Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, men vill ha någon som på något sätt redan i inledningen säger något som det är värt att spinna vidare på.
Fast bara ett hej kan ju vara att man kollar löget om den man matchat med överhuvudtaget svarar. Berättar ju många här att matchningar inte svarar. Jag skulle nog också kunna börja med bara ett hej och om jag får svar inleda en mer givande konversation.

Sen är många män dåliga på skrift, det är i alla fall min erfarenhet. Bättre snabbt byta till röstmeddelanden i valfri app eller telefonsamtal.

Här var ju en passande artikel för tråden :D

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/professorn-tipsar-sa-lyckas-du-med-dejtingen

Vet inte om jag håller med i ettan och tvåan men resten låter vettiga.
Accsess denied. Attans då, skulle behöva tips, ska träffa min kollega jag snubblade över på jobb, privat idag för första gången. Jag är skitnervös fast jag jobbat med honom 1 månad och sen jag inte varit utlånad dit mer, pratat med honom nästan varje kväll minst 1 timme videosamtal samt mess. Lite fånigt och förmodligen helt onödigt vara nervös 🙈

Fast bara ett hej kan ju vara att man kollar löget om den man matchat med överhuvudtaget svarar. Berättar ju många här att matchningar inte svarar. Jag skulle nog också kunna börja med bara ett hej och om jag får svar inleda en mer givande konversation.

Sen är många män dåliga på skrift, det är i alla fall min erfarenhet. Bättre snabbt byta till röstmeddelanden i valfri app eller telefonsamtal.
Jag har ju inte matchat med de som skriver Hej. De är random folk på HP som gör så. De matcher jag fått på Tinder har jag skrivit till men då har de i sin tur inte svarat mig.

Accsess denied. Attans då, skulle behöva tips, ska träffa min kollega jag snubblade över på jobb, privat idag för första gången. Jag är skitnervös fast jag jobbat med honom 1 månad och sen jag inte varit utlånad dit mer, pratat med honom nästan varje kväll minst 1 timme videosamtal samt mess. Lite fånigt och förmodligen helt onödigt vara nervös 🙈
Det var väl ingen jätterevolutionerande ändå :)

Lycka till och heja heja 😃❤️

Tog ju hem Facebookdejting förra veckan och tog bort den två dagar senare (😁)

Idag skrev en snubbe som jag svept höger på att "han tyckte han såg mig där och att vi inte hann matcha".
Han ser trevlig ut, men, han bor nästan 3 mil från stan och det går pissdåligt med bussar, det är ju dömt till att misslyckas så jag har inte ens öppnat meddelandet än 😂

Idag skrev en snubbe som jag svept höger på att "han tyckte han såg mig där och att vi inte hann matcha".
Han ser trevlig ut, men, han bor nästan 3 mil från stan och det går pissdåligt med bussar, det är ju dömt till att misslyckas så jag har inte ens öppnat meddelandet än 😂

Meh!

Han kanske kan köra till dig. 3 mil är ju ändå en piss i havet.

Men hallå! Han kanske har bil och 3 mil är ju ingenting, speciellt inte i norrland! 😉😂

Åh gud 3 mil hade ju känts nära 😂 iof har jag bil, har man inte det ställer det ju till det. Mvh har 1 mil till närmsta mataffär 😅

Sluta nu hitta ursäkter, tre mil är ingenting. Jag köper fan en billig skrotbil till dig om jag måste 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
289
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar