Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, min nye matchning förtjänar att få ett arbetsnamn! 😍 Det får bli Musikern. Han verkar vansinnigt trevlig, vi har så många gemensamma intressen, konversationen flyter så fint, han är rolig som få och vi verkar tycka och tänka lika om det mesta. 😱

Enda molnet på himmelen är … hans ålder! Jag vet inte alls hur gammal han är. Har försökt fiska lite angående den, men inte fått något riktigt svar, så HILFE - han kan vara allt från en yngling till pensionerad sedan länge. Jag fruktar faktiskt för att få ett besked i frågan och då är ju ändå ”gamla halvsketna gubbar” vad jag gillar. :angel:
Inte nog med detta - jag glömmer nästan bort att Wow ens existerar. 🙈

Jag har frågat rakt ut vid två tillfällen och så har jag försökt att baka in frågan i andra frågor också i hopp om besked.

Något mysko är det definitivt.
Vad löjligt att inte kunna svara rakt på en enkel fråga, särskilt när den ställts flera gånger.

Att undvika det en gång kan väl passera, men att undvika det flera gånger får det att verka som en rejäl åldersnoja eller något annat som antagligen är lika osmickrande. Och jag säger det i egenskap av någon som har åldersnojat sedan jag var barn.

Har aldrig fått höra det men skulle inte svara på det heller. Den skulle bli blockad.

För det säger ingenting och väcker inget intresse att starta en konversation.

Äsch, ett hej är ju en start. Bara svara och se hur det utvecklas.
Min sambo skrev bara hej till mig som sitt första meddelande och det var för fyra år sedan. Det utvecklades väldigt bra, himla trist om jag dissat honom pga det. Han kanske inte är superspännande i skrift men vad gör det? Det är väl inte en brevvän du söker?

Ni som dejtar folk under 50, hur gör ni? Jag tycker att alla män under 50 verkar vilja skaffa barn och helst vill de att man ska vara oskuld och genom en jungfrufödsel klämma ut ett helt fotbollslag åt dem. 🙈

Jag är inte det minsta intresserad av att skaffa fler barn (har redan ett som är i skolåldern). Jag skulle dessutom aldrig trivas med livet som en 25-åring lever. Jag är ju som tidigare sagt typ 50 mentalt, så finns det överhuvudtaget sådana män? En gamling i en ynglings kropp? :D Vad är er upplevelse av män under 50?

Inser att jag måste, om det överhuvudtaget ska vara lönt att söka, vidga mina vyer lite.
Vill inte under nån omständighet ha barn eller vara med någon som har barn. Så jag får nog leva resten av livet själv. Verkar omöjligt att hitta någon vettig utan barn/vilja ha barn och där personen är mellan 40-50 år.

Äsch, ett hej är ju en start. Bara svara och se hur det utvecklas.
Min sambo skrev bara hej till mig som sitt första meddelande och det var för fyra år sedan. Det utvecklades väldigt bra, himla trist om jag dissat honom pga det. Han kanske inte är superspännande i skrift men vad gör det? Det är väl inte en brevvän du söker?
Nej, men vill ha någon som på något sätt redan i inledningen säger något som det är värt att spinna vidare på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
289
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar