Du verkar kunna bete dig alldeles utmärkt.Inte när jag är påverkad av alkohol, never ever. Där går gränsen för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du verkar kunna bete dig alldeles utmärkt.Inte när jag är påverkad av alkohol, never ever. Där går gränsen för mig.
Jo, det börjar gå över nu, men ska hoppa i säng. Helgen som kommer är ändå fullbokad och till nästa helg finns tid att fråga om så är fallet.Du verkar kunna bete dig alldeles utmärkt.![]()
Jo, det skulle väl man kunna, men känns dumt ändå är inte så påverkad, typ lite salongsberusad. Skriver fortfarande rätt skapligt.
Jag känner ingen panik, vill hellre ta det lugnt och sansat än att kasta mig in i något, då jag har några tråkiga erfarenheter av tidigare män i bagaget och vill verkligen känna efter om det här kan va rätt. Antar att livet som singel i över 3 år börjar göra sig påmind eller nått sånt..
Ett problem bara, funkar inte med vilken kväll som helst för min del i och med att jag måste köra när jag jobbar, så det måste ju bli fredagkvällar eller helgkvällar. Annars hade de vart rätt najs, sen vet ja inte om vi har några bra "uteställen" häromkring heller... bor inte direkt i storstan.... :/Jag hade nog slängt iväg ett ”hej, ska vi gå ut och ta en öl efter jobbet nån kvälll?”
Det är ett enkelt sätt att träffas på och nåt man kan göra med ”vem som helst”.
Ett problem bara, funkar inte med vilken kväll som helst för min del i och med att jag måste köra när jag jobbar, så det måste ju bli fredagkvällar eller helgkvällar. Annars hade de vart rätt najs, sen vet ja inte om vi har några bra "uteställen" häromkring heller... bor inte direkt i storstan.... :/
Tja, pizzerior känner jag till, men vet inte vilka som säljer öl. I och för sig borde det väl gå utan öl också, då blir det lättare.”På fredag eller lördag, billig pizza och husets rödtjut?”
Nån pizzeria med billig öl måste väl finnas?
Nej, på just P-vakten finns det nog andra, negativa, associationer
Men annars, ja, uniform överlag. T om varselkläder
Herregud, jag är så lättfångad.
Skickat iväg?![]()
Jaaaaahaaaaa, var nog lite trött å påverkad igår kväll. Nu e ja bara trött.Ett meddelande.
Ett problem bara, funkar inte med vilken kväll som helst för min del i och med att jag måste köra när jag jobbar, så det måste ju bli fredagkvällar eller helgkvällar. Annars hade de vart rätt najs, sen vet ja inte om vi har några bra "uteställen" häromkring heller... bor inte direkt i storstan.... :/
Det är ingen brådska. Fundera över vad du känner dig mest bekväm med och ta det här i din egen takt. Jag fattar inte varför alla hetsar på så mycketFörsöker mest komma underfund med vad jag vill och vad jag känner just nu. Känner en stor osäkerhet kring detta.
Jag håller med! Fortsätt att bara lära känna honom så länge om det känns bäst för dig. När ni så småningom setts lite fler gånger är det kanske lättare att säga något i stil med att "du verkar så trevlig, har du lust att ta en fika någon dag?" Eller "nej nu måste jag jobba vidare, men det är så trevligt att prata med dig, har du lust att ta en kaffe efter jobbet?" Eller nåt sånt som kan kännas naturligt i sammanhanget.Det är ingen brådska. Fundera över vad du känner dig mest bekväm med och ta det här i din egen takt. Jag fattar inte varför alla hetsar på så mycket.
Precis, jag vill känna mig 100% säker på att jag vill det här. Blir det bara vänner i slutänden funkar det också, behöver vänner också.Det är ingen brådska. Fundera över vad du känner dig mest bekväm med och ta det här i din egen takt. Jag fattar inte varför alla hetsar på så mycket.
Ja må ha nära dit, men inte för hans del, sen är det ju det där med att ta sig hem också i och med att jag inte bor där. Det är ett problem med att leva själv och inte ha skjuts, taxi är så satans dyrt, bussarna har jag inte riktigt koll på när dom går och från hållplatsen i samhället där jag bor blir det en dryg promenad hem, vet inte om det är att rekommendera om man är lite påverkad, hmm.I G-ved har både kinarestaurangen och hotellet rättigheterhotellet har bra mat också! Riktgt långsam servering, men då hinner ni ju prata
![]()
Jag vet att han är singel och han vet att jag är singel, däremot vet jag inte om han dejtar andra så att säga.Jag håller med! Fortsätt att bara lära känna honom så länge om det känns bäst för dig. När ni så småningom setts lite fler gånger är det kanske lättare att säga något i stil med att "du verkar så trevlig, har du lust att ta en fika någon dag?" Eller "nej nu måste jag jobba vidare, men det är så trevligt att prata med dig, har du lust att ta en kaffe efter jobbet?" Eller nåt sånt som kan kännas naturligt i sammanhanget.
Det måste inte vara en uttalad "dejt", det gör det förmodligen onödigt spänt. Se det som att du frågar någon du är nyfiken på att lära känna om den är nyfiken på att lära känna dig.
Det värsta som kan hända är väl typ att han säger "jag är gift, men tackar som frågar" och så har han fått en komplimang på sin personlighet och du har vågat fråga.
Messenger är också ett alternativ.
Intressant hur många som går igång på sina snubbars arbetskläder. Jag försöker tänka till men kan inte riktigt föreställa mig att jag skulle lägga nån särskild värdering alls i hur arbetskläderna ser ut hos en tjej jag dejtar. Finns det nån sån motsvarighet till typ "uniformerade män wow!" för kvinnor i samhällsnormerna alls?