Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förvisso, men känns inte som jag känner honom så bra än för ens det.

"Jo hej vi har ju snackat lite då och då, ska vi ut på dejt?" njaaaaaa....

Äsch. Mitt ex hade jag bara hejjat på på jobbet, jag skrev till honom på Facebook. Sen träffades vi i 5 år :)

Jag vågade aldrig säga mer än hej för att han var dyngsnygg :D

Äsch. Mitt ex hade jag bara hejjat på på jobbet, jag skrev till honom på Facebook. Sen träffades vi i 5 år :)

Jag vågade aldrig säga mer än hej för att han var dyngsnygg :D
I och för sig sig jag var på det företaget, stod vi bredvid varandra och våra axlar nuddades utan att någon rykte iväg, helt tillfälligt.

Ingen stor grej. Fråga om han vill ses och hitta på något.
Tänk inte dejt, tänk kul häng med en trevlig människa
I och för sig, du har en poäng där, men frågan är om jag vågar det. Har en tendens att fega ur när det gäller sånt här. :o
Må ha bra självkänsla och självförtroende i jobbet och delvis privat, men när det gäller killar då är jag så osäker. :crazy:

Men jag är för blyg för sånt och just nu är jag alkoholpåverkad, så ska definitivt inte fråga någonting nu. :o

Fast om du frågar nu kan du skämta sen om att alkoholen gav dig ovanligt mycket dumdristigt mod så du kunde fråga ;)

Men jag fattar vad du menar...oavsett är det väl ingen megabrådis, men livet är kort också!

Fast om du frågar nu kan du skämta sen om att alkoholen gav dig ovanligt mycket dumdristigt mod så du kunde fråga ;)

Men jag fattar vad du menar...oavsett är det väl ingen megabrådis, men livet är kort också!
Jo, det skulle väl man kunna, men känns dumt ändå är inte så påverkad, typ lite salongsberusad. Skriver fortfarande rätt skapligt.

Jag känner ingen panik, vill hellre ta det lugnt och sansat än att kasta mig in i något, då jag har några tråkiga erfarenheter av tidigare män i bagaget och vill verkligen känna efter om det här kan va rätt. Antar att livet som singel i över 3 år börjar göra sig påmind eller nått sånt..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 126
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 782
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 243

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka