Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej. Fick en ny matchning på Tinder. Jag skrev till honom och fick för en gång skull ett svar. Men det var på ett för mig obegripligt språk. Vi kommer alltså inte att kunna förstå varann.

Pratade med en av mina bästa vänner för någon dag sedan. Hon tyckte jag var kort mot henne i SMS (vi skickar sällan meddelande eftersom vi jobbar ihop), jag kände att jag skrev normalt…? Men detta kan ju vara en förklaring till varför nätdejtning inte går så bra för mig 🤭 När det gäller Segproppen så raggade han på ett sätt jag inte förstod (min vän fick läsa meddelandet), så jag skrev ”tack 👍🏻” för jag visste inte hur jag skulle bemöta det. Så det kan vara så att jag förstör lite för mig själv 🙃 Är inte så bra på nätdejting känner jag, eller dejting över huvud taget… Behöver dejta någon som är väldigt tydlig , annars reder jag inte riktigt ut det.

Jag behöver gå på dejt, ha en flört. Jag erkänner, det går inte alls särskilt bra att glömma kollegan. Inte alls faktiskt. Och jag får absolut ingen match på Tinder. Hjälp mig :arghh:
Välkommen i den klubben 🤩😫🫤
Min kollega är iallafall singel och vad jag tror straight, ngt bättre förutsättningar men ändå icke. Han fortsätter att fungera som måttstock och inte en annan jäkel håller måttet.

Välkommen i den klubben 🤩😫🫤
Min kollega är iallafall singel och vad jag tror straight, ngt bättre förutsättningar men ändå icke. Han fortsätter att fungera som måttstock och inte en annan jäkel håller måttet.
Jag skulle kunna skriva så mycket fint om henne, men jag låter bli, det är inte konstruktivt ❤️

Ska försöka skapa mig lite distans nu när hon är bortrest igen ett tag. Har hindrat mig själv från att smsa flera gånger ikväll och hon fick inte en kram idag, trots att det var så nära. Hopplösa känslor! Gå och drabba någon annan!

Söndag kväll bokad med E/FWB.

Barnets pappa är sjuk men tillsagd att han får lov att vara frisk nog att ta sitt barn från sön kväll (matad) till lämning måndag morgon.

I onsdags blev det sent på jobbet som planerat så det blev mat-dusch-säng(sova!)-te-jobbet. 😂😂 Men bra ändå. Himla fiffigt att det är typ 7 min från jobbet till E 😎.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
289
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Mata småfåglarna