Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju något med uniform. Vad är det liksom? :confused:
En av medlemmarna i en styrelse jag sitter i är polis. Världens gulligaste kille till vardags, men en gång smet han in lite snabbt på mötet för att lämna av papper, under jobbtid i uniform. Jag ba: :love::o:love: och blev som en liten fjortis/grottmänniska. Så pinsamt.
Hade iofs ägglossning, så det kan ha berott på det. Men ändå. Sjukt.

(obs, har även varit ihop med en polis som inte alls var en höjdare i sängen, så uniformer borde vara avdramatiserade, men icke)
P-vakter har också uniform. Tullare, väktare, kriminalvårdare. Skulle du tända på dem också alltså? ;)

En av medlemmarna i en styrelse jag sitter i är polis. Världens gulligaste kille till vardags, men en gång smet han in lite snabbt på mötet för att lämna av papper, under jobbtid i uniform. Jag ba: :love::o:love: och blev som en liten fjortis/grottmänniska. Så pinsamt.

(obs, har även varit ihop med en polis som inte alls var en höjdare i sängen, så uniformer borde vara avdramatiserade, men icke)

Men då borde det ju räcka om kontorsnubben tar på sig en uniform innan ni ska rulla runt i sänghalmen?

Min förra kk är polis. Har bara träffat honom ett par gånger när han haft poliskläder, men jag började skratta för jag tyckte han såg fånig ut :o.

Jag tycker uniform är dötrist :p
Har det själv, hänger med uniformerade människor på jobbet, träffar väktare och poliser med jämna mellanrum, har mycket militärer som åker. Noll intresse :laugh:

En snygging i mjukisbrallor med tajt tisha däremot :d

Jag tycker uniform är dötrist :p
Har det själv, hänger med uniformerade människor på jobbet, träffar väktare och poliser med jämna mellanrum, har mycket militärer som åker. Noll intresse :laugh:

En snygging i mjukisbrallor med tajt tisha däremot :d

Men naaaj, inte mjukisar :D Helt okej om man är hemma och slappar så klart, men annars är det en big no-no för mig. Typ som foppatofflor. Eller ännu värre - foppatofflor och mjukisar i offentligheten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 117
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 773
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat