Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha kom på en värre. Samma kille som 01-historian. Vi jobbade på typ samma ställe, så han ville ses för en snabbis på lunchen (bodde båda nära) så sagt och gjort, vi hade dock tight med tid så hann inte klä av våra uniformer helt (plus han hade väl ngn uniforms-grej antar jag) varpå han sen kommer halvt på min uniformsjacka.. jag var tvungen att åka och jobba sen och fick inte bort allt. Men mesta försvann, tänkte att det är ingen som märker. Första frågan efter lunchen, du har spillt, är det lasagnesås? Hahaha.. också ovärdigt.

Btw så var det bara han som kom, sen var vi klara. Det gick iofs inte "för fort" men när han var klar var det klart. Också charmigt.

Haha kom på en värre. Samma kille som 01-historian. Vi jobbade på typ samma ställe, så han ville ses för en snabbis på lunchen (bodde båda nära) så sagt och gjort, vi hade dock tight med tid så hann inte klä av våra uniformer helt (plus han hade väl ngn uniforms-grej antar jag) varpå han sen kommer halvt på min uniformsjacka.. jag var tvungen att åka och jobba sen och fick inte bort allt. Men mesta försvann, tänkte att det är ingen som märker. Första frågan efter lunchen, du har spillt, är det lasagnesås? Hahaha.. också ovärdigt.

Btw så var det bara han som kom, sen var vi klara. Det gick iofs inte "för fort" men när han var klar var det klart. Också charmigt.

Alltså jag måste nästan starta en egen tråd för det här - "Katastrofdejter/katastrofligg" :D

Han visade ju de sidorna först flera år senare? Det är väl få som säger Hej, jag är en mansbebis, hänger du med upp på rummet.

Självklart inte men jag har aldrig blivit överraskad på det sättet själv sen vet jag inte om det bara är slumpen/tur eller om det hänger ihop mer med att jag är lite långsammare så att säga.

Han som jag trodde skulle kunna vara en dejt i fredags blir nog bara en kompis, sågs i lördags också med vänner och hade jättekul. Känns som att jag fortsätter vara gayig istället (trots att han är väldigt snygg och snäll) och ser till att utöka mitt kompisgäng med honom och hans kompisar. Onödigt att göra det komplicerat.

Hur som helst så är det nu en vecka kvar innan jag kör upp för att träffa konstnärstjejen som bor en bit bort. Vi hörs nästan varje dag och skriver mycket till varandra. Ser verkligen fram emot att träffa henne, hon är sådär häftig som jag gillar när tjejer är. :)

Jag hoppas jag kan träffa läraren på onsdag.
Jag orkar btw inte skriva så hela tiden, förkortar till L :D
Vi har haft väldigt mycket spårproblem senaste tiden, drömmer snart om solkurvor :meh:
Men förhoppningsvis ordnar det upp sig tills dess nu när vädret är lite sämre.

Vi har haft väldigt mycket spårproblem senaste tiden, drömmer snart om solkurvor :meh:
Men förhoppningsvis ordnar det upp sig tills dess nu när vädret är lite sämre.
Har du gått om tid - åk tåg! Förstår det måste vara frustrerande att jobba med det när det krånglar.

Blir lite besvärligt som passagerare när man får sockerfall och inte vet om tåget kommer att avgå en tidigare eller senare tid! Inte läge att gå och handla precis. Nog om det här!

Åh jösses, nu hinner jag inte med i tråden igen... men, iallafall, killen jag pratar med nu (jises, han har ju inget namn?!?) messade i lördags kväll och jag blev bara störd (tydligt tecken ? :P), eftersom vi sagt vi inte skulle höras förrän jag kom hem efter helgen... men sen har vi iaf bestämt att vi ska ses ons-tors. Och nu när jag skrev angående det till honom nu nyss så avslutade jag med att det inte har klickat för mig, utan att jag vill ses som kompisar. Får se vad han säger... Har inte tänkt alls på honom på nåt annat sätt liksom, så nä, ville få det sagt!

Och - en sak till. Det där namnet jag inte klarat av att umgås med någon som heter... plötsligt heter ju fasiken varannan kille på Tinder det, varfööööör?

Senast ändrad:
Jag slapp fika igår. Det första han sa var "Jag är lite sugen på en öl..." Jag var inte sen att nappa och det blev en härlig eftermiddagsfylla, hångel och spontanutflykt till havet innan vi drog hem. Han ligger och sover gott i min säng nu medan jag är på väg till jobbet. Han är inte jättesnygg, sexet var lite osäkert och halvdant, men jag är helt golvad av hans personlighet. Soft, öppen och lätt att prata med, och så skönt trygg i sin ocoolhet och nördig på sätt jag inte trodde fanns... Den här grabben blir jag nog kär i om vi fortsätter hänga, om det är bra eller dåligt återstår att se!

Filmnörden från i förrgår hörde av sig igår (under dejten) för att kolla läget, och jag har inte svarat, hade lite fullt upp. Vet inte vad jag ska ursäkta mig med, jag är ju intresserad av honom också... Vad mycket det plötsligt blev på en gång nu!

Mannen som jag skrev om här tidigare då det snackades emojis vara eller inte vara har varit helt tyst hela helgen, och väldigt kort i svaren utan att spinna vidare med frågor osv innan dess. Trodde att han hade ledsnat (vilket jag börjar göra). Vet att han är på arbetsresa nu och igår var det tydligen party. Fick meddelande på whatsapp i natt där han frågade om jag sov...och avslutade med ett :heart. Tydligen hade han också kollat på mig på Tinder (där vi först fick kontakt) och skickade där ett meddelande gällande mitt nya foto där "Du är såååååå snyyyyggg :heart:heart:heart:heart:heart:heart"
Imorse fick jag ett meddelande på whatsapp igen "God morgon. Hoppas du får en härlig och skön dag :heart"

Jag får rysningar av alla dessa hjärtan!! Jag tror starkt att en man som tror att en kvinna vill ha sånt INNAN man ens har träffats, inte alls är rätt för mig.

Mannen och jag planerade för drygt en vecka sedan att han skulle besöka min ort på midsommar. Efter det har det varit tyst om det, men jag tror jag måste blåsa av den grejen också. I teorin verkar han vara en vettig man, men...njae... Inga frågor, ingen återkoppling, inget flyt i diskussionen, och så alla dessa hjärtan och andra slisk-emojis.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Svar
1 045
· Visningar
108 021
Senast: Ava22
·
Svar
2 001
· Visningar
99 040
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
405
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka