pepp
Trådstartare
Kanske passa på när ni hänger tillbaka mattorna? Eller ni kanske egna med er då blir det svårare![]()
Han har med sig egen matta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske passa på när ni hänger tillbaka mattorna? Eller ni kanske egna med er då blir det svårare![]()
Jag hade börjat med att försöka få ögonkontakt med honom och dröja kvar blicken lite, för att se hans reaktion på detMen kan ju gå rakt fram och fråga också men jag är nog mer en sån som brukar "reka terrängen" lite försiktigt först
Särskilt i sådana lite känsligare sammanhang som träning, jobb osv.
Ja, känner att jag vill reka av lite innan. Är ju inte bara vi i rummet heller, utan typ 15 andra med
Ska se om jag kan flytta mig närmare på måndag!
Måste du vara i kontakt med honom av någon anledning som jobb eller liknande? Om inte så säg åt honom att sluta kontakta dig.Nu skrev M "Det är något speciellt med dig" och jag svarade "Säg inte så" och han skrev "Varför kan vi inte sova ihop". Jag hade sagt tidigare idag att jag kanske inte vill ses, när han frågade om vi kunde sova tillsammans ikväll.
Får fortfarande inte ihop ekvationen att falla för en idiot och inte falla för den bästa av bästa. The never ending stooooory![]()
Måste du vara i kontakt med honom av någon anledning som jobb eller liknande? Om inte så säg åt honom att sluta kontakta dig.
Insåg plötsligt att om 2 månader har jag varit singel i 1 årtänker hela tiden att det är typ 6 månader..
Vars tusan tar tiden vägen![]()
Nu skrev M "Det är något speciellt med dig" och jag svarade "Säg inte så" och han skrev "Varför kan vi inte sova ihop". Jag hade sagt tidigare idag att jag kanske inte vill ses, när han frågade om vi kunde sova tillsammans ikväll.
Får fortfarande inte ihop ekvationen att falla för en idiot och inte falla för den bästa av bästa. The never ending stooooory![]()
Faller alltid för de upptagna...Nu skrev M "Det är något speciellt med dig" och jag svarade "Säg inte så" och han skrev "Varför kan vi inte sova ihop". Jag hade sagt tidigare idag att jag kanske inte vill ses, när han frågade om vi kunde sova tillsammans ikväll.
Jag kommer inte ihåg hur länge sedan det var som jag hade partner utan att räkna på hur gammal unghunden ärInsåg plötsligt att om 2 månader har jag varit singel i 1 årtänker hela tiden att det är typ 6 månader..
NU bröt jag med M. Bägaren rann över igår. Han kontrade med att fråga om jag har dåligt morgonhumör![]()
En liten undran...varför ska alla män som inte riktigt uppfyller önskemålen till 100 % kallas rövhattar? Avskyr verkligen det ordet!Men vilken j-la planta
Du skulle ha kontrat med att rövhattar gör dig ilsk oavsett tid på dygnet![]()
En liten undran...varför ska alla män som inte riktigt uppfyller önskemålen till 100 % kallas rövhattar? Avskyr verkligen det ordet!
Därför att kontrar man som han gjorde är man en rövhatt. Han förminskade @Singoallas ilska genom att inte se/inte bry sig i varför hon var arg. Det är på samma nivå som "har du PMS eller?". Ett förminskade av kvinnor baserat på vårt kön.
Jag säger inget om Singoallas ilska var befogad eller ej men hans respons var under all kritik. Det har inget att göra med att "inte uppfylla önskemålen".
Insåg plötsligt att om 2 månader har jag varit singel i 1 årtänker hela tiden att det är typ 6 månader..