Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror ju helt på vem man pratar med, men mina bästa vänner är vi väldigt detaljerade och pratar om allting. Inte bara skvaller utan om man undrar något eller om det är någonting speciellt personen gör. Jag har legat med en kille som när han kommer har världens avgrundsvrål. Aldrig varit maken om liknande och jag började skratta för jag tyckte att det var så komiskt och galet på något vis, varpå han undrade vad jag skrattade åt. Han och jag är helt okej, vi kan prata om allting, men jag var ju tvungen att bolla detta med avgrundsvrål med mina närmsta vänner.Apropå det här med att diskutera sitt sexliv... Hur detaljerade är ni som gör det?
En del är verkligen dumma i huvudet.
Apropå det här med att diskutera sitt sexliv... Hur detaljerade är ni som gör det? Jag skulle bli väldigt sårad om jag blev diskuterad i person av partnern med dennes kompisar. Så pass att jag faktiskt skulle skrota den relationen. Jag har stark integritet och om det hade missats på den nivån att man pratade om mig på det sättet så nej, den människan vill jag inte ha i mitt liv.
Själv kan jag prata om sex mer svepande, nu är man ju så pass gammal att man ändå haft några partners. Och jag pratar inte om dem så att mina vänner fattar vem av dem jag pratar om. Jag tycker det är ganska respektfullt att göra så om man nu har ett behov av att prata om det. Är jag i en pågående relation så pratar jag inte alls om detaljer, för jag tycker inte det är sjyst.
Ni som dejtar folk under 50, hur gör ni? Jag tycker att alla män under 50 verkar vilja skaffa barn och helst vill de att man ska vara oskuld och genom en jungfrufödsel klämma ut ett helt fotbollslag åt dem.
Jag är inte det minsta intresserad av att skaffa fler barn (har redan ett som är i skolåldern). Jag skulle dessutom aldrig trivas med livet som en 25-åring lever. Jag är ju som tidigare sagt typ 50 mentalt, så finns det överhuvudtaget sådana män? En gamling i en ynglings kropp? Vad är er upplevelse av män under 50?
Inser att jag måste, om det överhuvudtaget ska vara lönt att söka, vidga mina vyer lite.
Det är väl bara att skriva att man inte är intresserad av att skaffa barn i sin profil.Ni som dejtar folk under 50, hur gör ni? Jag tycker att alla män under 50 verkar vilja skaffa barn och helst vill de att man ska vara oskuld och genom en jungfrufödsel klämma ut ett helt fotbollslag åt dem.
Jag är inte det minsta intresserad av att skaffa fler barn (har redan ett som är i skolåldern). Jag skulle dessutom aldrig trivas med livet som en 25-åring lever. Jag är ju som tidigare sagt typ 50 mentalt, så finns det överhuvudtaget sådana män? En gamling i en ynglings kropp? Vad är er upplevelse av män under 50?
Inser att jag måste, om det överhuvudtaget ska vara lönt att söka, vidga mina vyer lite.
Fast det var inte det som var problemet, utan att det inte finns folk att swipa höger på eftersom alla män som är över 30 men under 50 verkar vilja ha barn.Det är väl bara att skriva att man inte är intresserad av att skaffa barn i sin profil.
Fast var finns rariteterna som faktiskt inte vill skaffa ett helt fotbollslag? De verkar ju inte existera inom ”min” ålderskategori?Jag hade i profil att jag var barnfri och inte intresserad av någon som har eller vill ha barn så det var ett ickeproblem.
Förutom någon då och då som "glömde" att skriva att han hade barn och sen blev kränkt när jag inte var intresserad
Fast var finns rariteterna som faktiskt inte vill skaffa ett helt fotbollslag? De verkar ju inte existera inom ”min” ålderskategori?
Har inga problem med att swipa vänster för det gör jag ändå av bara farten, så just det är en icke-fråga.
Det är väl som vanligt: andas och härda ut, snart vänder det.Jag träffade ändå många som inte ville ha barn så det borde inte vara omöjligt att hitta
Var inget problem för mig!Fast det var inte det som var problemet, utan att det inte finns folk att swipa höger på eftersom alla män som är över 30 men under 50 verkar vilja ha barn.
Fast var finns rariteterna som faktiskt inte vill skaffa ett helt fotbollslag?
Ni som dejtar folk under 50, hur gör ni? Jag tycker att alla män under 50 verkar vilja skaffa barn och helst vill de att man ska vara oskuld och genom en jungfrufödsel klämma ut ett helt fotbollslag åt dem.