Det tror jag inte. Vill minnas att jag skakat tass med människan, annars vet jag inte hur han är som person. Men eftersom vi arbetar i samma sväng så har han en fördel bara därAntar att du har känslor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag inte. Vill minnas att jag skakat tass med människan, annars vet jag inte hur han är som person. Men eftersom vi arbetar i samma sväng så har han en fördel bara därAntar att du har känslor!
Varför är du nervös?Det tror jag inte. Vill minnas att jag skakat tass med människan, annars vet jag inte hur han är som person. Men eftersom vi arbetar i samma sväng så har han en fördel bara där![]()
Jag blev just utbjuden av en kvinnlig bekant till Malmen. Hon har många gånger get mig svårtydda inviter. Vet inte vad jag ska känna.
Att han ska inse vem jag är/minnas mig och sen "sticka" :PVarför är du nervös?
Glad, ja visst. annars ingen aning....glad? Förväntansfull? Pirrig?
Jag vill bara träffa någon som är nöjd med sitt liv, inklusive bostad.Tack. Jag känner igen det där.
Jag tänker på alla resor osv jag skulle vilja göra med en partner. Det är bara det att jag kan inte se något nöje i att resa ensam. Jag känner mig nog ensam i vardagen hur skulle jag inte då känna mig på en resa. Det skulle kännas deprimerande att resa ensam. Kan ju iof resa med min far eller bror. Så det kanske jag ska göra. Bra tips!
Bostaden trivs jag med även om jag ibland funderat på en villa. Men det känns också onödigt innan jag träffar någon. För hur många tjejer vill flytta in i nån annans bostad? Då vill man nog ha nåt gemensamt. Sen känns inte sannolikheten så stor att jag finner någon i min egen hemstad heller.
Glad, ja visst. annars ingen aning.
Jag skulle vara glad om jag fick en klar signal vad hon ville. Då skulle jag kunna ta stälning till olika saker.Räcker inte det då, att du känner dig glad? Jag förstår inte riktigt vad du är ute efter.
Jag skulle vara glad om jag fick en klar signal vad hon ville. Då skulle jag kunna ta stälning till olika saker.
Så kan det vara, man vill aldrig göra något dumtHon vill uppenbarligen umgås, så det är väl en bra början? Om ni inte känner varandra väl så är det väl klart att hon kanske inte vet vad hon vill, det vet man väl aldrig när man håller på att lära känna någon?
Jag skulle vara glad om jag fick en klar signal vad hon ville. Då skulle jag kunna ta stälning till olika saker.
Jag skulle nog avvakta och se vart saker och ting leder. Du behöver ju inte berätta det för någon annan om du inte vill, och umgås du mer med honom kanske det dyker upp framöver. Personligen skulle jag nog bara "play it cool" och fortsätta som om vi inte pratat på Tinder, men kanske fråga om han minns mig längre fram beroende på åt vilket håll umgänget verkar gåVet inte om det är riktigt rätt ställe att skriva detta egentligen men aja...
Diskuterade aktuella samhällsämnen och politik med en kille i min "parallellklass"/på "systerprogrammet till mitt" idag. Vi har tidigare kallpratat lite som hastigast, men det här var första gången vi pratade "ordentligt". Diskussionerna vi hade var riktigt intressanta och trevliga.
Precis när vi avslutat diskussionerna så fick jag någon märklig känsla av att jag pratat om bl.a. detta med honom tidigare. Inser sekunderna senare att jag pratat med honom regelbundet i säkert flera månader - på Tinder.![]()
Dock för kanske 1.5 år sedan eller så. Jag vet inte alls om han minns detta, men det antyddes iaf inte på något sätt under våra diskussioner.
Hur ska jag förhålla mig till detta? Att en jag pratat med på Tinder hyfsat länge och intensivt för ett tag sedan, nu är min "parallellkursare"?
Alltså som sagt, han är jättetrevlig och intressant att prata med och det här var definitivt inte sista gången. Men det känns ändå...stelt på något sätt, i och med ovanstånde...
Finns väl ingen anledning att ta upp att ni pratat på tinder. Fortsätt från där ni är nu bara. Om ni vill, förstås.Vet inte om det är riktigt rätt ställe att skriva detta egentligen men aja...
Diskuterade aktuella samhällsämnen och politik med en kille i min "parallellklass"/på "systerprogrammet till mitt" idag. Vi har tidigare kallpratat lite som hastigast, men det här var första gången vi pratade "ordentligt". Diskussionerna vi hade var riktigt intressanta och trevliga.
Precis när vi avslutat diskussionerna så fick jag någon märklig känsla av att jag pratat om bl.a. detta med honom tidigare. Inser sekunderna senare att jag pratat med honom regelbundet i säkert flera månader - på Tinder.![]()
Dock för kanske 1.5 år sedan eller så. Jag vet inte alls om han minns detta, men det antyddes iaf inte på något sätt under våra diskussioner.
Hur ska jag förhålla mig till detta? Att en jag pratat med på Tinder hyfsat länge och intensivt för ett tag sedan, nu är min "parallellkursare"?
Alltså som sagt, han är jättetrevlig och intressant att prata med och det här var definitivt inte sista gången. Men det känns ändå...stelt på något sätt, i och med ovanstånde...
Jag skulle nog avvakta och se vart saker och ting leder. Du behöver ju inte berätta det för någon annan om du inte vill, och umgås du mer med honom kanske det dyker upp framöver. Personligen skulle jag nog bara "play it cool" och fortsätta som om vi inte pratat på Tinder, men kanske fråga om han minns mig längre fram beroende på åt vilket håll umgänget verkar gå![]()
Finns väl ingen anledning att ta upp att ni pratat på tinder. Fortsätt från där ni är nu bara. Om ni vill, förstås.
Vet inte om det är riktigt rätt ställe att skriva detta egentligen men aja...
Tack ska tänka på det.Du överanalyserar just nu - slösa inte tid på det![]()