Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack :) . Jag känner igen det där.
Jag tänker på alla resor osv jag skulle vilja göra med en partner. Det är bara det att jag kan inte se något nöje i att resa ensam. Jag känner mig nog ensam i vardagen hur skulle jag inte då känna mig på en resa. Det skulle kännas deprimerande att resa ensam. Kan ju iof resa med min far eller bror. Så det kanske jag ska göra :). Bra tips!

Bostaden trivs jag med även om jag ibland funderat på en villa. Men det känns också onödigt innan jag träffar någon. För hur många tjejer vill flytta in i nån annans bostad? Då vill man nog ha nåt gemensamt. Sen känns inte sannolikheten så stor att jag finner någon i min egen hemstad heller.
Jag vill bara träffa någon som är nöjd med sitt liv, inklusive bostad.
Dock skulle jag inte inleda något seriöst med någon som säger att de ska bo kvar i sin bostad i resten av sitt liv och det är upp till mig att flytta in.
Så jag har skaffat en bostad jag älskar och fixat en del med den. Men om drömmannen dyker upp kan jag absolut se att man i framtiden skaffar gemensam bostad.

Jag skulle vara glad om jag fick en klar signal vad hon ville. Då skulle jag kunna ta stälning till olika saker.

Förstår dig. Jag blir lätt socialt inkapabel när jag träffar någon där jag är alltför oviss på varför vi egentligen träffas.

Mvh Hon som är väldigt blå och får cirklarna rubbade av sånt :p

Vet inte om det är riktigt rätt ställe att skriva detta egentligen men aja...

Diskuterade aktuella samhällsämnen och politik med en kille i min "parallellklass"/på "systerprogrammet till mitt" idag. Vi har tidigare kallpratat lite som hastigast, men det här var första gången vi pratade "ordentligt". Diskussionerna vi hade var riktigt intressanta och trevliga.
Precis när vi avslutat diskussionerna så fick jag någon märklig känsla av att jag pratat om bl.a. detta med honom tidigare. Inser sekunderna senare att jag pratat med honom regelbundet i säkert flera månader - på Tinder. :o :crazy: Dock för kanske 1.5 år sedan eller så. Jag vet inte alls om han minns detta, men det antyddes iaf inte på något sätt under våra diskussioner.
Hur ska jag förhålla mig till detta? Att en jag pratat med på Tinder hyfsat länge och intensivt för ett tag sedan, nu är min "parallellkursare"?
Alltså som sagt, han är jättetrevlig och intressant att prata med och det här var definitivt inte sista gången. Men det känns ändå...stelt på något sätt, i och med ovanstånde...

• Gilla
Reactions: ptr

Diskuterade aktuella samhällsämnen och politik med en kille i min "parallellklass"/på "systerprogrammet till mitt" idag. Vi har tidigare kallpratat lite som hastigast, men det här var första gången vi pratade "ordentligt". Diskussionerna vi hade var riktigt intressanta och trevliga.
Precis när vi avslutat diskussionerna så fick jag någon märklig känsla av att jag pratat om bl.a. detta med honom tidigare. Inser sekunderna senare att jag pratat med honom regelbundet i säkert flera månader - på Tinder. :o :crazy: Dock för kanske 1.5 år sedan eller så. Jag vet inte alls om han minns detta, men det antyddes iaf inte på något sätt under våra diskussioner.
Hur ska jag förhålla mig till detta? Att en jag pratat med på Tinder hyfsat länge och intensivt för ett tag sedan, nu är min "parallellkursare"?
Alltså som sagt, han är jättetrevlig och intressant att prata med och det här var definitivt inte sista gången. Men det känns ändå...stelt på något sätt, i och med ovanstånde...
Jag skulle nog avvakta och se vart saker och ting leder. Du behöver ju inte berätta det för någon annan om du inte vill, och umgås du mer med honom kanske det dyker upp framöver. Personligen skulle jag nog bara "play it cool" och fortsätta som om vi inte pratat på Tinder, men kanske fråga om han minns mig längre fram beroende på åt vilket håll umgänget verkar gå :)

Finns väl ingen anledning att ta upp att ni pratat på tinder. Fortsätt från där ni är nu bara. Om ni vill, förstås.

Jag skulle nog avvakta och se vart saker och ting leder. Du behöver ju inte berätta det för någon annan om du inte vill, och umgås du mer med honom kanske det dyker upp framöver. Personligen skulle jag nog bara "play it cool" och fortsätta som om vi inte pratat på Tinder, men kanske fråga om han minns mig längre fram beroende på åt vilket håll umgänget verkar gå :)

Nej, alltså jag skulle nog inte vilja fortsätta på "Tinderspåret" med honom, iaf inte nu. Men bara vetskapen om att vi skrivit hämmar mig lite från att bara allmänt ha trevliga diskussioner i framtiden, känns det som.

Slappna av

Jag raggade lite på en kille på pannkakan, och han på mig. Men blev inget av det. Sen dök han upp på mitt jobb, i sin yrkesroll. Vi var nog lika häpna båda två skulle jag tro... Tog en stund innan poletten ramlade ner och man kunde placera den andra med.

Slutade med att vi dejtade ett tag. Visst där och så på jobbet var det lite awkward - men inte sen. Varför skulle det liksom?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 448
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka