Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade börjat med att försöka få ögonkontakt med honom och dröja kvar blicken lite, för att se hans reaktion på det :) Men kan ju gå rakt fram och fråga också men jag är nog mer en sån som brukar "reka terrängen" lite försiktigt först :D Särskilt i sådana lite känsligare sammanhang som träning, jobb osv.

Ja, känner att jag vill reka av lite innan. Är ju inte bara vi i rummet heller, utan typ 15 andra med :D
Ska se om jag kan flytta mig närmare på måndag!

Nu skrev M "Det är något speciellt med dig" och jag svarade "Säg inte så" och han skrev "Varför kan vi inte sova ihop". Jag hade sagt tidigare idag att jag kanske inte vill ses, när han frågade om vi kunde sova tillsammans ikväll.

Får fortfarande inte ihop ekvationen att falla för en idiot och inte falla för den bästa av bästa. The never ending stooooory :meh:

Nu skrev M "Det är något speciellt med dig" och jag svarade "Säg inte så" och han skrev "Varför kan vi inte sova ihop". Jag hade sagt tidigare idag att jag kanske inte vill ses, när han frågade om vi kunde sova tillsammans ikväll.

Får fortfarande inte ihop ekvationen att falla för en idiot och inte falla för den bästa av bästa. The never ending stooooory :meh:
Måste du vara i kontakt med honom av någon anledning som jobb eller liknande? Om inte så säg åt honom att sluta kontakta dig.

Måste du vara i kontakt med honom av någon anledning som jobb eller liknande? Om inte så säg åt honom att sluta kontakta dig.

Jag har bara inte bestämt mig för om jag vill sluta ha kontakt helt eller inte. Jag bestämmer mig för att bryta, men varje gång vi pratar så tvekar jag. Tror det kommer ta lite tid för mig att klippa helt.

Insåg plötsligt att om 2 månader har jag varit singel i 1 år O_o tänker hela tiden att det är typ 6 månader..
Vars tusan tar tiden vägen :D

Insåg plötsligt att om 2 månader har jag varit singel i 1 år O_o tänker hela tiden att det är typ 6 månader..

3 år här. Tiden rusar O_o Känns som att det var nyss vi satt på sängkanten och konstaterade att vi borde gå isär innan vi tär sönder varandra. Med orden "Jag trodde att det skulle räcka med att man är kär.."

Åh vad jag känner igen det där! Jag motar bort alla trevliga typer... Jag har typ kommit fram till att det är en rädsla för att bli besviken senare, "fast det kan kan aldrig vara såhär bra hela tiden, det finns en hake". Är det en douche så vet man lite vad man får och vad man kan förvänta sig..

Nu menar jag inte att det är så för dig, utan mer bara en allmän kvällsfundering. :)

Har inte sett till kollegan sen i helgen och vi har inte haft nån kontakt sen dess. Har en halvdålig magkänsla och det känns som han drar sig undan.

Som vanligt så är det väl följande som händer, jag ser så snäll ut och de vill inte såra mig så de drar sig undan istället. :grin: Klart man kan bli besviken men herregud mer skinn på näsan än så har jag :confused:

Faller alltid för de upptagna...

Jag kommer inte ihåg hur länge sedan det var som jag hade partner utan att räkna på hur gammal unghunden är :angel: Jag dumpade honom i ungefär samma veva som unghunden flyttade hit, och hon är nu 2 1/2 år gammal, alltså har jag varit singel i drygt 2 år nu. Så mycket brydde jag mig om det förhållandet :p

En liten undran...varför ska alla män som inte riktigt uppfyller önskemålen till 100 % kallas rövhattar? Avskyr verkligen det ordet!

Därför att kontrar man som han gjorde är man en rövhatt. Han förminskade @Singoallas ilska genom att inte se/inte bry sig i varför hon var arg. Det är på samma nivå som "har du PMS eller?". Ett förminskade av kvinnor baserat på vårt kön.

Jag säger inget om Singoallas ilska var befogad eller ej men hans respons var under all kritik. Det har inget att göra med att "inte uppfylla önskemålen".

Därför att kontrar man som han gjorde är man en rövhatt. Han förminskade @Singoallas ilska genom att inte se/inte bry sig i varför hon var arg. Det är på samma nivå som "har du PMS eller?". Ett förminskade av kvinnor baserat på vårt kön.

Jag säger inget om Singoallas ilska var befogad eller ej men hans respons var under all kritik. Det har inget att göra med att "inte uppfylla önskemålen".

Ja, han betedde sig dessutom rövigt igår så jag tyckte att min ilska var helt befogad. Trots det så bröt jag på ett himla trevligt sätt, förklarade bara att det här tyvärr inte fungerar för mig. Att jag är glad att vi sågs igen efter sommaren men att mitt beslut kvarstår. Det är inte rätt för mig helt enkelt.

Ändå det svaret, och nu börjar han tjata igen om att jag tar fel beslut och att han vill prata. Jag säger att jag inte vill prata, då säger han att vi borde avsluta det här snyggare än såhär. Så jag svarade att det borde han tänkt på innan han betedde sig illa igår. Det ligger liksom inte bara på mig att avsluta snyggt. Så nu försöker han bortförklara sig och DÅ blev jag ilsken. Så nu small det rejält.

Ja ja. Jag har aldrig trott att saker och ting mellan oss skulle sluta smooth heller.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 712
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
17 008
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 423
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 534
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Klippa hund