Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
@stjarnhimmel

Du sammanfattar det så bra.

När jag bjöd hem så tänkte jag ju inte alls såhär. Den här känslan kom liksom över mig idag.

Jag har terapipratat en stund med en vän nu så lite bättre känns det. Jag vet ju att jag gör precis vad jag känner för och det kan ju faktiskt hända att jag i stunden får feeling och verkligen vill ligga iaf. Det är ev förväntningar som gör mig obekväm. Men jag sover på saken i natt och om den här känslan inte försvunnit i morgon så kan jag ju alltid höra av mig och kolla om vi inte kan ses på stan istället. Men jag hoppas att jag bara kan släppa det här.

Skriv precis vad du känner för! Om du är nyfiken på något så fråga, om en tanke poppar in i ditt huvud så prata om den. Jag tror inte det spelar så stor roll vart man börjar så länge man sätter rullning på bollen.
Är som sagt skitdålig på att prata med folk från första början och brukar oftast hålla munnen stängd för att inte säga ngt fel eller verka konstig(are).

Jag tycker det är sjukt svårt att chatta när man inte har träffats o vill hellre ses snabbt för att se om det är någon jag ens inte bara tycker illa om :o Men det kanske inte är ett alternativ? Jag brukar iaf vara rätt spontan o skriva nåt om vad jag tänker på eller håller på med för stunden/för dagen o då brukar det vara lättare att prata vidare typ. Kul att du kommit hit :D:bump:
Jag är tyvärr inte spontan öht och överanalyserar allt vilket gör att jag bara sitter tyst ;).

Är som sagt skitdålig på att prata med folk från första början och brukar oftast hålla munnen stängd för att inte säga ngt fel eller verka konstig(are).
Jag är tyvärr inte spontan öht och överanalyserar allt vilket gör att jag bara sitter tyst ;).

Om det känns jobbigt. Förklara för din dejt hur du är och hur du känner innan. Brukar kännas bättre då ifall det skulle bli tyst.
En tjej jag träffade sa då. "Äsh, gör inget om det blir tyst. Jag är duktig på att prata så jag kan dra nån rolig historia eller nåt istället."
Träffar man en vettig person så har dom förståelse för sånt :).

Jag skrev till truckkillen på messenger och önskade honom en trevlig helg, han svarade detsamma. En i stallet tyckte jag skulle bjuda ut honom på dejt när denne fick höra att han gård och troligen egen stall... men ja vet inte... är lite blyger av mig...

Jag skrev till truckkillen på messenger och önskade honom en trevlig helg, han svarade detsamma. En i stallet tyckte jag skulle bjuda ut honom på dejt när denne fick höra att han gård och troligen egen stall... men ja vet inte... är lite blyger av mig...
Jo... heja! :D:D
Fast jag förstår precis.. jag är väldigt blyg på sånt också..

Om du inte vågar i IRL så kan du ju söka upp honom på facebook och slänga iväg ett meddelande. Vad är det värsta som kan hända ?

Jo... heja! :D:D
Fast jag förstår precis.. jag är väldigt blyg på sånt också..
Jomen precis, jag vill liksom inte riskera något. Tänker att det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Om det nu skulle bli något seriöst och sen skiter sig måste jag fortfarande träffa honom då och då, då känner att jag behöver vara 100% säker att det är något att satsa på.

• Gilla
Reactions: ptr
Jomen precis, jag vill liksom inte riskera något. Tänker att det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Om det nu skulle bli något seriöst och sen skiter sig måste jag fortfarande träffa honom då och då, då känner att jag behöver vara 100% säker att det är något att satsa på.
Vet du vad han har för hobby/ intressen?
Då kan man ju säga något om att du ändå vill ägna dig åt intresse X i helgen..vill han hänga med?
Så behöver det inte bli så stor grej..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 117
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 774
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka