Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
@ptr Oj, vad kul =) Tack för komplimangen och det var ju synd då =P Jo, det är väl så... jag får väl prova o se om det passar mig eller inte =)
@Ceta Haha, okej! Får prova efter middagen! happypancake har jag provat, träffat en del killar där tidigare som sagt, men nu har det varit dött där länge...

@ptr okej... får väl prova o se om jag lyckas fixa in den i mobilen då^^ det är gratis väl?

//r
Inte lyckats sätta mig in idet heller - fins betalappar men vad de gör är en värld jag inte är insatt i! Men vi kan kanske klämma de erfarna tindrarna på lite information!

@ptr Oj, vad kul =) Tack för komplimangen och det var ju synd då =P Jo, det är väl så... jag får väl prova o se om det passar mig eller inte =)
@Ceta Haha, okej! Får prova efter middagen! happypancake har jag provat, träffat en del killar där tidigare som sagt, men nu har det varit dött där länge...

@ptr okej... får väl prova o se om jag lyckas fixa in den i mobilen då^^ det är gratis väl?

//r

Tinder är gratis :) finns så man kan ha nån betalversion också om man vill!

• Gilla
Reactions: ptr

//r
Tinder finns till datorn också och du kan registrera dig via ditt telefonnummer eller facebook. :)

@pepp @gråvarg aaah, det funkade från datorn jag har skaffat tinder... nervöst^^ haha. Jag loggade in genom facebook... Men, vad betyder de olika symbolerna? En typ ångra-pil, ett rött kryss, en blå stjärna, ett grönt hjärta och en lila blixt?Och uppåt-pilen till höger nere på fotot? Jag antar att det jag ska börja med är att klicka på "nej" (pil vänster" eller "gilla" (pil höger)? ^^

//r

• Gilla
@pepp @gråvarg aaah, det funkade från datorn jag har skaffat tinder... nervöst^^ haha. Jag loggade in genom facebook... Men, vad betyder de olika symbolerna? En typ ångra-pil, ett rött kryss, en blå stjärna, ett grönt hjärta och en lila blixt?Och uppåt-pilen till höger nere på fotot? Jag antar att det jag ska börja med är att klicka på "nej" (pil vänster" eller "gilla" (pil höger)? ^^

//r
Men hur fick du det att fungera?

Välkommen hit :) @Pam

Det betyder sannolikt att den personen nollställt sitt konto av någon anledning. Misstänker att det finns en bugg någonstans med dock, för vissa dyker upp rätt ofta tycker jag :p Inget att bry sig om direkt dock :)

Var det jag misstänkte.. Borde ju då innebära att personen troligen swipade vänster på mig tidigare iom att det aldrig blev någon match då.
Vet inte om jag vågar swipa höger igen, då det är en gammal dejt. Som jag visserligen inte skulle ha något emot att träffa igen, men vill inte vara för på om han känner annorlunda.. :crazy:

Var det jag misstänkte.. Borde ju då innebära att personen troligen swipade vänster på mig tidigare iom att det aldrig blev någon match då.
Vet inte om jag vågar swipa höger igen, då det är en gammal dejt. Som jag visserligen inte skulle ha något emot att träffa igen, men vill inte vara för på om han känner annorlunda.. :crazy:
Om han inte sveper höger på dig så vet han inte vad du har svept så det spelar ingen roll.

Men kan man inte se det om man har plus?
Jag vet inte om det är så att man kan se vilka som har svept på dig eller om det bara är personer du har svept på som kan se dig. Oavsett vilket så spelar det väl egentligen ingen större roll? Om du är intresserad av honom så svep höger, är han inte intresserad av dig så sveper han inte höger. Jag förstår inte riktigt vad problemscenariot är.

@ptr vad konstigt, för mig funkade det... jag som är så oteknisk också^^ nu svajpar jag hejvilt.. mest vänster dock ^^...

men, någon som kan, när det står "tre gemensamma vänner" kan jag se vilka det är?

//r

• Gilla
Valde mobiltelefon istället - nu kunde jag lägga in en bild men det är som den inte fattar var jag är.

Den bara håller på med sina expandernde ringar. Kanske inte är en tjej inloggad i hela skarabor - vad vet jag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 376
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka