Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skrev ju ”God morgon 😊” till min match i söndags. Nu svarade hon nyss ”God kväll!”

Verkar vara en kul typ 😂
Inser att jag inte lät mycket bättre jag heller, men jag skrev typ direkt efter vi matchat så trodde ju hon skulle se. Och sen nu igår så skrev jag direkt efter det svaret. Nada 🤷‍♀️ Så, det var nog inget.

För övrigt lider jag på riktigt av hjärtesorg, men jag står upp och kämpar på ❤️‍🩹 Det är fan jobbigt på riktigt!

Så den som tog upp bröllopet efter fyra meningar sa att jag kunde vara öppen med att jag är en så där woke typ som bara ligger runt.
Ett typ allt i min profil säger att jag är en trans och jag inte gjort klart någon behandling och jag inte vill umgås med någon som inte är HBTQ vänlig

Kom ett meddelande vid halv 10 i går kväll från någon som gillat min profil "Hej fröken, träffas i kväll för en öl och lösa världsproblemen"
När jag svarade "Jag hoppas det där var ett skämt så här sent på kvällen en onsdag? Tack men jag ska snart lägga mig för natten ska upp tidigt i morgon bitti" så blockade han mig.

Kom ett meddelande vid halv 10 i går kväll från någon som gillat min profil "Hej fröken, träffas i kväll för en öl och lösa världsproblemen"
När jag svarade "Jag hoppas det där var ett skämt så här sent på kvällen en onsdag? Tack men jag ska snart lägga mig för natten ska upp tidigt i morgon bitti" så blockade han mig.
Hänger upp mig på ordet fröken!

1677148163031.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
287
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar