en började skämta med «åh, är du bra på att rida? Du får gärna rida mig... höhö»
Men, höjdkomplexer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
en började skämta med «åh, är du bra på att rida? Du får gärna rida mig... höhö»
Spontana saker gillar jag, här är det helt dött på den fronten för tillfället, men sommaren har knappt ens börjar (tänker på semestern m.m.).
Hoppas din spontanfikadejt blir rolig.![]()
suuuck.
Men, höjdkomplexer?
Hm, eller längdkomplexer kanske det heter på svenska? Hakade upp sig totalt i att jag skrivit ut hur hög/lång jag var på Tinder. Såg ju ut från bilderna att han antagligen var lägre än mig, men swipade höger ändå pga att han såg ut att ha utstrålning och glimt i ögat....
Längd helt enkelt. Hur hög man är är ju en annan sak![]()
Ja, personligen har jag försökt undvika de som är alltför stenade...![]()
Haha okej, lite språkförvirring där alltså!
Såg nyligen att myskillen hade tagit bort mig från både Tinder och Snapchat.... Det här går ju strålande!![]()
Ouch!Eller som min vän förra veckan. Hon hade matchat med en kille på Tinder och nyfiken som hon var letade hon upp hans Insta och råkade klicka på "följ" direkt. Pinsamt tyckte hon, men det fick va vad det var. Någon timme senare accepterade han hennes följarförfrågan, började följa henne och tio minuter senare hade han avföljt igen och tagit bort henne på Tinder. Göttigt för självförtroendet!
Ouch!![]()
Var kanske nått annat som stack i hans ögon då.. Hoppas hon inte tog åt sig!Verkligen! En riktig snygging till tjej som har härliga bilder, så tyckte inte hon skulle ta åt sig. Men smaken är som baken!
Var kanske nått annat som stack i hans ögon då.. Hoppas hon inte tog åt sig!
Vad får dig att tro det ?Hm, eller längdkomplexer kanske det heter på svenska? Hakade upp sig totalt i att jag skrivit ut hur hög/lång jag var på Tinder. Såg ju ut från bilderna att han antagligen var lägre än mig, men swipade höger ändå pga att han såg ut att ha utstrålning och glimt i ögat....
Som du vill.@Hero jag tänker inte dra igång någon ny längddiskution, sorry!
HärligtJag är inte singel längre! Efter timtals av pratande och velande (från min sida) så släppte jag min gard och bara accepterade att jag är kär i T, bara vill vara med honom och ja.Det känns jättebra nu, jag hoppas (och tror) det håller i sig, gör det inte det så är det så. Det känns dumt att släppa någon bara för att en sagt till sig själv att man SKA vara singel över sommaren, får leva lite genom era inlägg i tråden istället.
![]()