Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såvida du inte är kring 40-45 nu så varför skulle du inte kunna bilda familj med nån som är kring 5 år äldre?

Dels kanske man vill leva nåt år tillsammans innan man börjar fundera på barn och sen kanske man vill ha fler än ett barn om man ändå skaffar.

Dels kanske man vill leva nåt år tillsammans innan man börjar fundera på barn och sen kanske man vill ha fler än ett barn om man ändå skaffar.

Gissar att du är nånstans kring 30 +- något år hit eller dit, så om du idag träffar nån som är säg 35, så hinns det med både att leva tillsammans några år och skaffa fler än ett barn.

Fasiken till och med jag är fertil ett tag till och skulle lätt kunna skaffa några fler barn om jag ville, men 3 får räcka för min del. Orka börja om med bebisar när den yngsta är 16 liksom :D

Gissar att du är nånstans kring 30 +- något år hit eller dit, så om du idag träffar nån som är säg 35, så hinns det med både att leva tillsammans några år och skaffa fler än ett barn.

Fasiken till och med jag är fertil ett tag till och skulle lätt kunna skaffa några fler barn om jag ville, men 3 får räcka för min del. Orka börja om med bebisar när den yngsta är 16 liksom :D

Mkt spekulationer här ...
Men riskerna ökar väl vid 40+ för kvinnor ?
Dessutom låter det stressande med en biologisk klocka. Barn är väl inget man tar på beställning :P

Mkt spekulationer här ...
Men riskerna ökar väl vid 40+ för kvinnor ?
Dessutom låter det stressande med en biologisk klocka. Barn är väl inget man tar på beställning :P

Inte såpass mycket att det avskräcker om man vill ha barn och med dagens tester skulle jag inte tveka om jag nu ville ha fler barn. Finns gott om kvinnor som får sitt första barn kring de 40 numera.

Så är man kring 30-35 så har de allra flesta kvinnor många fertila år kvar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 303
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 448
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut