Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle nog också dra öronen åt mig något, men det beror också helt på hur profilen i övrigt är utformad. Det känns som att man ofta kan läsa in massa annat mellan raderna när man har just åldersspannet i bakhuvudet.Vad fan, är det bara jag som ser män med enbart samma och yngre i sitt intervall som gubbsjuka äckel helt plötsligt?
Själv kör jag +ca 10 och -6. -6 för att jag är 31 och att dejta en 21-åring skulle kännas som barnarov.
Då är min gräns 28 till 68 om jag räknat rätt... Hm... lite för hög ålder uppåt måste jag säga för min smak.mitt spann är då 29 till 74,![]()
hehe.. jag tänker nog mest på osäkerhet.Vad fan, är det bara jag som ser män med enbart samma och yngre i sitt intervall som gubbsjuka äckel helt plötsligt?
Själv kör jag +ca 10 och -6. -6 för att jag är 31 och att dejta en 21-åring skulle kännas som barnarov.
Jag har dejtat (och varit ihop med) flera män som varit ca 10 år äldre än mig. Skulle jag gå lika mycket nedåt i åldrarna skulle jag hamna på icke-myndiga personerJag hade +/- 4 år på Tinder. Är drygt 30. Det viktiga för mig var att ha lika mång år över som under min ålder.
Jag har dejtat (och varit ihop med) flera män som varit ca 10 år äldre än mig. Skulle jag gå lika mycket nedåt i åldrarna skulle jag hamna på icke-myndiga personer
Önskar många gånger att jag kunde attraheras av någon som var åtminstone lite yngre än mig, just för att få större urval men det blir aldrig så. Å andra sidan är det så med typ allt. Det jag vill attraheras av är ointressant, det jag i teorin inte alls gillar attraherar mig som fan![]()
Jag umgås ju nästan bara med äldre människor rent allmänt. Först de senaste åren som jag börjat komma överens med folk i min egna ålderHaha, Jag är tvärtom, tycker äldre män är skitläskiga.Typ de som är fem år äldre och uppåt. Jag tycker dock att män 10 år äldre än mig kan vara dösnygga. Jag behöver nog lite terapi.
![]()
Jag umgås ju nästan bara med äldre människor rent allmänt. Först de senaste åren som jag börjat komma överens med folk i min egna ålderMannen jag träffat nu ett tag, han är mer än 10 år äldre än mig och extremt icke-läskig
![]()
Jag har dejtat (och varit ihop med) flera män som varit ca 10 år äldre än mig. Skulle jag gå lika mycket nedåt i åldrarna skulle jag hamna på icke-myndiga personer![]()
Du är ju oerhört trevlig och sympatisk och rolig. Thats stora plus!Vet inte, Jag är jag. Det händer då och då i tunnelbanan, affärer, lite varstans och krogen nästan alltid. Kan vara att jag är anorlunda.
TackDu är ju oerhört trevlig och sympatisk och rolig. Thats stora plus!
Vad fan, är det bara jag som ser män med enbart samma och yngre i sitt intervall som gubbsjuka äckel helt plötsligt?
Jag är född 85 och föredrar att dejta andra 80-talister.
De som är födda på 70-talet känns gamla och 90-talet unga.
1990 skulle funka men min egen lilla statiska utvärdering baserad på tre personer har visat att är man född 90 är man en hemsk person(två av dessa är kompisar till mig och vi har kommit fram till detta tillsammans)
Vad fan, jag är född 90 och känner mig oftast ohemsk![]()
Jag har alltid bara träffat äldre män tidigare, typ 5-12 år äldre. Sen trillade sambon in i mitt liv och plötsligt delar jag livet med en som är 2 år yngre. Hittills går det väldigt mycket bättre än de jag träffat som varit äldre![]()
Vi födda 90 är bästVad fan, jag är född 90 och känner mig oftast ohemsk![]()
Jag har alltid bara träffat äldre män tidigare, typ 5-12 år äldre. Sen trillade sambon in i mitt liv och plötsligt delar jag livet med en som är 2 år yngre. Hittills går det väldigt mycket bättre än de jag träffat som varit äldre![]()