Haha, nej där ska jag försöka att INTE hamna!Jag var så sjuuuuuukt casual med en kille förut och vi var så sjuuuukt sköna med allt att jag till och med skickade hem honom med en annan tjej från en klubb en gång. Sen satt jag och bölade hela natten och försökte övertyga min kompis att DET ÄR FAKTISKT SÅ JÄVLA CASUAL OCH DET ÄR INTE DÄRFÖR JAG ÄR LEDSEN JAG ÄR BARA LEDSEN ÖVER NÅT ANNAT OKEJ?!?
![]()
Ni har nog rätt allihopa, att jag ens tänker tanken att vi ska kunna fortsätta hänga som det känns nu är knäppt. Men att låta bli blir inte heller nån lätt match... Tänker att jag blir tvungen att snabbt som sjutton skaffa mig lite annat på gång, inte för att det är så bra läge för det heller men för att minska risken att trilla dit och vilja träffa L...
Har tindrat lite idag, skrivit till ett par matchar som hamnat på paus medan jag dejtat L men inget svar. Och fått en ny match som jag chattat lite med, söt och verkar bra, men bor inte i stan utan var här några dar bara. Kanske ändå går att få till nåt skoj.
Och apropå kollegor - hittade plötsligt en kollega jag är jätteattraherad av nu på Tinder. Vi är hundratals kollegor på mitt jobb och jobbar här och var och ses sällan. Den här killen snackade jag med i typ 10 minuter för två månader sen och trots att vi bara snackade om vädret typ så kändes det så laddat... tyckte jag då, kan ju ha varit inbillning! Skickade vänförfrågan på fb som han besvarade, men sen har vi knappt setts och inte fått minsta chans att snacka igen. Sitter här nu och velar mellan att svepa höger och vänster... Känns lite läskigt om han har den där premiumtindern där man ser vilka som gillar en, då känner jag mig som en stalker...
På mitt jobb är vi så många som sagt, och behöver inte träffa på varann ofta, så att dejta en kollega behöver inte vara nåt stort problem. Det händer rätt ofta att det sker. Jag har inte gjort det ännu, men skulle inte aktivt undvika det i alla fall! Blir värre såklart om man jobbar närmare, men jag tänker att allt ordnar sig väl... Jag har nog aldrig varit så rädd för sånt där, jag har till och med blivit ihop med folk jag delat lägenhet med, det om något är väl våghalsigt, men jag har inga såna spärrar.