Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läser ikapp imorgon!
Var ut med bästis ikväll och fick ett nummer av en söt kille.
Hans svar efter lite sms (de drog på annat ställe)
"Är i ett sånt stadie så att det enda jag kan erbjuda är ett ligg, hade gärna gjort annat men det vore taskigt mot dig"

Bra att han är ärlig, men gud, jag vet inte ens vad jag själv vill O_o
Han kanske har tjej?

Läser ikapp imorgon!
"Är i ett sånt stadie så att det enda jag kan erbjuda är ett ligg, hade gärna gjort annat men det vore taskigt mot dig"

Han kanske har tjej?

Erbjuda dig ett ligg? :laugh:
Tillhandahåller han tjänster? Är det kölappssystem?

Jag hade blivit för full i skratt för att någonsin kunna ligga med honom... :D

Läser ikapp imorgon!

Han kanske har tjej?
Nydumpad? Han skulle gärna ligga men vill inte gå in i något mer tolkar jag det som.

Erbjuda dig ett ligg? :laugh:
Tillhandahåller han tjänster? Är det kölappssystem?

Jag hade blivit för full i skratt för att någonsin kunna ligga med honom... :D

Haha. Nu när jag tänker på det så var det fan underhållande :D

Tog ju mitt "förnuft till fånga" och låg och skrev till fotografen istället, minns fan inte senast vi sågs. Att jag vill ses mer och bla bla :cautious:

@Amanda_F Jo anar något sånt också!

Ny i tråden! :) Vad tycker ni om att dejta kollegor? Jag har alltid ansett att det bara leder till problem men nu är jag rädd att jag missar en fantastisk kille bara för att jag envist håller fast vid mina "regler". Någon som har erfarenhet?

Engelsmannen som följde med mig på semestern visade en ny sida. Han hade inga pengar och förväntade sig att jag skulle betala allt. Sedan gick han inte att kommunicera med om hur vi skulle göra med pengar och om vilka förväntningar vi hade på resan. Så fort jag tog upp något så bytte han ämne till något ytligt/skämtade.
Vi fick också bara en nyckel till boendet så jag va helt fast med honom. Fick panik så bokade ett hotell istället. Blev en dyr resa.

Har dock umgåtts med honom lite efter det. Vi har båda brist på annat sällskap och jag är inte lika irriterad på honom när vi bor på olika ställen. Men efter detta vill jag inte ha mer kontakt med honom.

Ny i tråden! :) Vad tycker ni om att dejta kollegor? Jag har alltid ansett att det bara leder till problem men nu är jag rädd att jag missar en fantastisk kille bara för att jag envist håller fast vid mina "regler". Någon som har erfarenhet?

Jag kan räcka upp handen här. Skulle nog undvika det framöver. Min kollega beter sig väldigt barnsligt nu efteråt och pratar i princip inte med mig... :angel:

Har dock varit med andra från jobbet, inte direkt dejtat, men de sköter sig iallafall professionellt nu :)
Beror väl lite på hur nära man jobbar också kan jag tänka mig!

Nu var våran situation mer komplicerad eftersom han har sambo också.

Har varken problem med kollegor eller kompisar. Kommer inte på en enda fnurra på tråden faktiskt. Är nog rätt bra på att falla för de som tänker lika simpelt som jag kanske?

Engelsmannen som följde med mig på semestern visade en ny sida. Han hade inga pengar och förväntade sig att jag skulle betala allt. Sedan gick han inte att kommunicera med om hur vi skulle göra med pengar och om vilka förväntningar vi hade på resan. Så fort jag tog upp något så bytte han ämne till något ytligt/skämtade.
Vi fick också bara en nyckel till boendet så jag va helt fast med honom. Fick panik så bokade ett hotell istället. Blev en dyr resa.

Har dock umgåtts med honom lite efter det. Vi har båda brist på annat sällskap och jag är inte lika irriterad på honom när vi bor på olika ställen. Men efter detta vill jag inte ha mer kontakt med honom.
Men va fan. Så trist :down:

Jag började dejta en kollega (på annan avdelning av företaget) hösten 2009. Nu har vi varit ihop i 8 år och gifta i snart 6 :up: . Så visst kan det gå OK att dejta kollegor :) .

Och hade det inte slutat väl för oss så jobbar vi ju iaf på olika delar/kontor/arbetsplatser, så vi hade ju inte behövt springa på varann dagligen.

Illa, att han inte var ärlig nog om semestern och sa direct att han inte hade pengar.

Visste dom om det? :D
Blir lite obekväm ibland när 4 av mina är i samma rum (de vet inte om varandra... tror jag :angel: )
Haha jaaa, två var bästisar tillomed... Nä men först träffade jag nr 1 och vi dejtade ändå rätt seriöst. Sen började jag träffa hans bästis pga han var så jävla snygg (som sagt jag var ung och inte så snäll) och hans bästis visste att jag och nr 1 träffades. Nr 1 fick veta och blev väl sådär glad först men det gick över. Seen ytterligare två som jag också tyckte var supersnygga och de höll inte tyst så sen visste alla. Sen dumpade nr 1 mig :D

Haha just det, jag tyckte nr 1 var jättedum som dumpade mig. Noll självinsikt haha.

Jag och kollegan har en asbra relation till varandra. Vi har dock aldrig setts seriöst utan bara legat lite ibland.

På tåget hem från skåne nu.
Han är en fantastisk bra kille, typ bäst ever och jag blir livrädd och hoppas mest att han ska träffa någon annan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 377
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka