åtm. Jag litar dock inte på någon.
Jag är så rädd att jag ska falla in i det igen, att trycka undan det jag vill. Men jag är glad att jag inte gjorde det nu iaf.
Kan du inte leta reda på honom på sociala medier och kontakta honom där?Pa tal om att inte hor av sig..
Jag har traffat en trevlig kille och vi ska traffas igen pa torsdag for en andra dejt - MEN, jag glomde mobilen i bilen nar jag sprang till taget imorse, sa nu ar telefonen i Ystad och jag ar i London...
Far halla tummar o tar att posten kan leverera underverk o fa hit telefonen pa torsdag, eftersom jag annars inte har nagot satt att fa tag i snubben..
Kan du inte leta reda på honom på sociala medier och kontakta honom där?
Pa tal om att inte hor av sig..
Jag har traffat en trevlig kille och vi ska traffas igen pa torsdag for en andra dejt - MEN, jag glomde mobilen i bilen nar jag sprang till taget imorse, sa nu ar telefonen i Ystad och jag ar i London...
Far halla tummar o tar att posten kan leverera underverk o fa hit telefonen pa torsdag, eftersom jag annars inte har nagot satt att fa tag i snubben..
Btw. @Milosari o ni gulliga som svarade ang att lita på vad folk säger osv. Pianokillen slutade tvärt att svara verkar det som. Poff bara. Blev så jävla knäckt. Det jag hatar mest av allt. Hur ska man kunna umgås med nya människor om man måste utgå från att inte ett ord eller något engagemang är ärligt?
Jag dejtade en jättetrevlig kille innan internets tid. Vi bodde i olika städer i Italien och hade endast hans uppgifter på mobilen, min dåvarande chef var sjukligt svartsjuk så han slängde min mobilLåter lite som när jag dränkte min mobil inför typ andra dejten med killen jag träffade i höstas. Inte riktigt så dramatiskt som Ystad vs London dock men jag fick låna mobil och dator av en dansk och så fanns hans nummer ändå inte på hitta.se![]()
@Stefffie har du honom på Tinder? Isf går det att logga inn via dator, det har jag gjort ibland.
Jag lyckades svepa slut på Tinder för första gång i går kväll, mycket oväntat! Har knappt varit inne på flera veckor. Funderar på om det värkligen stämde att det inte fanns flera attt svepa på eller om något var knas med Tinder. Får testa igen ikväll.
Usch. I helgen behöver jag öva på att avbryta en dejt, en fika är så mycket mer avgränsad naturligt än att ses på en bar. @Bison kommer bli jättenöjd![]()
Jobbigt, kan känna igen mig i situationen. Kunde du prata med honom om det och förklara? Inte för att man ska behöva göra det, men det kan göra att det känns tryggare att fortsätta ha sex sen. Jag har sagt till killar när de föreslagit saker jag inte vill just då att "Den grejen har jag tidigare blivit pressad till att göra fast jag inte velat. Därför är det viktigt för mig att om jag skulle vilja göra det nån gång så måste det vara helt på mitt initiativ, ingenting nån ber mig om". Det har känts bra och mötts av full förståelse.Jag var ju på tredje dejt med J i helgen. Vi var hos honom och jag sov över. Det var trevligt, trevligt sex två gånger och mys framför film i soffan. Men dagen efter kändes lång och lite trögt att hålla igång konversationen. Jag har inget pirr i magen.
När vi hade sex andra gången frågade han om jag kunde göra en grej som jag har gjort många gånger med exet men som jag inte ville. Han verkade vara helt okej med det men jag blir ändå panikslagen inuti. Jag grät i mörkret efteråt och känner typ att jag aldrig mer vill ha sex med honom, enbart för att jag blir totalt låst inuti över minsta lilla press/förväntningar eller vad jag ska kalla det.
Jag är inte säker på att jag förstår. Varför tyder bristande svar på oärlighet?Btw. @Milosari o ni gulliga som svarade ang att lita på vad folk säger osv. Pianokillen slutade tvärt att svara verkar det som. Poff bara. Blev så jävla knäckt. Det jag hatar mest av allt. Hur ska man kunna umgås med nya människor om man måste utgå från att inte ett ord eller något engagemang är ärligt?
Men usch vad tråkigt ändå, det som verkade så bra hade väl kunnat få vara det också! Kram!Reviderar detta. Nu fick jag svar. Negativt men ändå tusen gånger bättre än inget alls.
Hahaha, alltså, what?!Hann förresten under min dag på Tinder skriva lite med en man...apropå stolpskott
Hann inte skriva många ord innan han skrev, ’du ser ut som att du är 1,68 m/56 kg’. Jag skrev att det var fel, att jag är mindre. Fick till svar att då kommer vi passa perfekt ihop...frågade om inte det berodde på andra saker än kroppsmått? Fick till svar att visst, men hade du vägt 70 kg så hade det ju inte funkatsen frågade han när vi skulle träffas, jag skrev att jag inte trodde vi skulle det, fick till svar att jag ju skulle missa jordgubbarna och champagnen då....sen tog han bort matchningen
![]()
Nu har jag inte hängt med riktigt för att ha koll på hur mycket du och pianokillen träffats/haft kontakt, men kan du inte försöka se det som att det är intressant att träffa, prata och lära känna folk lite oavsett vad det leder till?Btw. @Milosari o ni gulliga som svarade ang att lita på vad folk säger osv. Pianokillen slutade tvärt att svara verkar det som. Poff bara. Blev så jävla knäckt. Det jag hatar mest av allt. Hur ska man kunna umgås med nya människor om man måste utgå från att inte ett ord eller något engagemang är ärligt?