Har blockerat honom. Han var en total knäppskalle. Otrevlig och dryg.Känner att en snubbe är lite too much som utlovar massor av smek redan i andra meningen till en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har blockerat honom. Han var en total knäppskalle. Otrevlig och dryg.Känner att en snubbe är lite too much som utlovar massor av smek redan i andra meningen till en.
Varför svarar inte folk…
Kan vara att man inte tittar på telefonen dygnet runt oxå.Jag tror tyvärr många bara är där för bekräftelsen...
En del vågar inte svara /får kalla fötter.
En del tycker nog att man utifrån profil/utseende inte verkar vara deras typ.
Andra har har kanske redan fått en/flera matchningar som de pratar med.
Kan vara att man inte tittar på telefonen dygnet runt oxå.
Det resonemanget har jag lite svårt för. Nej, en person som jag inte ens känner som "bara" är en matchning på Tinder är inte viktig för mig. Skulle kunna bli, men jag skulle aldrig någonsin släppa det jag har för händer i min vardag för att vara tillgänglig för eventuella svar/meddelanden från en lika eventuell tindermatchning. (med det sagt så har det iofs aldrig hänt att jag inte svarat på flera dagar)Jag tänker att svarar man inte på en matchning på flera dagar då var det nog inte så viktigt från början.
Men någon gång under dygnet kanske man gör det?Kan vara att man inte tittar på telefonen dygnet runt oxå.
Jo, visst är det så. Jag blir bara bitter… att det aldrig blir någon fortsättning när jag väl får en match.Jag tror tyvärr många bara är där för bekräftelsen...
En del vågar inte svara /får kalla fötter.
En del tycker nog att man utifrån profil/utseende inte verkar vara deras typ.
Andra har har kanske redan fått en/flera matchningar som de pratar med.
Jo, visst är det så. Jag blir bara bitter… att det aldrig blir någon fortsättning när jag väl får en match.
Har iof också varit där när en match inte känns rätt och man undrar varför man svajpade höger från början
3 träffar på tinder under en kväll.
Två svara inte en pratar bröllop efter 4 meningar!
Jag tror att hon inte är helt hemma.Oj, dina matchningar är verkligen antigen eller! Var det på skoj bara, eller seriöst menat om bröllöp?
Jadå, jag vetVi har alla varit där… man får vara beredd på att det tar tid.
@cambodia för mig har det varit otroligt mycket svårare att få till dejter med kvinnor än med män. Väldigt frustrerande så du är inte ensam.
Samma här, dejta kvinnor är skitsvårt! Flertalet svarar inte ens när man skriver till dom, tror det mest är bekräftelsesbehov eller nyfikenhet som gör att många av dom är på Tinder...