Uniformerade kvinnor
(jag tycker iaf att jag är jäkligt snygg i min uniform!)
Ja, absolut kan och är kvinnor snygga i uniformer. Jag har bara inte sett samma "wow, när hon kommer hem i sina målarbyxor alltså.."-grej. Kan mycket väl ha fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uniformerade kvinnor
Ja, absolut kan och är kvinnor snygga i uniformer. Jag har bara inte sett samma "wow, när hon kommer hem i sina målarbyxor alltså.."-grej. Kan mycket väl ha fel.
Åh! Det verkade ju lovande annars.@ekra
Nä, jag är lika kass som vanligt. Han skrev något som jag fortfarande inte har svarat på.
En klassiker är väl upphottad sjuksyrra? Fast ingen ser ju ut så i verkligheten.Intressant hur många som går igång på sina snubbars arbetskläder. Jag försöker tänka till men kan inte riktigt föreställa mig att jag skulle lägga nån särskild värdering alls i hur arbetskläderna ser ut hos en tjej jag dejtar. Finns det nån sån motsvarighet till typ "uniformerade män wow!" för kvinnor i samhällsnormerna alls?
Tänkte precis på det. Den finns ju på diverse sexshoppar som dräkt också..En klassiker är väl upphottad sjuksyrra?
En klassiker är väl upphottad sjuksyrra? Fast ingen ser ju ut så i verkligheten.
Slasktråden nästa för detta sidospår?Ja, absolut kan och är kvinnor snygga i uniformer. Jag har bara inte sett samma "wow, när hon kommer hem i sina målarbyxor alltså.."-grej. Kan mycket väl ha fel.
Slasktråden nästa för detta sidospår?![]()
Men det blir ju astrångt om allt utom ”nu har jag messat X-killen” anses vara sidospår?Slasktråden nästa för detta sidospår?![]()
Det tycker jag också är coolt.Jag aaavgudar kvinnor i snickarbälten, en skitig verkstadsoverall knuten runt midjan eller, ännu bättre, hovslagarförkläde! Gah, vem gör inte det liksom? XD
Uniformerade kvinnor
Jag aaavgudar kvinnor i snickarbälten, en skitig verkstadsoverall knuten runt midjan eller, ännu bättre, hovslagarförkläde! Gah, vem gör inte det liksom? XD
Flygvärdinna?Nej precis.. Alltså, jag tänkte inte på porrfilms-kopplingarna nu då.. Som du säger så ser de ju inte ut på det sättet direkt. Jag menar i verkligheten, men jag vet inte om jag missar nått jag inte kan komma på just nu.
Flygvärdinna?
Ok, jag är bara lite trött på att tråden om hur dejtandet går, och dejtingrelaterade diskussioner urvattnas med flera sidor sidospår/chat mellan uppdateringarna. Poängen med en slasktråd är väl att kunna återgå till dejting i ursprungliga dejtingtråden?Men det blir ju astrångt om allt utom ”nu har jag messat X-killen” anses vara sidospår?
Ja, chat håller jag med dig om, det var bara häromdagen en inläggsväxling som passat bättre i PM.Ok, jag är bara lite trött på att tråden om hur dejtandet går, och om dejtingrelaterade diskussioner urvattnas med flera sidor sidospår/chat mellan uppdateringarna. Poängen med en slasktråd är väl att kunna återgå till dejting i ursprungliga dejtingtråden?
Hörre du du, nu får du mig att bli generad.Det tycker jag också är coolt.
Eller angående yrken tycker jag du @RedHyuuga är cool med ditt stora intresse för lastbilar.
Men det är en intressant fråga- har det med kunnande att göra? Att det anses attraktivt med en man som är händig och har ett visst kunnande?
Nu har jag ingen direkt attraktion till några yrken eller uniformer så har dålig koll..![]()