Vad har du för avstånd? Kanske är värt att utöka?Jag behöver gå på dejt, ha en flört. Jag erkänner, det går inte alls särskilt bra att glömma kollegan. Inte alls faktiskt. Och jag får absolut ingen match på Tinder. Hjälp mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för avstånd? Kanske är värt att utöka?Jag behöver gå på dejt, ha en flört. Jag erkänner, det går inte alls särskilt bra att glömma kollegan. Inte alls faktiskt. Och jag får absolut ingen match på Tinder. Hjälp mig
Ja, får väl göra det… har 16 mil just nu dock. Det är ganska långt.Vad har du för avstånd? Kanske är värt att utöka?
Ah, tror det är max?Ja, får väl göra det… har 16 mil just nu dock. Det är ganska långt.
Ja, får väl göra det… har 16 mil just nu dock. Det är ganska långt.
Ja, kan vara så. Sen finns det globalt läge och nja, jag vet inte detAh, tror det är max?
Hahaha, vart ska vi flytta då?Du måste också flytta hör jag ju!
Hahaha, vart ska vi flytta då?
Kan ju lösa ”problemet” med kollegan också, win-winMycket bra fråga
Eller Malmö @cambodia !Göteborg såklart!
Skåne alltsåEller Malmö @cambodia !
Skåne alltså
Men i Göteborg kan jag få dela en häst med @parellikusken … Svåra val!
Välkommen i den klubbenJag behöver gå på dejt, ha en flört. Jag erkänner, det går inte alls särskilt bra att glömma kollegan. Inte alls faktiskt. Och jag får absolut ingen match på Tinder. Hjälp mig
Jag skulle kunna skriva så mycket fint om henne, men jag låter bli, det är inte konstruktivtVälkommen i den klubben
Min kollega är iallafall singel och vad jag tror straight, ngt bättre förutsättningar men ändå icke. Han fortsätter att fungera som måttstock och inte en annan jäkel håller måttet.
Åh, vad härligt det låterTinderappen raderad. Går omkring knäpp, galen och med pirr i magen hela tiden. Fascinerande hur hela regnbågen av känslor kan samsas i en samtidigt. Bara att hinka upp allt i en salig röra. Livet är rätt gott, ändå.