Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är en fördom! Det finns MÅNGA tjejer som tycker att det är kul och faschinerande med 3D printers. Och vet hur de fungerar, och till och med har egna. Det handlar nog om vad man har för bekantskapskrets om man sällan möter någon som tycker att det är intressant.Förmodligen väldigt få tjejer som är genuint intresserad av det. Däremot kanske dom blir intresserad om du visar vad den kan göra osv..
Så bra!Det går lugnt till. Inga konstigheter eller otydlig signal.
Jag har druckit 2 cocktails och prata om olika saker inget kul hände och vi fortsätter att vara vänner. Skönt tycker jag.Det går lugnt till. Inga konstigheter eller otydlig signal.
Håller med om det. Jag känner många tekniska tjejer och långt mer kompetenta än vad jag är. Men känner inte att man kan leda med snack om 3D skrivare.Det där är en fördom! Det finns MÅNGA tjejer som tycker att det är kul och faschinerande med 3D printers. Och vet hur de fungerar, och till och med har egna. Det handlar nog om vad man har för bekantskapskrets om man sällan möter någon som tycker att det är intressant.
Och jag håller med Singoalla, självständighet är attraktivt, jag har rest mycket på egen hand pga att jag varit singel för det mesta och tänker att det vore skittrist att missa att kunna resa dit jag vill bara för att jag inte har sällskap. Det är inte ensamt, det är härligt! Jag har mött en massa nya människor, och även på resor där jag "bara" varit för mig själv så har jag generellt haft det jättebra! Jag blir glad när jag möter andra som förstår den känslan och kan dela den, det tyder (för mig) på att de inte är beroende av andra människor för att ha det bra, och därmed inte kommer att ge mig dåligt samvete om jag ibland vill göra saker på egen hand. Och det är något som jag tycker är viktigt.
Det är stressande för mig att umgås med människor som har förväntningar på att jag skall projektleda dem på semestrar/fritid och styra upp aktiviteter och underhålla dem. Det finns gott om passiva typer och tjejer et är inte något för mig.
Krångla inte till det @Tranan ! Hon vill träffa dig på Malmen. Punkt.Jag skulle vara glad om jag fick en klar signal vad hon ville. Då skulle jag kunna ta stälning till olika saker.
Så var det och det var så jag ville ha det. Jag vill vara lite singel för tillfället. men för ett tag sedan fick jag ganksa konstiga signaler. men nu var det inget konstigt.Krångla inte till det @Tranan ! Hon vill träffa dig på Malmen. Punkt.
Jag har funderat i dina banor om att man inte måste sätta sitt egen liv på paus.
Jag tror att jag ska försöka att prova något nytt en gång i månaden.Tvärtom, passa på att göra saker helt för din egen skull, njut av livet, testa nya saker, hitta på tokigheter och lev för fullt och träffar man någon så gör man. Om inte så har man i vart fall inte slösat bort sitt liv med att göra ingenting i väntan på den där "någon".
Jag har som "regel" att göra/hitta på något helt egoistiskt och/eller tidigare oprövat minst en gång per månad![]()
Precis. Man kan inte hänga upp allt på att träffa någon även om jag gärna skulle göra det.Tvärtom, passa på att göra saker helt för din egen skull, njut av livet, testa nya saker, hitta på tokigheter och lev för fullt och träffar man någon så gör man. Om inte så har man i vart fall inte slösat bort sitt liv med att göra ingenting i väntan på den där "någon".
Jag har som "regel" att göra/hitta på något helt egoistiskt och/eller tidigare oprövat minst en gång per månad![]()
Det där är en fördom! Det finns MÅNGA tjejer som tycker att det är kul och faschinerande med 3D printers. Och vet hur de fungerar, och till och med har egna. Det handlar nog om vad man har för bekantskapskrets om man sällan möter någon som tycker att det är intressant.
Och jag håller med Singoalla, självständighet är attraktivt, jag har rest mycket på egen hand pga att jag varit singel för det mesta och tänker att det vore skittrist att missa att kunna resa dit jag vill bara för att jag inte har sällskap. Det är inte ensamt, det är härligt! Jag har mött en massa nya människor, och även på resor där jag "bara" varit för mig själv så har jag generellt haft det jättebra! Jag blir glad när jag möter andra som förstår den känslan och kan dela den, det tyder (för mig) på att de inte är beroende av andra människor för att ha det bra, och därmed inte kommer att ge mig dåligt samvete om jag ibland vill göra saker på egen hand. Och det är något som jag tycker är viktigt.
Det är stressande för mig att umgås med människor som har förväntningar på att jag skall projektleda dem på semestrar/fritid och styra upp aktiviteter och underhålla dem. Det finns gott om passiva typer och det är inte något för mig.
Jag tror att jag ska försöka att prova något nytt en gång i månaden.
Jag ska prova lite nya gruppass på gymmet i Januari. Lämplig tid att prova på för då äre förmodligen många nya som går !. Funderar faktist på att testa yoga. Blev inspirerad av @pepp
. Det känns så långt ifrån jag att skulle gå på yoga. Så därför måste jag ju testa
![]()
Kul och faschinerande ja. Jag skrev ett brinnande intresse. Jag baserar det bara på mina erfarenheter när jag snöade ner mig på hifi med 99% killar på forumen.
Mmm, jag har funderat lite på det där med att resa ensam. Jag reste ensam till Bryssel på utbildning med jobbet förra året och hade faktist det mkt trevligt och utforskade stan på egen hand.
Haha, jag tycker sånt är roligt att planera aktiviteter osv. I mina tidigare förhållanden har det varit mer jag som styrt upp aktiviter
![]()
Ja, testa en ensamresa! Du kan ju börja med en liten weekend och se ifall du gillar det. Nu har jag rest själv för min egen skull men har märkt att många här hemma tycker att det är väldigt spännande och inspirerande. Så det har ju inte direkt varit negativt för dejtingen heller![]()
Kul att du rest själv, har också funderat på det nu när jag är singel. Men skulle nog vara orolig för att träffa på någon skum människa eller så (tyvärr), vilket inte är något jag tänker på normalt om jag går själv.