Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spontana saker gillar jag, här är det helt dött på den fronten för tillfället, men sommaren har knappt ens börjar (tänker på semestern m.m.).
Hoppas din spontanfikadejt blir rolig. :D

Tack, det var den! Han kom med ett tåg som såklart var lite försenat (men vem vill inte ha 12 extra minuter i Herrljunga?) så hann inte fika så länge men gick inom honom och lämnade bagage (och tog en liten titt, vilken lägenhet!) och promenerade sedan upp till Slottsskogen och köpte en glass, promenerade ett tag och satt sedan på en bänk och pratade till klockan blev för mycket, jag började frysa och myggen älskade mina ben lite för mycket. Bra snack, mycket skratt och vi kom in på rätt intressanta samtalsämnen. Promenerade sedan tillbaks ner till Järntorget där jag skulle ta bussen, det blev en varm och rejäl kram och en halvsnabb puss när bussen kom. Hade gärna stått kvar ett tag men... school night ;)

:banghead: suuuck.

Men, höjdkomplexer?

Hm, eller längdkomplexer kanske det heter på svenska? Hakade upp sig totalt i att jag skrivit ut hur hög/lång jag var på Tinder. Såg ju ut från bilderna att han antagligen var lägre än mig, men swipade höger ändå pga att han såg ut att ha utstrålning och glimt i ögat....

Haha okej, lite språkförvirring där alltså! :rofl:

Såg nyligen att myskillen hade tagit bort mig från både Tinder och Snapchat.... Det här går ju strålande! :p :meh:

Haha okej, lite språkförvirring där alltså! :rofl:

Såg nyligen att myskillen hade tagit bort mig från både Tinder och Snapchat.... Det här går ju strålande! :p:meh:

Jag träffade en kille via Tinder en gång, vi gick på dejt och sedan låg vi samma kväll. Sen tog han bort mig på Tinder utan att vi hade bytt nummer :D Då känner man sig som en riktig vinnare.

Eller som min vän förra veckan. Hon hade matchat med en kille på Tinder och nyfiken som hon var letade hon upp hans Insta och råkade klicka på "följ" direkt. Pinsamt tyckte hon, men det fick va vad det var. Någon timme senare accepterade han hennes följarförfrågan, började följa henne och tio minuter senare hade han avföljt igen och tagit bort henne på Tinder. Göttigt för självförtroendet!

Eller som min vän förra veckan. Hon hade matchat med en kille på Tinder och nyfiken som hon var letade hon upp hans Insta och råkade klicka på "följ" direkt. Pinsamt tyckte hon, men det fick va vad det var. Någon timme senare accepterade han hennes följarförfrågan, började följa henne och tio minuter senare hade han avföljt igen och tagit bort henne på Tinder. Göttigt för självförtroendet!
Ouch! :down:

Hm, eller längdkomplexer kanske det heter på svenska? Hakade upp sig totalt i att jag skrivit ut hur hög/lång jag var på Tinder. Såg ju ut från bilderna att han antagligen var lägre än mig, men swipade höger ändå pga att han såg ut att ha utstrålning och glimt i ögat....
Vad får dig att tro det ?
Om nån skriver ut sin längd har man ofta en agenda med det och då det låter naturligt att vilja ta reda på den. Killar som är långa gör det för att boosta sin profil. Tjejer som skriver ut sin längd är oftast själva långa. Jag får en känsla av att det där med längd är känsligt för dom och dom söker en längre kille då. Men om du inte vill ha frågor om din längd kanske du ska fundera på att plocka bort den ?

@Hero jag tänker inte dra igång någon ny längddiskution, sorry!
Som du vill.
Men om killen inte är så lång kanske han helt enkelt bara vill ta reda på om du har problem med hans längd. Dvs, han vill ta reda på om du har komplex. Jag skulle nog göra det med facit i hand , särskilt om hon bodde långt ifrån. Då det är svårare att ses direkt.

Jag är inte singel längre! Efter timtals av pratande och velande (från min sida) så släppte jag min gard och bara accepterade att jag är kär i T, bara vill vara med honom och ja. :p Det känns jättebra nu, jag hoppas (och tror) det håller i sig, gör det inte det så är det så. Det känns dumt att släppa någon bara för att en sagt till sig själv att man SKA vara singel över sommaren, får leva lite genom era inlägg i tråden istället. :D

Jag är inte singel längre! Efter timtals av pratande och velande (från min sida) så släppte jag min gard och bara accepterade att jag är kär i T, bara vill vara med honom och ja. :p Det känns jättebra nu, jag hoppas (och tror) det håller i sig, gör det inte det så är det så. Det känns dumt att släppa någon bara för att en sagt till sig själv att man SKA vara singel över sommaren, får leva lite genom era inlägg i tråden istället. :D
Härligt :) Hoppas ni får en fantastisk sommar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Svar
1 045
· Visningar
107 956
Senast: Ava22
·
Svar
2 001
· Visningar
99 031
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
404
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka