Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo men tänker om han inte svarar tills ikväll. Har lust att skriva då att han verkar väldigt frånvarande och om han är intresserad eller ej
Tror nog det är bäst att strunta i att kontakta honom mera. Bollen ligger hos honom, du anar att han inte är intresserad...och jag är benägen att hålla med. Sura en dag och blicka sen stolt vidare. Du vill väl inte ha en feg trögboll?

Jag frågade faktist honom då jag hellre vill veta.

Sa han verkat lite frånvarande att jag vore tacksam om jag fick Veta om han fortfarande var intresserad.

Då skrev han att han hade mycket me sin son just nu. Vet inte om jag ska tolka de som han inte är intresserad. Han skrev varken ja eller nej

Kan ju vara så och att tanke på att fundera över sitt intresse och känslor inte får plats just sådär samtidigt. Är liksom inget unikt för tjejer att ha det så ibland.
Svårt om han menar just nu med sonen då han har han varannan vecka (sjuk nu) eller rent generellt. Han sa att han var redo att träffa någon när vi börja prata.

• Gilla
Reactions: ptr
@Mallju Han verkar inte ha jättestort intresse. Om han varit genuint intresserad borde han rimligen ha talat om för dig att han haft mycket, snarare än att du måste fråga och "dra ut" svaren från honom. Jag skulle lämnat bollen till honom, vill han ha kontakt får han ta den kontakten. Men jag tycker absolut inte du ska vänta på honom, utan träffa andra om du vill det.

@Mallju Han verkar inte ha jättestort intresse. Om han varit genuint intresserad borde han rimligen ha talat om för dig att han haft mycket, snarare än att du måste fråga och "dra ut" svaren från honom. Jag skulle lämnat bollen till honom, vill han ha kontakt får han ta den kontakten. Men jag tycker absolut inte du ska vänta på honom, utan träffa andra om du vill det.

Ja men precis. Jag kommer inte skriva mer nu. Vet han har sonen till fredag så får se om han hör av sig då. Han vet jag åker till USA sen så den helgen är den enda vi kan ses på innan jag åker Om han nu är intresserad. Sjukt jobbigt att se honom online och kolla min snapchat story. Jag tycker bara de är så mkt bättre man är ärlig än spelar spel. Tror inte barnet är vaken 24/7 så han inte har tid..

Ja men precis. Jag kommer inte skriva mer nu. Vet han har sonen till fredag så får se om han hör av sig då. Han vet jag åker till USA sen så den helgen är den enda vi kan ses på innan jag åker Om han nu är intresserad. Sjukt jobbigt att se honom online och kolla min snapchat story. Jag tycker bara de är så mkt bättre man är ärlig än spelar spel. Tror inte barnet är vaken 24/7 så han inte har tid..
Koppla bort honom nu och börja inte analysera hit och dit - "han sa si och han sa så" och "varför sa han si och så". Skulle han vara intresserad på riktigt så skulle han ha skrivit det då du frågade.

Skrev du inte att barnet var magsjuk? Förra gången jag hade det var jag helt utslagen i TVÅ DYGN, så jag går emot strömmen lite och säger att han mycket väl kan ha haft häcken full så att säga av det. Han kan ju också ha blivit smittad. Men jag håller med övriga om att inte höra av dig mer, utan låt du bollen ligga hos honom. Men jag är den förste att ha full förståelse om någon prioriterar bort att svara i telefon/på meddelanden när magsjukan är på besök, fruktansvärda äckliga sjukdom. :wtf:

Det var fint att träffa Filmnörden. Lugn och söt kille och som jag trodde är vi av samma skrot och korn. Snackade bort tre timmar och hejdåkramen var mysig. Ska skriva till honom att jag gärna ses igen så får vi se. :)
Röd har inte hört av sig så han lär inte komma ikväll, känns nog mest lättat, hade blivit lite för mycket.

Sa han verkat lite frånvarande att jag vore tacksam om jag fick Veta om han fortfarande var intresserad.

Då skrev han att han hade mycket me sin son just nu. Vet inte om jag ska tolka de som han inte är intresserad. Han skrev varken ja eller nej
Som själv förälder så tänker jag att det mycket väl kan vara så att han inte orkar/hinner lägga energi på en chattkonversation när han har barnet, och att det inte måste betyda ointresse. Själv har jag jättesvårt att få iväg svar när jag har mitt barn. Självklart finns det luckor då man kan få iväg ett meddelande men det kan kännas väldigt stressande och man kan då vilja släppa tanken på det helt ett tag för att bli skriva helhjärtat när man har lugn och ro och inte riskerar bli störd eller behöver känna dåligt samvete mot barnet att man fokuserar på mobilen. Det är nog nåt man kan behöva acceptera om man dejtar en förälder -inom rimliga gränser såklart!

Skrev du inte att barnet var magsjuk? Förra gången jag hade det var jag helt utslagen i TVÅ DYGN, så jag går emot strömmen lite och säger att han mycket väl kan ha haft häcken full så att säga av det. Han kan ju också ha blivit smittad. Men jag håller med övriga om att inte höra av dig mer, utan låt du bollen ligga hos honom. Men jag är den förste att ha full förståelse om någon prioriterar bort att svara i telefon/på meddelanden när magsjukan är på besök, fruktansvärda äckliga sjukdom. :wtf:

Jo
Som själv förälder så tänker jag att det mycket väl kan vara så att han inte orkar/hinner lägga energi på en chattkonversation när han har barnet, och att det inte måste betyda ointresse. Själv har jag jättesvårt att få iväg svar när jag har mitt barn. Självklart finns det luckor då man kan få iväg ett meddelande men det kan kännas väldigt stressande och man kan då vilja släppa tanken på det helt ett tag för att bli skriva helhjärtat när man har lugn och ro och inte riskerar bli störd eller behöver känna dåligt samvete mot barnet att man fokuserar på mobilen. Det är nog nåt man kan behöva acceptera om man dejtar en förälder -inom rimliga gränser såklart!

Kan mycke väl vara så. Jag har aldrig dejtat någon med barn innan 🙈 men ska inte skriva något nu och låta han höra av sig. Vet han har sin son till fredag. Hör han inte av sig till helgen så får jag nog släppa honom helt.

Jo

Kan mycke väl vara så. Jag har aldrig dejtat någon med barn innan 🙈 men ska inte skriva något nu och låta han höra av sig. Vet han har sin son till fredag. Hör han inte av sig till helgen så får jag nog släppa honom helt.

Jag tycker inte du ska jaga honom mer, så du inte missförstår mitt inlägg. Men just med tanke på att barnet är (mag)sjukt så kan det finnas naturliga orsaker bakom att han är tyst, som inte alls har med dig att göra.

Jag är nog litet svartsynt här och hade uppfattat det som ointresse kombinerat med feghet, en svårslaget tråkig kombination. Jag hade tänkt att om han hinner/orkar skriva att han "har mycket med sin son just nu" så hade han lika gärna kunnat lägga till "...men jag är intresserad av att träffa dig igen, och jag hör av mig när grabben piggnat till." Eller "...och sen är det väl som du anat, att jag tyvärr inte är intresserad av att fortsätta ses."

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Svar
1 045
· Visningar
107 993
Senast: Ava22
·
Svar
2 001
· Visningar
99 031
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
404
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka