Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska tillägga att hen bla skrev att jag är den vackraste och mest fantastiska kvinnan i hela världen. Och det stämmer ju :)
Så uppenbarligen är hen en person som pratar sannng som man kan lita på. Jag litar på alla som säger att jag är bäst.
Det är bara armén som är dum mot den stackars killen.

Senast ändrad:
Ska tillägga att hen bla skrev att jag är den vackraste och mest fantastiska kvinnan i hela världen. Och det stämmer ju :)
Så uppenbarligen är hen en person som pratar sannng som man kan lita på.
Jag har hela två vänner som har gått på det där - inte så långt att de betalat, men de har trott att männen på riktigt varit kära i dem. Vad är det som gör att en del går på det där?

Jag har hela två vänner som har gått på det där - inte så långt att de betalat, men de har trott att männen på riktigt varit kära i dem. Vad är det som gör att en del går på det där?
Det var några program på Dr Phil om kvinnor som hade gått på liknande saker.
De sa att de hade blivit smickrade och att de inte var vana att få uppmärksamhet av män som sa att de var vackra. De hade känt sig sedda. Kändes så sorgligt på så många plan.

Så uppenbarligen är hen en person som pratar sannng som man kan lita på. Jag litar på alla som säger att jag är bäst.
Ska dock tilläggas att jag inte skulle få någon "Love Garden" eller vad var det andra skrev tidigare om här. Så han som skrev till mig var ju lite snål...:mad:

Jag är svag för uniformer. Lär inte vara ensam om det.
Sen att jag inte skulle vilja bo med en militär är en annan sak. Tillfälliga förbindelser har jag andra krav på.

Det är ju något med uniform. Vad är det liksom? :confused:
En av medlemmarna i en styrelse jag sitter i är polis. Världens gulligaste kille till vardags, men en gång smet han in lite snabbt på mötet för att lämna av papper, under jobbtid i uniform. Jag ba: :love::o:love: och blev som en liten fjortis/grottmänniska. Så pinsamt.
Hade iofs ägglossning, så det kan ha berott på det. Men ändå. Sjukt.

(obs, har även varit ihop med en polis som inte alls var en höjdare i sängen, så uniformer borde vara avdramatiserade, men icke)

Det är ju något med uniform. Vad är det liksom? :confused:
En av medlemmarna i en styrelse jag sitter i är polis. Världens gulligaste kille till vardags, men en gång smet han in lite snabbt på mötet för att lämna av papper, under jobbtid i uniform. Jag ba: :love::o:love: och blev som en liten fjortis/grottmänniska. Så pinsamt.
Hade iofs ägglossning, så det kan ha berott på det. Men ändå. Sjukt.

(obs, har även varit ihop med en polis som inte alls var en höjdare i sängen, så uniformer borde vara avdramatiserade, men icke)

Har det inte med auktoritet att göra. Personer i uniform får någon form av auktoritet, samma med chefer, osv.
Kvinnor verkar ju gå igång på sånt. Se bara på fifty shades of grey :D.

Har det inte med auktoritet att göra. Personer i uniform får någon form av auktoritet, samma med chefer, osv.
Kvinnor verkar ju gå igång på sånt. Se bara på fifty shades of grey :D.

Alltså jag vet inte.
En underlig känsla säger mig att jag hade reagerat lika dant på en rejäl skotte i kilt liksom :D Som utan kilt mest hade varit som en casual guy med obegriplig dialekt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 117
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 773
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat