Ja men ungefär såSluta nu hitta ursäkter, tre mil är ingenting. Jag köper fan en billig skrotbil till dig om jag måste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men ungefär såSluta nu hitta ursäkter, tre mil är ingenting. Jag köper fan en billig skrotbil till dig om jag måste
Tack! Var fint . Han samlar pluspoäng hela tiden.Det var väl ingen jätterevolutionerande ändå
Lycka till och heja heja
Han kanske kan köra till dig. 3 mil är ju ändå en piss i havet.
Nästan tre mil? Jag cyklar två och en halv mil enkel väg till jobbet, det tar mindre än en timme...Tog ju hem Facebookdejting förra veckan och tog bort den två dagar senare ()
Idag skrev en snubbe som jag svept höger på att "han tyckte han såg mig där och att vi inte hann matcha".
Han ser trevlig ut, men, han bor nästan 3 mil från stan och det går pissdåligt med bussar, det är ju dömt till att misslyckas så jag har inte ens öppnat meddelandet än
Nästan tre mil? Jag cyklar två och en halv mil enkel väg till jobbet, det tar mindre än en timme...
Det kan säkert finnas massor av andra bra skäl att inte träffa just den killen, eller ens läsa vad han skriver, men just avståndet känns inte helt självklart imho...
Det ÄR besvärligt att dejta, det har vi ju konstaterat Men det kan ju vara värt det…Ja, jag är nog kanske inte riktigt redo ändå, det känns liksom bara besvärligt
Ja det fattar jag, men jag var seriös. Funderade på skriva det och även fråga om han var fullHoppas du förstod att jag var ironisk
han blockade migDen dansk Norrman uppväxt i England försvann ju fort. Fick ändå så dåliga vibbar, men hade varit kul prata en stund och se vad som hänt lite längre fram.
Var nog gift och vart påkommen av frun.han blockade mig
Var nog mer att han tappade intresset när jag enbart ville chatta anonymt.Var nog gift och vart påkommen av frun.
Då förstår jag. En sån som inte förstår att vissa vill vara lite försiktiga i början med att ge ut personlig information som kan leda till att dom vet vart man bor.Var nog mer att han tappade intresset när jag enbart ville chatta anonymt.
Har ett ganska ovanligt namn, söker man på det på FB så kommer bara min profil upp i princip.Då förstår jag. En sån som inte förstår att vissa vill vara lite försiktiga i början med att ge ut personlig information som kan leda till att dom vet vart man bor.
"Min" är också mycket yngre. Tyvärr, eller vad man ska säga ser jag ung ut och alla gissar min ålder till slutet 30/början 40. Han är 33 och gissade min ålder till 38! Jag är 55 år. Ingen tror mig när jag säger det, får alltid visa mitt leg.Okey, nu sjönk snittålder rejält. Kille född -84. Herregud jag började gymnasiet samma år han föddes