Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Btw. @Milosari o ni gulliga som svarade ang att lita på vad folk säger osv. Pianokillen slutade tvärt att svara verkar det som. Poff bara. Blev så jävla knäckt. Det jag hatar mest av allt. Hur ska man kunna umgås med nya människor om man måste utgå från att inte ett ord eller något engagemang är ärligt?

Pa tal om att inte hor av sig..
Jag har traffat en trevlig kille och vi ska traffas igen pa torsdag for en andra dejt - MEN, jag glomde mobilen i bilen nar jag sprang till taget imorse, sa nu ar telefonen i Ystad och jag ar i London...

Far halla tummar o tar att posten kan leverera underverk o fa hit telefonen pa torsdag, eftersom jag annars inte har nagot satt att fa tag i snubben..

Jag har traffat en trevlig kille och vi ska traffas igen pa torsdag for en andra dejt - MEN, jag glomde mobilen i bilen nar jag sprang till taget imorse, sa nu ar telefonen i Ystad och jag ar i London...

Far halla tummar o tar att posten kan leverera underverk o fa hit telefonen pa torsdag, eftersom jag annars inte har nagot satt att fa tag i snubben..
Kan du inte leta reda på honom på sociala medier och kontakta honom där?

Låter lite som när jag dränkte min mobil inför typ andra dejten med killen jag träffade i höstas. Inte riktigt så dramatiskt som Ystad vs London dock men jag fick låna mobil och dator av en dansk och så fanns hans nummer ändå inte på hitta.se 😂

Btw. @Milosari o ni gulliga som svarade ang att lita på vad folk säger osv. Pianokillen slutade tvärt att svara verkar det som. Poff bara. Blev så jävla knäckt. Det jag hatar mest av allt. Hur ska man kunna umgås med nya människor om man måste utgå från att inte ett ord eller något engagemang är ärligt?

Reviderar detta. Nu fick jag svar. Negativt men ändå tusen gånger bättre än inget alls.

@Stefffie har du honom på Tinder? Isf går det att logga inn via dator, det har jag gjort ibland.

Jag lyckades svepa slut på Tinder för första gång i går kväll, mycket oväntat! Har knappt varit inne på flera veckor. Funderar på om det värkligen stämde att det inte fanns flera attt svepa på eller om något var knas med Tinder. Får testa igen ikväll.

Låter lite som när jag dränkte min mobil inför typ andra dejten med killen jag träffade i höstas. Inte riktigt så dramatiskt som Ystad vs London dock men jag fick låna mobil och dator av en dansk och så fanns hans nummer ändå inte på hitta.se 😂
Jag dejtade en jättetrevlig kille innan internets tid. Vi bodde i olika städer i Italien och hade endast hans uppgifter på mobilen, min dåvarande chef var sjukligt svartsjuk så han slängde min mobil O_o

@Stefffie har du honom på Tinder? Isf går det att logga inn via dator, det har jag gjort ibland.

Jag lyckades svepa slut på Tinder för första gång i går kväll, mycket oväntat! Har knappt varit inne på flera veckor. Funderar på om det värkligen stämde att det inte fanns flera attt svepa på eller om något var knas med Tinder. Får testa igen ikväll.

Bra tankt!
Inte tinder dock, utan annan app, som inte verkar ha en application for webb-browsern, utan enbart i mobilen.
Far hoppas tfn kommer fram itid, annars messa sa fort jag kan och hoppas att han tror pa min ursakt!

Jag var ju på tredje dejt med J i helgen. Vi var hos honom och jag sov över. Det var trevligt, trevligt sex två gånger och mys framför film i soffan. Men dagen efter kändes lång och lite trögt att hålla igång konversationen. Jag har inget pirr i magen.
När vi hade sex andra gången frågade han om jag kunde göra en grej som jag har gjort många gånger med exet men som jag inte ville. Han verkade vara helt okej med det men jag blir ändå panikslagen inuti. Jag grät i mörkret efteråt och känner typ att jag aldrig mer vill ha sex med honom, enbart för att jag blir totalt låst inuti över minsta lilla press/förväntningar eller vad jag ska kalla det.
Jobbigt, kan känna igen mig i situationen. Kunde du prata med honom om det och förklara? Inte för att man ska behöva göra det, men det kan göra att det känns tryggare att fortsätta ha sex sen. Jag har sagt till killar när de föreslagit saker jag inte vill just då att "Den grejen har jag tidigare blivit pressad till att göra fast jag inte velat. Därför är det viktigt för mig att om jag skulle vilja göra det nån gång så måste det vara helt på mitt initiativ, ingenting nån ber mig om". Det har känts bra och mötts av full förståelse.

Jag är inte säker på att jag förstår. Varför tyder bristande svar på oärlighet?

Hann förresten under min dag på Tinder skriva lite med en man...apropå stolpskott 🙄

Hann inte skriva många ord innan han skrev, ’du ser ut som att du är 1,68 m/56 kg’. Jag skrev att det var fel, att jag är mindre. Fick till svar att då kommer vi passa perfekt ihop...frågade om inte det berodde på andra saker än kroppsmått? Fick till svar att visst, men hade du vägt 70 kg så hade det ju inte funkat 😒 sen frågade han när vi skulle träffas, jag skrev att jag inte trodde vi skulle det, fick till svar att jag ju skulle missa jordgubbarna och champagnen då....sen tog han bort matchningen 🙄
Hahaha, alltså, what?! :rofl: :banghead:

Nu har jag inte hängt med riktigt för att ha koll på hur mycket du och pianokillen träffats/haft kontakt, men kan du inte försöka se det som att det är intressant att träffa, prata och lära känna folk lite oavsett vad det leder till?

Själv tänker jag lite att även om de jag umgås med försvinner ur mitt liv imorgon, oavsett anledning, så har jag ändå haft det trevligt under tiden. Jag har fått upptäcka nya sidor hos andra, kanske hos mig själv, fått trevliga stunder som fått mig att må bra osv. Förut tänkte jag som du verkar göra, att det var jobbigt att lära känna nya personer just för att de kunde försvinna när som helst och såg det lite som "bortkastad tid" eller "ett svek" eller annat negativt om de sedan gjorde det. Men när jag slutade se det så, och istället fokuserade på att vara lite mer här och nu, inte tänka tusen år fram i tiden osv, då blev det dels lättare att träffa nya människor, dels lättare att hålla kontakten med befintliga bekantingar/vänner och dessutom kändes det som att de personer jag umgicks med, de ville hålla kontakten med mig längre tid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 149
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 795
Senast: lilsan
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 929
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 689
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka