Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade tänkt att jag skulle ta mig i kragen och dejta lite. Men ingen av de jag chattar med på Tinder frågar något om vad jag gör, eller gillar. De verkar förvänta sig att jag ska föra samtalet. Två frågor har jag fått totalt av fem chattande killar: gör du då? Och vad söker du? (Och den sista frågan finns svar på i min profil). Så trött på män. Ville bara skriva det...

Svarade till sist (efter att ha känt mig som en journalist halva kvällen) på frågan om vad jag söker: någon som bryr sig om mig så pass att den frågar något om mig och sen en ;)

Han tog bort mig, men det var nog ingen förlust. Han hade sitt födelseår tatuerat på sina knogar såg jag efter att vi börjat skriva.:angel:

6725BC00-C487-4933-B9FC-5D60681C2E90.webp

Jag undrar, @Mia_R, om detta ser bekant ut...?

Mvh Jag finns i kärleksträdgården

Såg ett svar av dig i en annan tråd o blev så glad :love:

Men hur fina är inte ni :love: Svårt att hålla sig borta när man får så fina komplimanger här :angel: Jag är bara trött på allt tjafs som sagt, det tar för mycket tid och energi. Tror helt enkelt att jag bara ska bli bättre på att hålla mig utanför sådant så kan Buke bli givande och lustfyllt igen.

Jag undrar vad det är som gör att de tror att man vill ha militärer?
"Kan du hantera vapen? - Ja!
Har du varit ute i krig? -Ja!
Har du dödat människor? - Ja
Har du sett stort lidande och svår död? -Ja!
Åhhhh ÄLSKLING!!!!
You are my man :heart :heart :heart "

Jag är svag för uniformer. Lär inte vara ensam om det.
Sen att jag inte skulle vilja bo med en militär är en annan sak. Tillfälliga förbindelser har jag andra krav på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 115
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Vaginal vs kejsarsnitt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat