Samma här. Skrivit att jag inte erbjuder ensamrätt, open minded, DS. Förhoppningsvis sållar många bort sig själva där
Dina formuleringar är ju ändå rätt sympatiska, jag tycker det är ett bra sätt att skriva det på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Skrivit att jag inte erbjuder ensamrätt, open minded, DS. Förhoppningsvis sållar många bort sig själva där
Okej, då är jag med! Tack för förklaringen!Det går på sexuella preferanser, kan vara bra att informera om att man har lite "kinks" som troligen inte är för alla. Jag tänker att då är det saker som går längre än vanligt bondage och blindfolds som avses.
Ja, jag har försökt hålla det kort men vettigt. Jag är faktiskt ganska nöjd med min presentation Visa bifogad fil 113330
Men fy farao! "Allt annat var taget" typ?Jag undrar ibland hur folk tänker när de väljer sitt användarnamn. Exempelvis så är det en 53åring som kallar sig för Rarpojke.
Ptja farsan är 70 och kallar sina kompisar som är i hans ålder +-10 år för tex "den där killen"... så ja...Jag undrar ibland hur folk tänker när de väljer sitt användarnamn. Exempelvis så är det en 53åring som kallar sig för Rarpojke.
Menar du att du tycker det låter fräscht av en 53-åring kalla sig själv för pojke/flicka?Ptja farsan är 70 och kallar sina kompisar som är i hans ålder +-10 år för tex "den där killen"... så ja...
Jag reagerade mest på rar. Huvva.Menar du att du tycker det låter fräscht av en 53-åring kalla sig själv för pojke/flicka?
Jo, den kombon var lite extraJag reagerade mest på rar. Huvva.
Hur gick det igår?Sent igår kväll blev jag utbjuden på dejt igen. Så nu har jag en dejt på lördag och en på söndag.
Söndagsdejten skulle jag nog vilja säga är någon form av wild card… Den kan verkligen gå precis hur som helst. Människan är hysteriskt rolig och vi har spenderat många timmar på telefonen redan, men hur ”gåbortvänlig” han är vete katten ….
Jag åkte dit och vi hade supertrevligt. Han är inte min vanliga typ så kanske inte kände ”Wow” men det måste inte vara det första jag känner heller, och jag kan lätt tänka mig att ses igen. Söt och RAR ( älskar diskussion ni haft senaste sidorna ) var han och det är ju vad jag söker så … Jag tror att han också var ganska nöjd.Hur gick det igår?
Så länge man inte försöker övertyga eller omvända mig bryr jag mig nada. Min jobbflört är muslim men okay med att jag är ateist alltså är det en icke fråga oss emellan. Jag respekterar hans religion och han respekterar min icke religion.Jag har fått en flört från en man som inte skrivit något om sig själv. Ser dock hyfsat bra ut. I den övriga profilen hittar jag inga direkta deal breakers, men han är katolik och jag gillar inte religioner över lag.
Skulle ni låta det passera eller agera på något sätt?
Jag har fått en flört från en man som inte skrivit något om sig själv. Ser dock hyfsat bra ut. I den övriga profilen hittar jag inga direkta deal breakers, men han är katolik och jag gillar inte religioner över lag.
Skulle ni låta det passera eller agera på något sätt?
Så länge man inte försöker övertyga eller omvända mig bryr jag mig nada. Min jobbflört är muslim men okay med att jag är ateist alltså är det en icke fråga oss emellan. Jag respekterar hans religion och han respekterar min icke religion.
Jag menar om man kontaktar någon som flörtar med en om den enda meriten är att han ser bra ut. Vad jag inte vet är ju varför han flörtade. Var det för min profiltext eller annat? Kanske skulle han gilla att odla. Vad vet jag?Så länge det är en bra person så bryr jag mig inte om sånt.
Fråga?Jag menar om man kontaktar någon som flörtar med en om den enda meriten är att han ser bra ut. Vad jag inte vet är ju varför han flörtade. Var det för min profiltext eller annat? Kanske skulle han gilla att odla. Vad vet jag?