Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det gick jättebra tycker jag, var riktigt kul! :D Vi kommer ses igen om han inte bangar. :) :up:

Verkar som att min mormor precis har dött också, hon blev jättesjuk efter att ha tagit hand om morfar som fick alzheimers och hon blev då helt nedbruten av det och sjuk... :( Önskar att min släkt inte var så splittrad som den är, så himla dålig kommunikation och sura miner över gamla melodier från det förflutna. Men nu slipper mormor må dåligt.

Vila i frid. :heart

Beklagar sorgen! :( :heart

@gråvarg, så tråkigt med din mormor, och så underbart att dejten blev så lyckad. Förstår verkligen att det blir lite bergochdalbana av det hela! Hoppas att allt kan fortsätta bra nu, att du får fler bra dejter och kan minnas allt det fina och bra med din mormor.

Beklagar sorgen! :( :heart
Tack så mycket pepp :heart
@gråvarg, så tråkigt med din mormor, och så underbart att dejten blev så lyckad. Förstår verkligen att det blir lite bergochdalbana av det hela! Hoppas att allt kan fortsätta bra nu, att du får fler bra dejter och kan minnas allt det fina och bra med din mormor.
Ja, det är ju det. :cry: Jaa, jag tyckte dejten med honom var väldigt mysig och vill träffa han mer. Men känner att jag börjar glömma bort hur han ser ut. Så får se om han fortfarande är sugen på att träffas igen :D

Tack så mycket för de fina orden. :heart

Följt den här tråden ett tag i smyg i dejtingtaget som man är.

En fundering.. Om man swipat höger på någon och den sen dyker upp igen. Vad betyder det? :confused:

Hejsan alla i tråden...!

Jag har smygläst lite grann här hos er i tråden ett tag, men inte vågat/kommit mig för att skriva själv innan. Men ja... hej nyår ;) mitt nyårsmål är att gå på minst en dejt. Så, hur gör man? Har aldrig tindrat, bör jag prova det? Hur träffar man annars någon nuförtiden?^^ För flera år sen träffade jag flera killar på happypancake, men nu verkar det allvarligt dött där, likaså på Mötesplatsen...
Jag har varit singel i snart två och ett halvt år och börjar sakna någon. Det är väl ett förhållande jag är ute efter egentligen, men behöver/vill ju träffa lite olika människor (killar för min personliga del), förstår ju om man inte hittar rätt person direkt! Tips, råd och pepp? =D

//r

Hejsan alla i tråden...!

Jag har smygläst lite grann här hos er i tråden ett tag, men inte vågat/kommit mig för att skriva själv innan. Men ja... hej nyår ;) mitt nyårsmål är att gå på minst en dejt. Så, hur gör man? Har aldrig tindrat, bör jag prova det? Hur träffar man annars någon nuförtiden?^^ För flera år sen träffade jag flera killar på happypancake, men nu verkar det allvarligt dött där, likaså på Mötesplatsen...
Jag har varit singel i snart två och ett halvt år och börjar sakna någon. Det är väl ett förhållande jag är ute efter egentligen, men behöver/vill ju träffa lite olika människor (killar för min personliga del), förstår ju om man inte hittar rätt person direkt! Tips, råd och pepp? =D

//r
Installera tinder på mobilen, välj bilder, skriv presentation om du vill, börja svep!

Crap. Hotelldejten meddelar att han saknar mig jättemycket. Vi har en klar deal, vi ska inte ha någon kärleksrelation. Så varför skriva en sån sak? Vad vill han att jag ska svara?

Jag tycker det känns sådär att skriva så till en person man bara träffat en gång... Lite varningsklockor börjar ringa. Är jag överkänslig?

Välkommen hit :) @Pam

Det betyder sannolikt att den personen nollställt sitt konto av någon anledning. Misstänker att det finns en bugg någonstans med dock, för vissa dyker upp rätt ofta tycker jag :p Inget att bry sig om direkt dock :)

Hejsan alla i tråden...!

//r
Välkommen!
Tinder går ut på att du kollar på profiler (bilder och ev presentationstext), och väljer gilla eller inte gilla. De du matchar med är sådana du gillat och som gillat dig tillbaka, det är först efter en match man kan börja chatta :) Lycka till, och fråga allt du vill veta, vi är många som hängt här ett tag (på gott och ont ;) )

@durachiny och @Ceta Tack! Då har jag genast en dum fråga ^^. Tinder har man alltså bara i mobilen, man kan inte ha det på datorn? Jag är fast på stenåldern, har inga appar^^ haha
Men, det låter ju som om det är tinder man ska prova då alltså...

//r

• Gilla
Reactions: ptr
Hejsan alla i tråden...!

//r
Nämen!
Har någon gång reagerat när jag fått syn på den profilbilden och tyckt att det där ser ut att kunna vara en trevlig tjej! Nåja.
Här är de som pratar sig varmt för Tinder. Själv har jag bara kommit till att försöka få igång det men tappat orken då det inte lyckats, vetifåglarna vad jag gör fel! En del tycker det fungerar bra, en del sätter ut både gula blåa och röda gubbar som uttrycker något annat om det. Skulle tro att det blir väldigt mycket upp till var och en om man känner det passar en eller inte.

@durachiny och @Ceta Tack! Då har jag genast en dum fråga ^^. Tinder har man alltså bara i mobilen, man kan inte ha det på datorn? Jag är fast på stenåldern, har inga appar^^ haha
Men, det låter ju som om det är tinder man ska prova då alltså...

//r
Bra fråga! Har aldrig försökt öppna det på datorn, men testa du om det går :p
Annars finns ju happypancake.se på nätet, som är en gratisajt :) Den funkar som de flesta dejtingsidor, men då den är gratis finns många där..

@ptr Oj, vad kul =) Tack för komplimangen och det var ju synd då =P Jo, det är väl så... jag får väl prova o se om det passar mig eller inte =)
@Ceta Haha, okej! Får prova efter middagen! happypancake har jag provat, träffat en del killar där tidigare som sagt, men nu har det varit dött där länge...

@ptr okej... får väl prova o se om jag lyckas fixa in den i mobilen då^^ det är gratis väl?

//r

Tinderkillen från igår verkar ignorera mig. Haha. Vi som pratade om att gå på bio till helgen... :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 376
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka