Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där med hur det artar sig... "Har hittat någon som jag tror på, men vi kanske kan fortsätta umgås som vänner".
Något rätt måste jag ju ha, om jag inte skrämmer iväg henne från start, även om jag kanske inte var riktigt rätt på alla sätt.
Jag hade nog slutat svara och blockat killen, men det är jag det. Fattar han vinken?
Jag hade nog slutat svara och blockat killen, men det är jag det. Fattar han vinken?
Jag får också meddelanden där ibland från okända. De blockas direkt.Alltså jag är mållös... jag var inne på instagram, har inte varit så aktiv på den nya meddelande funktionen som finns, idag såg jag att jag hade två förfrågningar. Ena var rätt tråkig bara ett hej, men den andra fick mig att bli mållös, lät ungefär som något jag skulle kunnat läsa på någon dejtingsajt:
"Wow! Du har jättefina fötterVad är din fotstorlek?
"
Tydligen var det skickat 30/5, så jag bryr mig inte ens om att svara och när jag kollar mina bilder, så hade jag inte lagt upp några bilder på mina fötter som funnits där innan 30/5. Enda bilderna var med heltäckande arbetsbyxor och arbetsskor.
Nåväl finns folk till allt, jag avvisade förfrågan.![]()
Men det blir en sån sak där din nivå är perfekt för dig men den kanske inte är perfekt för någon annan. Precis som någon annan påpekade så hur vet du att han inte är ärlig och varför investera du då så mycket i han. Det verkar snarare vara någon sorts försvarsmekanism från din sida för att du känner dig dissad snarare än att det skulle handla om någon sorts ärlighetsfråga.Jag gör också så, om man träffats en gång och de inte var något. Men ses man några gånger och har pratat mycket så tycker jag de är bättre att va ärlig. Killen innan honom träffade jag 2 ggr men vi pratade i en månads tid. Jag kände de inte klickade och sa de till honom, han uppskattade min ärlighet och kände som tur var desamma.
Äh, det är väl inte så ofta man är taggad på att vara polare i det läget![]()
Har du testat söka vänner? Kanske börja där, så inte dejten ska fylla många behov? Kan märkas av och kännas desperat och oattraktivt.Vi hann inte komma så långt att det började bli intimt, så att säga. ;-) Men generellt kan det nog vara lite spänt, misstänker jag. Sedan känner jag att jag nog skulle kunna behöva lite fler vänner, överlag. Men ska nog vänta lite innan jag föreslår att hitta på något, bäst att låta bollen ligga hos henne.
Har du testat söka vänner? Kanske börja där, så inte dejten ska fylla många behov? Kan märkas av och kännas desperat och oattraktivt.
Jag har vänner, men inte så många att jag inte känner att det skulle skada med fler.Har du testat söka vänner? Kanske börja där, så inte dejten ska fylla många behov? Kan märkas av och kännas desperat och oattraktivt.
Ja därför jag ger han tid att höra av sig om han nu är intresserad. Kan inte tjata eller fråga igen.Men det blir en sån sak där din nivå är perfekt för dig men den kanske inte är perfekt för någon annan. Precis som någon annan påpekade så hur vet du att han inte är ärlig och varför investera du då så mycket i han. Det verkar snarare vara någon sorts försvarsmekanism från din sida för att du känner dig dissad snarare än att det skulle handla om någon sorts ärlighetsfråga.
Jag har vänner, men inte så många att jag inte känner att det skulle skada med fler.