Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kunde inte hålla mig. Skickade iväg ett mess och frågade om allt var bra med honom och sonen. Om han hade lust att ses i helgen. Fick svar nästan direkt. Att båda varit sjuka att de var sådär. (ingen fråga hur jag mår) att han är upptagen i helgen, att han bla ska spela match. Så ja de är kört där haha. Nu vet jag i alla fall och kan gå vidare :(

Jag kunde inte hålla mig. Skickade iväg ett mess och frågade om allt var bra med honom och sonen. Om han hade lust att ses i helgen. Fick svar nästan direkt. Att båda varit sjuka att de var sådär. (ingen fråga hur jag mår) att han är upptagen i helgen, att han bla ska spela match. Så ja de är kört där haha. Nu vet jag i alla fall och kan gå vidare :(

Ja, lämna det där. Han verkar ju inte särskilt tillmötesgående eller engagerad. Att springa efter någon som inte har intresse gör inget gott alls! Vet en som gjort det alldeles för många gånger men nu lärt sig :angel:

Jag fick ett mess från gårdagens spontanare om att det inte riktigt klickade och efter att ha tänkt på saken håller jag helt med ;) Så det känns bara bra och definitivt bra att han sa något! Först blev jag grinig och tappade självförtroendet i en kvart och sen ba' men skärpning Anna, det gick mindre än tolv timmar från match till dejt, det är ju inte direkt så att jag hade några vilda förhoppningar eller fick några särskilda känslor heller.

Det var en trevlig kväll ändå och det räcker faktiskt. Skönt att inse det och inte bara känna mig dissad liksom. Har lite andra rävar bakom öronen, bl.a en lunch på lördag med någon som nästan verkar för bra för att vara sann och ännu en nästa torsdag som också verkar ha god potential...

Jag anmälde inlägget. Tycker det är så tröttsamt.
Det gjorde jag också. Nu räcker det liksom.
Men herregud, ni är ju vuxna människor och kan styra era egna impulser? Om ni tycker det är tröttsamt så gissa vad jag tycker?!?
När nu @tott skrev sin utmaning så tyckte jag att ni KANSKE kan klara av att inte bli provocerade?
Och nej, jag tänker inte varna @Hero för det är inget regelbrott att ha komplex och hangups.

/mod

Men herregud, ni är ju vuxna människor och kan styra era egna impulser? Om ni tycker det är tröttsamt så gissa vad jag tycker?!?
När nu @tott skrev sin utmaning så tyckte jag att ni KANSKE kan klara av att inte bli provocerade?
Och nej, jag tänker inte varna @Hero för det är inget regelbrott att ha komplex och hangups.

/mod
Jag är inte enig med dig, jag tycker definitivt att det handlar om exakt samma fenomen som synts i tråd efter tråd. Att det egentligen inte handlar om ett komplex utan en omättlig uppmärksamhetstörst. Och att ansvaret läggs på de som reagerar, inte den som uppviglar.

Men men, släpper det. Det är inte mitt jobb att städa.

/mod
Varför så otrevligt ton? Du är väl som moderator en representant för Buke och borde föregå med gott exempel? :confused:
Bra dock att du rensade i tråden igen.:up:

Jag är inte enig med dig, jag tycker definitivt att det handlar om exakt samma fenomen som synts i tråd efter tråd. Att det egentligen inte handlar om ett komplex utan en omättlig uppmärksamhetstörst. Och att ansvaret läggs på de som reagerar, inte den som uppviglar.

Men men, släpper det. Det är inte mitt jobb att städa.
Men varför ens kommentera i tråden att du rapporterat? När tott redan sagt ifrån? Vad tillförde det?
Varför så otrevligt ton? Du är väl som moderator en representant för Buke och borde föregå med gott exempel? :confused:
Bra dock att du rensade i tråden igen.:up:
Därför att jag är rätt trött på vuxna människor som skapar oreda i onödan. Du gjorde en jättebra grej som sa ifrån tidigare men det är så onödigt att kommentera att man anmält inlägget, det skapar inte en högre nivå direkt.

Jag har varnat er alla tidigare, den här tråden står för nästan 50% av min arbetsinsats på Allmänt och jag tycker den tar onödig tid när ni alla borde kunna uppföra er bättre.

/mod

Men varför ens kommentera i tråden att du rapporterat? När tott redan sagt ifrån? Vad tillförde det?

Därför att jag är rätt trött på vuxna människor som skapar oreda i onödan. Du gjorde en jättebra grej som sa ifrån tidigare men det är så onödigt att kommentera att man anmält inlägget, det skapar inte en högre nivå direkt.

Jag har varnat er alla tidigare, den här tråden står för nästan 50% av min arbetsinsats på Allmänt och jag tycker den tar onödig tid när ni alla borde kunna uppföra er bättre.

/mod
Förlåt så väldigt mycket för att jag svarade på @Milosari s kommentar att hon rapporterat. Det var absolut inte min mening att göra dig så upprörd med det lilla inlägget.
...och jag tycker att du sätter onödigt mycket energi på små skitinlägg nu. ...och skäller lite åt fel håll, så att säga.
Jag kan inte se att jag och @Milosari har gjort fel som är värt en utskällning i det här fallet.

Förlåt så väldigt mycket för att jag svarade på @Milosari s kommentar att hon rapporterat. Det var absolut inte min mening att göra dig så upprörd med det lilla inlägget.
...och jag tycker att du sätter onödigt mycket energi på små skitinlägg nu. ...och skäller lite åt fel håll, så att säga.
Jag kan inte se att jag och @Milosari har gjort fel som är värt en utskällning i det här fallet.
Ungefär här tog mitt tålamod slut.

/mod

Oj! Vad hände med dejtingtråden...

Ja, för att uppdatera mina försök med tinder så verkar något hänt med appen, jag får notiser att jag har nya matchningar och två (!) har skrivit till mig, men när jag öppnat tinder så syns inget? Fler som haft sådana problem?
Och jag vet att jag gnällde på att ingen skrev tillbaka, men nu när de gör det blev det jätteläskigt! Ja, jag är en tönt som blir rädd för helt löjliga saker... (Vill dock ändå gärna se mina meddelanden, även om det är läskigt).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Svar
1 045
· Visningar
107 959
Senast: Ava22
·
Svar
2 001
· Visningar
99 031
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
404
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka