Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dina formuleringar är ju ändå rätt sympatiska, jag tycker det är ett bra sätt att skriva det på.
Ja, jag har försökt hålla det kort men vettigt. Jag är faktiskt ganska nöjd med min presentation 😂 Screenshot_2023-02-25-14-52-40-000_com.tinder-edit.webp

Fint häng med E/FWB idag, brunch på lokal och sen ett par timmars halvdvala i soffa 😊

Nästa planerade sammankomst är om två veckor och det är ju alldeles för långt bort så det måste jag fixa men det får bli senare.

H/den jag träffade en mkt kort men trevlig stund före jul, plingade till i mobilen i måndags efter ett par veckors total frånvaro. Eftersom jag har varit barnledig den här veckan, även innan resandet i jobbet, så passade jag på att ta ett litet återseende. Inget barnförbjudet den här gången men det var ändå som att det inte passerat två månader. Får se vad/om det blir ngt mer.

Sent igår kväll blev jag utbjuden på dejt igen. Så nu har jag en dejt på lördag och en på söndag.

Söndagsdejten skulle jag nog vilja säga är någon form av wild card… Den kan verkligen gå precis hur som helst. 😅 Människan är hysteriskt rolig och vi har spenderat många timmar på telefonen redan, men hur ”gåbortvänlig” han är vete katten …. 🤣🙈
Hur gick det igår? :)

Hur gick det igår? :)
Jag åkte dit och vi hade supertrevligt. Han är inte min vanliga typ så kanske inte kände ”Wow” men det måste inte vara det första jag känner heller, och jag kan lätt tänka mig att ses igen. Söt och RAR (😅 älskar diskussion ni haft senaste sidorna 😂) var han och det är ju vad jag söker så … Jag tror att han också var ganska nöjd.

Ikväll blir det en dejt med Musikern. :nailbiting: Åldern har vi avklarat nu och tycker ändå att jag vet tillräckligt mycket för att det ska kännas bra att ses. Jag är galet nervös dock. Vi har klickat så bra i text och på telefon att det vore riktigt surt om det skulle bli en flopp när vi ses.

Jag har fått en flört från en man som inte skrivit något om sig själv. Ser dock hyfsat bra ut. I den övriga profilen hittar jag inga direkta deal breakers, men han är katolik och jag gillar inte religioner över lag.

Skulle ni låta det passera eller agera på något sätt?

Jag har fått en flört från en man som inte skrivit något om sig själv. Ser dock hyfsat bra ut. I den övriga profilen hittar jag inga direkta deal breakers, men han är katolik och jag gillar inte religioner över lag.

Skulle ni låta det passera eller agera på något sätt?
Så länge man inte försöker övertyga eller omvända mig bryr jag mig nada. Min jobbflört är muslim men okay med att jag är ateist alltså är det en icke fråga oss emellan. Jag respekterar hans religion och han respekterar min icke religion.

Så länge man inte försöker övertyga eller omvända mig bryr jag mig nada. Min jobbflört är muslim men okay med att jag är ateist alltså är det en icke fråga oss emellan. Jag respekterar hans religion och han respekterar min icke religion.

Så länge det är en bra person så bryr jag mig inte om sånt.
Jag menar om man kontaktar någon som flörtar med en om den enda meriten är att han ser bra ut. Vad jag inte vet är ju varför han flörtade. Var det för min profiltext eller annat? Kanske skulle han gilla att odla. Vad vet jag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
286
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 573
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar