Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Intressant hur många som går igång på sina snubbars arbetskläder. Jag försöker tänka till men kan inte riktigt föreställa mig att jag skulle lägga nån särskild värdering alls i hur arbetskläderna ser ut hos en tjej jag dejtar. Finns det nån sån motsvarighet till typ "uniformerade män wow!" för kvinnor i samhällsnormerna alls?
En klassiker är väl upphottad sjuksyrra? Fast ingen ser ju ut så i verkligheten.

Jag tycker inte att min sambos arbetskläder är det minsta heta (Volvo) :D Inte uniformer heller.
Men han har tagit upp sin gamla hobby och börjat skejta igen! Köpt lite nya passande kläder och skor såklart. Det är han het i! :love:
Nu väntar jag bara på att han ska skaffa långt hår med :angel::D

En klassiker är väl upphottad sjuksyrra? Fast ingen ser ju ut så i verkligheten.

Nej precis.. Alltså, jag tänkte inte på porrfilms-kopplingarna nu då.. Som du säger så ser de ju inte ut på det sättet direkt. Jag menar i verkligheten, men jag vet inte om jag missar nått jag inte kan komma på just nu.

Ja, absolut kan och är kvinnor snygga i uniformer. Jag har bara inte sett samma "wow, när hon kommer hem i sina målarbyxor alltså.."-grej. Kan mycket väl ha fel.

Jag aaavgudar kvinnor i snickarbälten, en skitig verkstadsoverall knuten runt midjan eller, ännu bättre, hovslagarförkläde! Gah, vem gör inte det liksom? XD

Oj, och jag trodde jag skrev i slasktråden. Sorry! :o Jag tassar fint ut igen. Tass, tass. Det är inte alls mitt guilty pleasure att läsa här..

Jag aaavgudar kvinnor i snickarbälten, en skitig verkstadsoverall knuten runt midjan eller, ännu bättre, hovslagarförkläde! Gah, vem gör inte det liksom? XD
Det tycker jag också är coolt.
Eller angående yrken tycker jag du @RedHyuuga är cool med ditt stora intresse för lastbilar.
Men det är en intressant fråga- har det med kunnande att göra? Att det anses attraktivt med en man som är händig och har ett visst kunnande?
Nu har jag ingen direkt attraktion till några yrken eller uniformer så har dålig koll..:D

Tja..jag kan tänka mig många kvinnor vara snygga i de kläderna, men inte kanske just pga kläderna :)

För mig är det nog välsittande friluftskläder isf som kan ge lite extra intryck!

Men det blir ju astrångt om allt utom ”nu har jag messat X-killen” anses vara sidospår?
Ok, jag är bara lite trött på att tråden om hur dejtandet går, och dejtingrelaterade diskussioner urvattnas med flera sidor sidospår/chat mellan uppdateringarna. Poängen med en slasktråd är väl att kunna återgå till dejting i ursprungliga dejtingtråden?

Jag vet inte alls egentligen vad jag har att uppdatera.
Mekanikerkillen är nog borta. Efter mitt lilla PMS-utbrott där jag så att jag inte orkade med att träffa honom mer gav jag honom space. Sen slog det mig att eftersom att jag var den som sa att jag inte vill ses mer (och sen ångrade mig) så kanske bollen ändå låg hos mig. Så när jag kom hem tidigare i veckan skrev jag att vi saknade honom och undrade om han ville kika förbi. Men även om vi hörs av varje dag så har han inte tagit upp att ses så jag ser det där som kört.

Bondkillen fortsätter att vara sådär perfekt och underbar men han märker av att jag dragit mig tillbaka. Och eftersom att han är perfekt så ger han mig utrymme, säger att han förstår om jag behöver tänka och att han finns där om jag behöver honom. Och som jag önskar att jag bara kunde bli kär i honom. Min hjärna vill ju gifta mig med honom. Han är den bästa människan jag vet. Men det är något som saknas. Det pirrar inte. Och det verkar inte komma med tiden heller för jag har försökt ge det tid.

Djupingen och jag fortsätter att snacka varje dag och umgås. Ska hem till honom på nästa vecka. Han vet hur mycket jag saknar ett badkar i mitt liv så han erbjöd att jag kunde få dricka ett glas vin i badet medan han fixar maten. Jag vill ändå tolka det som att det kan finnas ett intresse för mer. Det känns som att torsdagen nog kan bli avslöjande, för då blir det vin på tu man hand hemma hos honom. Hettar det inte till då har vi inga fler ursäkter. Då är det bara vänskap. Om än en väldigt fin sådan.

Ok, jag är bara lite trött på att tråden om hur dejtandet går, och om dejtingrelaterade diskussioner urvattnas med flera sidor sidospår/chat mellan uppdateringarna. Poängen med en slasktråd är väl att kunna återgå till dejting i ursprungliga dejtingtråden?
Ja, chat håller jag med dig om, det var bara häromdagen en inläggsväxling som passat bättre i PM.

Men dejting är ju ett bredare ämne än ”Nu har jag träffat X och Y”, t ex vad man tänder på måste ju vara dejtingrelaterat.

Det tycker jag också är coolt.
Eller angående yrken tycker jag du @RedHyuuga är cool med ditt stora intresse för lastbilar.
Men det är en intressant fråga- har det med kunnande att göra? Att det anses attraktivt med en man som är händig och har ett visst kunnande?
Nu har jag ingen direkt attraktion till några yrken eller uniformer så har dålig koll..:D
Hörre du du, nu får du mig att bli generad. :o :D
Har i och för sig alltid varit intresserad av stora fordon, jag skulle bli lokförare när jag bodde hemma, men när jag flyttade var det inte så smidigt, sen halkade jag in på ett bananskal på en yrkesförarutbildning och det var riktigt roligt att köra lastbil. Sen har det bara rullat på och jag är där jag är idag. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 126
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 595
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 789
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 249

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka