Oj, alla mina matchningar och dejter brukar kalla mig för fröken… Men så är de den generationen också.Då är vi två, men det är inte en helt ovanlig tilltalsform från män i 58-62 spannet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, alla mina matchningar och dejter brukar kalla mig för fröken… Men så är de den generationen också.Då är vi två, men det är inte en helt ovanlig tilltalsform från män i 58-62 spannet
Kom ett meddelande vid halv 10 i går kväll från någon som gillat min profil "Hej fröken, träffas i kväll för en öl och lösa världsproblemen"
När jag svarade "Jag hoppas det där var ett skämt så här sent på kvällen en onsdag? Tack men jag ska snart lägga mig för natten ska upp tidigt i morgon bitti" så blockade han mig.
Håller helt med dig, vill oxå kunna planera det jag har att göra.Okej, min motivation svajar angående lördagsdejten. Jag är typen som gärna vill ha klara besked och att vi bestämmer en tid i god tid. Jag får åka en bit och jag har dessutom annat för mig också, så när man inte klarar av att säga en tid eller ens svara angående mitt förslag på tid så kan jag inte låta bli att bli en aning irriterad. Får faktiskt se om jag ens ids åka.
Söndagsdejten växer i alla fall och jag är väldigt nyfiken på honom. Vi kommer nog få det väldigt roligt om inte annat.
Inte för att jag vill jinxa något nu, men jag tror även att jag har lyckats släppa Wow. Den här veckan skulle vi ha setts, men ingen av oss har hört av sig till den andre. Lika skönt!
Åh, jag är sämst på att planera Har förklarat det för min dejt på söndag, så han är införstådd med att det ingår i paketet Men jag har lyckats ge honom ett någorlunda hum om söndagen, men exakt tid är kvar att bestämmaOkej, min motivation svajar angående lördagsdejten. Jag är typen som gärna vill ha klara besked och att vi bestämmer en tid i god tid. Jag får åka en bit och jag har dessutom annat för mig också, så när man inte klarar av att säga en tid eller ens svara angående mitt förslag på tid så kan jag inte låta bli att bli en aning irriterad. Får faktiskt se om jag ens ids åka.
Haha, ja, jo, jag förstår att det kan vara så. Jag är motsatsen, men det hade varit helt ok om han skulle komma hit och jag kunde göra annat under tiden, men nu ska jag sätta mig i bilen och åka och då vore det snällt att veta om det blir morgon, lunchtid eller kväll … det är ändå i morgon.Åh, jag är sämst på att planera Har förklarat det för min dejt på söndag, så han är införstådd med att det ingår i paketet Men jag har lyckats ge honom ett någorlunda hum om söndagen, men exakt tid är kvar att bestämma
Det hade jag lackat ur fullständigt på. Känns galet respektlöst. Visst att man kan ha svårt att passa tider men, det där skulle ju personen aldrig göra om det gällde en jobbgrej eller något annat som kändes viktigt.Haha, ja, jo, jag förstår att det kan vara så. Jag är motsatsen, men det hade varit helt ok om han skulle komma hit och jag kunde göra annat under tiden, men nu ska jag sätta mig i bilen och åka och då vore det snällt att veta om det blir morgon, lunchtid eller kväll … det är ändå i morgon.
Skönt att höra att andra också har ”sin typ” de dras till. Mina dejter har visat sig ha extremt mycket gemensamt. Jag förstår inte hur det är möjligt för jag swipar höger efter ”den där såg trevlig och stilig ut ” och så visar de sig vara samma typ gång på gång.Okej hörni, jag har fått en match som skriver! En ny, så ingen av föregående.
Och - hon visar sig också vara doktor, wtf Tredje gången gillt?
Håller med dig. Det känns nonchalant och det borde inte vara särskilt svårt för honom att bara häva ur sig en ungefärlig tid. Vi behöver inte träffas exakt den tiden, men det underlättar för mig så att jag kan planera vilken tid jag eventuellt ska åka.Det hade jag lackat ur fullständigt på. Känns galet respektlöst. Visst att man kan ha svårt att passa tider men, det där skulle ju personen aldrig göra om det gällde en jobbgrej eller något annat som kändes viktigt.
Ja, i alla fall 2 av 3 här visste jag inte vilket yrke de hadeSkönt att höra att andra också har ”sin typ” de dras till. Mina dejter har visat sig ha extremt mycket gemensamt. Jag förstår inte hur det är möjligt för jag swipar höger efter ”den där såg trevlig och stilig ut ” och så visar de sig vara samma typ gång på gång.
Musikern är ett undantag. Där vet jag faktiskt inte vad som fick mig att swipa höger.
Säkert en kombination. Hittar du några profiler alls som du känner något som helst intresse för?Jag funderar på varför jag inte får några dejter överhuvudtaget. Är det verkligen kräsenhet eller är det rädsla?
Knappt. Lite halvdant kanske.Säkert en kombination. Hittar du några profiler alls som du känner något som helst intresse för?
Jag tyckte att det var jättejobbigt att dejta i början, men sedan lossnade det.Knappt. Lite halvdant kanske.