Men vad vill du? Om man bortser från allt annat, vad önskar du ska ske?Förvisso, men känns inte som jag känner honom så bra än för ens det.
"Jo hej vi har ju snackat lite då och då, ska vi ut på dejt?" njaaaaaa....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad vill du? Om man bortser från allt annat, vad önskar du ska ske?Förvisso, men känns inte som jag känner honom så bra än för ens det.
Förvisso, men känns inte som jag känner honom så bra än för ens det.
Det var en bra fråga, troligen att lära känna honom bättre till att börja med och sen se vart det leder tror jag.Men vad vill du? Om man bortser från allt annat, vad önskar du ska ske?
För att jag träffar honom i jobbet och det känns lite sådär om det nu skulle gå käpp rätt åt helvete, jag vet inte lite svårt att förklara i ord utan att avslöja allt.Varför inte?
Jag frågar ju folk efter att ha snackat med dem en timme.
För att jag träffar honom i jobbet och det känns lite sådär om det nu skulle gå käpp rätt åt helvete, jag vet inte lite svårt att förklara i ord utan att avslöja allt.
Jag har aldrig gått på dejt innan heller så.....Det är en risk man får ta.
Därför man går på dejt, för att lära känna varandra![]()
I och för sig sig jag var på det företaget, stod vi bredvid varandra och våra axlar nuddades utan att någon rykte iväg, helt tillfälligt.Äsch. Mitt ex hade jag bara hejjat på på jobbet, jag skrev till honom på Facebook. Sen träffades vi i 5 år
Jag vågade aldrig säga mer än hej för att han var dyngsnygg![]()
I och för sig sig jag var på det företaget, stod vi bredvid varandra och våra axlar nuddades utan att någon rykte iväg, helt tillfälligt.
Skickat iväg?Jag hade skickat iväglivet är för kort för att "fega"!
Jag har aldrig gått på dejt innan heller så.....
I och för sig, du har en poäng där, men frågan är om jag vågar det. Har en tendens att fega ur när det gäller sånt här.Ingen stor grej. Fråga om han vill ses och hitta på något.
Tänk inte dejt, tänk kul häng med en trevlig människa
I och för sig, du har en poäng där, men frågan är om jag vågar det. Har en tendens att fega ur när det gäller sånt här.
Må ha bra självkänsla och självförtroende i jobbet och delvis privat, men när det gäller killar då är jag så osäker.![]()
Men jag är för blyg för sånt och just nu är jag alkoholpåverkad, så ska definitivt inte fråga någonting nu.Haha, det där citatet skulle ha kunnat funka bra med mig iaf det☺ eller kanske bara "jag skulle vilja gå på dejt med dig, vad tycker du, vill du?"
Jag vet, men hoppas jag kan få en körning så jag hamnar på det företaget och då kan jag träffa honom live. Då kan man prata lite mer osv. Vill känna på vattnet innan jag doppar mig så att säga.Risken finns att han tänker samma och då kommer det aldrig hända något.
Man måste våga för att vinna![]()
Jo! Ta tillfället i akt och kör!Men jag är för blyg för sånt och just nu är jag alkoholpåverkad, så ska definitivt inte fråga någonting nu.![]()
Men jag är för blyg för sånt och just nu är jag alkoholpåverkad, så ska definitivt inte fråga någonting nu.![]()
Inte när jag är påverkad av alkohol, never ever. Där går gränsen för mig.Jo! Ta tillfället i akt och kör!
Jo, det skulle väl man kunna, men känns dumt ändå är inte så påverkad, typ lite salongsberusad. Skriver fortfarande rätt skapligt.Fast om du frågar nu kan du skämta sen om att alkoholen gav dig ovanligt mycket dumdristigt mod så du kunde fråga
Men jag fattar vad du menar...oavsett är det väl ingen megabrådis, men livet är kort också!