Nej, kan nog inte tycka det heller.Fass viss , nästan, uniform, kan vara tilltalande. Redig overall och arbetshandsker, eller varför inte bara ett enkelt huggarställ med visiret käckt på svaj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, kan nog inte tycka det heller.Fass viss , nästan, uniform, kan vara tilltalande. Redig overall och arbetshandsker, eller varför inte bara ett enkelt huggarställ med visiret käckt på svaj.
Foppatofflor går alltid bort
Jag gillar att vara hemma, spela tv-spel, se film och ligga. Ultimata förhållandet![]()
Är som sagt skitdålig på att prata med folk från första början och brukar oftast hålla munnen stängd för att inte säga ngt fel eller verka konstig(are).Skriv precis vad du känner för! Om du är nyfiken på något så fråga, om en tanke poppar in i ditt huvud så prata om den. Jag tror inte det spelar så stor roll vart man börjar så länge man sätter rullning på bollen.
Jag är tyvärr inte spontan öht och överanalyserar allt vilket gör att jag bara sitter tystJag tycker det är sjukt svårt att chatta när man inte har träffats o vill hellre ses snabbt för att se om det är någon jag ens inte bara tycker illa omMen det kanske inte är ett alternativ? Jag brukar iaf vara rätt spontan o skriva nåt om vad jag tänker på eller håller på med för stunden/för dagen o då brukar det vara lättare att prata vidare typ. Kul att du kommit hit
![]()
Är som sagt skitdålig på att prata med folk från första början och brukar oftast hålla munnen stängd för att inte säga ngt fel eller verka konstig(are).
Jag är tyvärr inte spontan öht och överanalyserar allt vilket gör att jag bara sitter tyst.
Men allt det kan man ju göra naken![]()
Om du vill gå på dejt med han så är det bara att fråga!Jag skrev till truckkillen på messenger och önskade honom en trevlig helg, han svarade detsamma. En i stallet tyckte jag skulle bjuda ut honom på dejt när denne fick höra att han gård och troligen egen stall... men ja vet inte... är lite blyger av mig...
Jo... heja!Jag skrev till truckkillen på messenger och önskade honom en trevlig helg, han svarade detsamma. En i stallet tyckte jag skulle bjuda ut honom på dejt när denne fick höra att han gård och troligen egen stall... men ja vet inte... är lite blyger av mig...
Om du inte vågar i IRL så kan du ju söka upp honom på facebook och slänga iväg ett meddelande. Vad är det värsta som kan hända ?Jag skrev till truckkillen på messenger och önskade honom en trevlig helg, han svarade detsamma. En i stallet tyckte jag skulle bjuda ut honom på dejt när denne fick höra att han gård och troligen egen stall... men ja vet inte... är lite blyger av mig...
Jomen precis, jag vill liksom inte riskera något. Tänker att det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Om det nu skulle bli något seriöst och sen skiter sig måste jag fortfarande träffa honom då och då, då känner att jag behöver vara 100% säker att det är något att satsa på.Jo... heja!
Fast jag förstår precis.. jag är väldigt blyg på sånt också..
Vi är inte riktigt på det stadiet än, är mer vänner som läget är just nu. :/Om du vill gå på dejt med han så är det bara att fråga!
Är redan vän med honom på FB, sen vill jag inte bara slänga ur mig frågan nu i och med att jag träffar honom då och då via jobbet. Känns bättre att ta det pö om pö när vi träffas istället. Vill lära känna honom först.Om du inte vågar i IRL så kan du ju söka upp honom på facebook och slänga iväg ett meddelande. Vad är det värsta som kan hända ?
Vet du vad han har för hobby/ intressen?Jomen precis, jag vill liksom inte riskera något. Tänker att det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Om det nu skulle bli något seriöst och sen skiter sig måste jag fortfarande träffa honom då och då, då känner att jag behöver vara 100% säker att det är något att satsa på.
Jag vet en grej, men det är inget som äger rum så här års...Vet du vad han har för hobby/ intressen?
Då kan man ju säga något om att du ändå vill ägna dig åt intresse X i helgen..vill han hänga med?
Så behöver det inte bli så stor grej..
Bästa sättet att komma från friendzonen är väl att fråga ut honom på dejt ☺Vi är inte riktigt på det stadiet än, är mer vänner som läget är just nu. :/
Förvisso, men känns inte som jag känner honom så bra än för ens det.Bästa sättet att komma från friendzonen är väl att fråga ut honom på dejt ☺![]()