Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sov hos S inatt. Det är så mysigt med närheten och bara vara och släppa allt. 😍 Sov hur gott som helst. Vi har inte setts eller hörts på nästan en månad. Ändå känns det som om ingen tid gått sen sist. Om det nu är bra eller dåligt är ju frågan.
Tydligen så har jag förutom tandborste även fått en uppsättning myskläder tillägnat mig också. "För det är ju skönt o byta om från vardags/reskläder."
Ska uppåt hans håll om en vecka igen, så får se om jag sover över då med.

Kan vara att man inte tittar på telefonen dygnet runt oxå.

Den här diskussionen har gått varvet runt ett antal gånger både i den här tråden och i andra.
.
Jag tänker att svarar man inte på en matchning på flera dagar då var det nog inte så viktigt från början.

Har aldrig hänt mig att nån först inte svarat på flera dagar och sen har vi fått till ett bra flyt i konversation och dejting. Utan i de fallen har vi inte kommit vidare alls.

Jag tänker att svarar man inte på en matchning på flera dagar då var det nog inte så viktigt från början.
Det resonemanget har jag lite svårt för. Nej, en person som jag inte ens känner som "bara" är en matchning på Tinder är inte viktig för mig. Skulle kunna bli, men jag skulle aldrig någonsin släppa det jag har för händer i min vardag för att vara tillgänglig för eventuella svar/meddelanden från en lika eventuell tindermatchning. (med det sagt så har det iofs aldrig hänt att jag inte svarat på flera dagar)

Jag tror tyvärr många bara är där för bekräftelsen...

En del vågar inte svara /får kalla fötter.

En del tycker nog att man utifrån profil/utseende inte verkar vara deras typ.

Andra har har kanske redan fått en/flera matchningar som de pratar med.
Jo, visst är det så. Jag blir bara bitter… att det aldrig blir någon fortsättning när jag väl får en match.

Har iof också varit där när en match inte känns rätt och man undrar varför man svajpade höger från början 🫣

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
288
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar