Det är kul!AVUNDSJUK! Jag vill också ha en 3D-Printer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är kul!AVUNDSJUK! Jag vill också ha en 3D-Printer!
Men gud vad negativtDet är sant men jag tror att även om @Hero t.ex. skulle sätta 35-45 som ålderspann så skulle det inte bli så jättelivat ändå.
Förutsätt inte sånt. Förutsätt inte att kvinnor per automatik är ointresserade av saker. Det är inte trevligt och det framstår bara som att du klumpar ihop kvinnor till en stereotyp istället för att se dem som individer.Allvarligt! Jag tror att det är få tjejer som är så intreserade av en 3D skrivare!
Nej men jag har aldrig råkat träffa någon som är ett minsta intresead av det jag gör. (moddeler eller skrivare). Visst man har träffat på några på nätet. Men irl? nej. Men mitt största problwm att jag inte tar för mig eller inleder fysisk kontakt.Förutsätt inte sånt. Förutsätt inte att kvinnor per automatik är ointresserade av saker. Det är inte trevligt och det framstår bara som att du klumpar ihop kvinnor till en stereotyp istället för att se dem som individer.
Dina intressen är inte så extremovanliga att du är ensam om dem.
Sant. Det händer när man minst anar det!Men gud vad negativt
Alltså det är väl en sak att vara negativ om sitt eget dejtande men att vara pessimist om andras dejtande?Vad får du ut av det?
Jag var 43 och grabben fyller 18 nästa år.Hur stor andel då ?
http://www.dailymail.co.uk/news/art...-wife-leaves-following-disappearance-son.html
94-åring som blev Pappa . Tror inte det är nån större fara att bli Pappa som 40+.
Men alltså, har du testat? precis som någon la upp bild på Bruce och Persson så kan alla vara olika, ålder är faktiskt bara en siffra.Ok, men om vi bortser från den aspekten attraheras jag mer av yngre än äldre kvinnor.
Ska lägga till att bilden var en snabbgoogling. Jag vet att dessa kvinnor ser tvärt om ut på andra bilder.Men alltså, har du testat? precis som någon la upp bild på Bruce och Persson så kan alla vara olika, ålder är faktiskt bara en siffra.![]()
Alla kvinnor som är något år äldre än du är inte gamla nuckor eller vad du nu verkar tro. Och tvärt emot vad @durachiny så tror jag att det gör skillnad vilket spann du har. När jag nätdejtade svarade jag inte män med lågt ålderspann, pga det är gubbsjukt i min värld.
Och just det faktum att du klagar på att du inte dejtar så varför inte testa? Höj ditt spann och se vad som händer.
Och faktum kvarstår iom frånvarande av svar, så verkar du inte attrahera yngre kvinnor.
Men alltså, har du testat? precis som någon la upp bild på Bruce och Persson så kan alla vara olika, ålder är faktiskt bara en siffra.![]()
Alla kvinnor som är något år äldre än du är inte gamla nuckor eller vad du nu verkar tro. Och tvärt emot vad @durachiny så tror jag att det gör skillnad vilket spann du har. När jag nätdejtade svarade jag inte män med lågt ålderspann, pga det är gubbsjukt i min värld.
Och just det faktum att du klagar på att du inte dejtar så varför inte testa? Höj ditt spann och se vad som händer.
Och faktum kvarstår iom frånvarande av svar, så verkar du inte attrahera yngre kvinnor.
Gissar att du är nånstans kring 30 +- något år hit eller dit, så om du idag träffar nån som är säg 35, så hinns det med både att leva tillsammans några år och skaffa fler än ett barn.
Fasiken till och med jag är fertil ett tag till och skulle lätt kunna skaffa några fler barn om jag ville, men 3 får räcka för min del. Orka börja om med bebisar när den yngsta är 16 liksom![]()
Men alltså, har du testat? precis som någon la upp bild på Bruce och Persson så kan alla vara olika, ålder är faktiskt bara en siffra.![]()
Näe, det är ju sant. Det var en 50+ som grabba tag i mig på krogen. Det händer ju aldrig med yngre :P . Dock putta jag undan henne
Sen Sthlm´s tjejen var 1 år yngre än mig och hon var attraktivare än de flesta yngre jag dejat.
Jag förstår faktiskt inte ens vad du vill säga med det här inlägget? Äldre kvinnor är taffsande och oattraktiva men yngre tjejer är vadå, mumsiga?
För dig som själv säger att du inte vågar ta kontakt med kvinnor så borde väl det snarare vara en anledning att testa att dejta någon äldre än dig själv, än vara ett minus?Näe, bara att äldre kvinnor verkar mer på och framfusiga/vågar mer.
För dig som själv säger att du inte vågar ta kontakt med kvinnor så borde väl det snarare vara en anledning att testa att dejta någon äldre än dig själv, än vara ett minus?
Allvarligt! Jag tror att det är få tjejer som är så intreserade av en 3D skrivare!
Hej! @escodobe Vill du komma till Stockholm och se en 3d skrivare!![]()
Förmodligengsnska många tjejer som är intresserade av det men kanske inte vågar visa det för ”sådant är inte tjejer intresserade av”.Förmodligen väldigt få tjejer som är genuint intresserad av det. Däremot kanske dom blir intresserad om du visar vad den kan göra osv.
Jag är lite insnöad på hembio och ljud. Där gick det kanske 1/100 var kvinnor på de forum jag hängde. De flesta tjejer har tyckt det varit ointressant när man visat det. Men när dom får lyssna lite så har dom börjat uppskatta bra ljud.
Lätt!Ha, jag har sedan länge hävdat att en av världens bästa raggningsrepliker måste vara "Vill du följa med hem och titta på min 3d printer".