Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Charmig profil:
"Söker nationalist, antikommunist, antiglobalist, anti PK och realist. Inga feminister. Inga religiösa. Du ska INTE tro på ett multikulturellt samhälle. Jag vill ha en Svensk kvinna som bara är intresserad av vita svenska män. Inga slampor tack och du ska vilja ha barn. Inget annat är intressant."
Tja.. hen var ju tydlig med sina dealbreakers i alla fall :D

Charmig profil:
"Söker nationalist, antikommunist, antiglobalist, anti PK och realist. Inga feminister. Inga religiösa. Du ska INTE tro på ett multikulturellt samhälle. Jag vill ha en Svensk kvinna som bara är intresserad av vita svenska män. Inga slampor tack och du ska vilja ha barn. Inget annat är intressant."

Det var ju väldigt rakt och ärligt.

• Gilla
Reactions: ptr
Så är jag då framme vid ett litet dilemma ni gärna får hjälpa mig med.
Jag är ju medryttare på en, som är rolig att rida, och som jag inte rider så ofta, har blivit nån gång varannan vecka. Nu har jag provridit en ny två gånger (träffat denna tre gånger totalt) utan att berätta att jag är medryttare på en annan och det börjar kännas lite besvärligt. Är inte helt säker på att jag vill ha den här nya som min egen (eller om jag har möjlighet att få honom) men vill helt klart fortsätta prova. Själva ridningen funkar inte så bra som med medisen. Han är inte lika välriden och jag behöver vara tydligare med mina hjälper vilket jag har svårt för när jag inte är helt trygg. Kan bli bättre när vi lärt känna varann, eller inte, svårt att veta ännu hur vi klickar där. Men han är väldigt mysig i övrig hantering och mångsidig, finns mycket roligt markarbete att hitta på med honom. Och så har han fantastisk exteriör, precis min typ! Står uppstallad nära mitt jobb också vilket är väldigt praktiskt.

Framåt nästa helg kommer det kritiska läget då det finns förväntningar från båda att jag ska komma och rida... Eftersom jag är lite osäker på hur jag vill och känner med den nya känns det för tidigt att börja snacka deal där, skulle helst bara vilja fortsätta känna mig fram utan att ta upp det. Men som sagt, känns oärligt och lite oseriöst att fortsätta med medisen samtidigt.

Även om jag inte har nån uppsägningstid som medryttare bryr jag mig ju om honom också. När vi bestämde att jag skulle bli medryttare så sa jag typ, när frågan kom, att nej jag söker inte efter någon egen just nu och att man kan ju inte lova nåt, men det är osannolikt att jag av den anledningen skulle sluta vara medryttare på honom närmaste tiden. Så att komma med nåt sånt nu skulle kännas dumt. Finns också önskemål att om det finns andra med i bilden så ska det skötas snyggt och inte märkas. Tror dock inte det står några andra medryttare på tur för honom. Jag funderar på om jag ska bara ska köpa mig tid och skjuta lite på att åka till medisen, med anledning av att jag behöver ta det lugnt och fokusera mer på mig själv ett tag. Det vore ingen hel lögn heller, då det faktiskt blivit lite mycket med allt nu. Så kan jag i lugn och ro testa den nya ett par gånger till. Eller ska jag vara ärlig? Hur hade ni gjort? Seriösa svar tack! :D
Har funderat en vända till nu på den faktiskt seriösa kärnfrågan som nog försvann i mitt trams. :) Och kommit fram till att det BORDE vara ett ickeproblem. Har man en överenskommen förplktelsefri relation så är det väl just förpliktelsefri den ska vara. Jag behöver väl inte ge några skäl till ifall jag inte vill träffa Konstnärskillen på ett tag. Sånt lär väl hända hela tiden i kk-relationer. Tänker nog för mycket som vanligt!

Jag vet egentligen inte om Tinder-profiler (texterna) passar sig här eller i Slasktråden, men jag slänger ändå in dagens fynd:

"Tjejer är som parkeringsplatser!
Dem bästa är upptagna
Dem lediga är handikappade
*fyra "jag skrattar så jag gråter"-smileys*
Det är ett skämt just you knowww!!!
Hoppas att hitta någon som är mittemellan"

Sicken charmplutt :crazy:

Jag vet egentligen inte om Tinder-profiler (texterna) passar sig här eller i Slasktråden, men jag slänger ändå in dagens fynd:

Dem bästa är upptagna

ÅHHH.

Dem bästa är upptagna

Verkligen! Och inte kan fanskapet få rätt på de och dem. Jag får ont i ögonen

Charmig profil:
Men jösses...

Och justja, jag har avinstallerat Tinder nu. Har lite för mycket annat att tänka på nu för att ens fundera på att träffa någon på något dejtliknande. Tror det var "grannen" som fick mig att inse det. När han försökte få till någon träff så började jag genast komma på en rad anledningar till att inte ens ge honom en chans, anledningar som får mig att konstatera att jag nog inte kommer ge någon en chans som det är nu. Det är lite synd egentligen.

Dem bästa är upptagna

Åh herregud. Bland de värsta jag sett. Hur kan han ens få en enda match?

Är nyss hemkommen från storfest och har varit aningens svajig idag. Jag har inte mått på topp den här veckan och det är mycket känslor som ligger och bubblar. Fick bittra vibbar av en vän på sluttampen som varit intresserad i många år. Det blev tydligen syrligt när det blev tydligt åter igen att känslorna inte är besvarade. Jag kände för att ge honom en smocka. I en lång taxiresa hem så pratade jag med en vän om att jag inte tänker acceptera, en enda gång till, att behöva ta emot någons bitterhet över att bli avvisad. Man får bli ledsen, och man får bli bitter. Det är mänskligt. Men spill inte över det på mig. För Guds skull.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 137
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 599
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 790
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka