Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tinderkillen jag skulle träffa efter Melissa Horn skrev nu att han åker till Luleå idag.

Funderade om det var en hint? Frågade vilken tid, men det har han inte svarat på så.. haha.

Han vet ju som sagt att jag var med hans två kompisar den kvällen :grin: men vi har ändå hörts av regelbundet..

Tinderkillen jag skulle träffa efter Melissa Horn skrev nu att han åker till Luleå idag.

Funderade om det var en hint? Frågade vilken tid, men det har han inte svarat på så.. haha.

Han vet ju som sagt att jag var med hans två kompisar den kvällen :grin: men vi har ändå hörts av regelbundet..

Han vill ses! Bjöd in mig på bowling... har dessvärre hunden och tar mig ingenstans :(
Bad han skriva när de var klara där iallafall.

Min dejt blev uppskjuten till idag. Hen hade lite tajt med tid, så det blir en snabbfika :) Men inte mig emot, som jag skrev i chatten till henom, vill vi träffas igen så finns det ju fler dagar :)

Dejten var trevlig, men noll kemi. En timmas fika ska inte kännas så lång :p
Ska dock försöka öka mitt dejtantal till nästa år kom jag fram till. Har bara träffat fyra personer iår, i snitt 2 dejter per person :cool:

Det är som de känner på sig. Amerikanen har hört av sig och säger att han tänkt på mig hela natten, en annan som velat vara ganska försiktig bjöd mig hux flux på nyårsfest och en tredje hörde av sig igen efter en veckas uppehåll :laugh:. Hur gör jag nu egentligen?:confused:

Jag började dejta en kollega (på annan avdelning av företaget) hösten 2009. Nu har vi varit ihop i 8 år och gifta i snart 6 :up: . Så visst kan det gå OK att dejta kollegor :) .

Och hade det inte slutat väl för oss så jobbar vi ju iaf på olika delar/kontor/arbetsplatser, så vi hade ju inte behövt springa på varann dagligen.
Tack för input! Det är lite det som är problemet, även om vi jobbar på olika avdelningar så sitter vi väldigt nära varandra. Å andra sidan är det inte sannolikt att jag blir kvar i min nuvarande roll särskilt länge till, så det kanske är onödigt att hänga upp sig på..

Ärligt talat så var det en sak som hände för några veckor sedan, jag har bara inte kopplat ihop händelserna förrän nu. Det var en man, i ett sammanhang, som tog sig friheter. Jag råkade inte illa ut, men det var tydligen tillräckligt för att sätta igång någonting i mig. Det var strax därefter jag blev otaggad på dejting, och berättade för er att jag känner mig lite som ett köttstycke. Nu märker jag att jag ryggar tillbaka till och med när frukostkillen tar i mig. Det räcker med att hans händer närmar sig privatare delar så känner jag att jag fryser till. Igår ville han ha sex och jag kände ett så stort obehag att jag tog bort hans händer och sa att jag ville sova. När vi släckt lampan och legat tysta ett tag så kände jag mig avslappnad igen, och kunde själv ta initiativ. Det kändes bättre när jag själv fick initiera. Då slog det mig att den där händelsen för några veckor sedan nog satte igång en himla otrevlig dominoeffekt som jag har svårt att stoppa.

Urk. Varför kan inte alla karlar bara hålla händerna i styr :(

Senast ändrad:
Beundrar er som faktiskt dejtar måste jag säga! Det borde jag börja göra 2018..

Saknar annars @Singoalla här i tråden!

Har haft en enda dejt (alltså en person) 2017 och den blev jag ju "pålurad" och det var här i december. Var helt fed up jag med. Hade väl ev tänka börja dejta nästa år kanske.

Nu räckte ju den där enda personen jag dejtade i år himla bra men det var en högst oväntad slump. Så jag är också imponerad av de som orkar.

Ärligt talat så var det en sak som hände för några veckor sedan, jag har bara inte kopplat ihop händelserna förrän nu. Det var en man, i ett sammanhang, som tog sig friheter. Jag råkade inte illa ut, men det var tydligen tillräckligt för att sätta igång någonting i mig. Det var strax därefter jag blev otaggad på dejting, och berättade för er att jag känner mig lite som ett köttstycke. Nu märker jag att jag ryggar tillbaka till och med när frukostkillen tar i mig. Det räcker med att hans händer närmar sig privatare delar så känner jag att jag fryser till. Igår ville han ha sex och jag kände ett så stort obehag att jag tog bort hans händer och sa att jag ville sova. När vi släckt lampan och legat tysta ett tag så kände jag mig avslappnad igen, och kunde själv ta initiativ. Det kändes bättre när jag själv fick initiera. Då slog det mig att den där händelsen för några veckor sedan nog satte igång en himla otrevlig dominoeffekt som jag har svårt att stoppa.

Urk. Varför kan inte alla karlar bara hålla händerna i styr :(
Usch, va otrevligt! Förstår att det satt sina spår, men bra att du könde att du kunde ta egna initiativ med frukostkillen när det var på dina egna villkor. Hoppas du kan bearbeta det otrevliga på ett bra sätt! :heart

Usch, va otrevligt! Förstår att det satt sina spår, men bra att du könde att du kunde ta egna initiativ med frukostkillen när det var på dina egna villkor. Hoppas du kan bearbeta det otrevliga på ett bra sätt! :heart

Tack! :heart Ja, jag tänker att jag kanske borde prata med honom om det också. Så han får veta att han borde ta ett steg tillbaka en tid framöver och låta mig komma till honom. Förhoppningsvis går det över om ett tag, men jag blev visst mer påverkad än vad jag trodde.

Det är några veckor sen jag träffade promenadkillen, men tidigare ikväll frågade han om jag hade planer eller om jag ville ses och dricka öl.
Svarade att det lät som en bra plan, men sen har han inte hört av sig mer. Underligt beteende.

Tack! :heart Ja, jag tänker att jag kanske borde prata med honom om det också. Så han får veta att han borde ta ett steg tillbaka en tid framöver och låta mig komma till honom. Förhoppningsvis går det över om ett tag, men jag blev visst mer påverkad än vad jag trodde.
Det tycker jag låter som en bra ide :) Schysst att ge honom förutsättningarna att inte göra saker svårare för dig liksom!

Det är några veckor sen jag träffade promenadkillen, men tidigare ikväll frågade han om jag hade planer eller om jag ville ses och dricka öl.
Svarade att det lät som en bra plan, men sen har han inte hört av sig mer. Underligt beteende.
I det läget hade jag nog skickat och frågat om plats eller tid eller något sånt. Han kan ju ha missat ditt svar (lätt hänt har jag märkt när folk svarat snabbt). Har han inte missat det utan struntat i dig så är det ju inget som försämras av att du hört V dig igen..

I det läget hade jag nog skickat och frågat om plats eller tid eller något sånt. Han kan ju ha missat ditt svar (lätt hänt har jag märkt när folk svarat snabbt). Har han inte missat det utan struntat i dig så är det ju inget som försämras av att du hört V dig igen..
Jag funderade på det, men bestämde mig för att strunta i det och ta min slöa kväll i soffan som jag hade tänkt. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 377
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka