Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klar med resandet, ska förbi kontoret för att hämta bil, duscha och sen fira födelsedagen med lite mer stil hos E
Känns inte så vuxet att hålla på så, eller seriöst. Jag hade pratat om det och berättat att jag inte är bekväm med det alls. Beroende på vilket svar jag får hade jag fortsatt dejta eller inte.Har en ny dejt jag träffat ett par gånger blev dock lite avtänd när han berättar att han har en tjej som bästis som han snackar om allt med, hon är också singel och de följer varandras dejtande.
Han berättade även om hennes sexliv med hennes nya och jag antar att även han delar med sig om samma.
Jag känner mig sjukt obekväm med om han delar detaljer om vårt sexliv med henne och jag skulle träffa henne.
Är jag pryd eller är detta ett normalt beteende? Vad hade ni tyckt i liknande sits?
Varför i hela friden tror han att du skulle vara intresserad av att veta det? Och jag skulle inte vara bekväm med. Du kanske kan prata med honom om det och berätta att det gör dig obekväm. Så kan du utgå från hans svar och reaktion.Han berättade även om hennes sexliv med hennes nya och jag antar att även han delar med sig om samma.
Nej fy, vissa saker ska man bara inte dela med sig av, framförallt inte om andra. Respektlöst.Har en ny dejt jag träffat ett par gånger blev dock lite avtänd när han berättar att han har en tjej som bästis som han snackar om allt med, hon är också singel och de följer varandras dejtande.
Han berättade även om hennes sexliv med hennes nya och jag antar att även han delar med sig om samma.
Jag känner mig sjukt obekväm med om han delar detaljer om vårt sexliv med henne och jag skulle träffa henne.
Är jag pryd eller är detta ett normalt beteende? Vad hade ni tyckt i liknande sits?
Jag hade avbrutit dejtandet. Känns gränslöst och jag är väldigt privat av mig när det gäller sex.Har en ny dejt jag träffat ett par gånger blev dock lite avtänd när han berättar att han har en tjej som bästis som han snackar om allt med, hon är också singel och de följer varandras dejtande.
Har en ny dejt jag träffat ett par gånger blev dock lite avtänd när han berättar att han har en tjej som bästis som han snackar om allt med, hon är också singel och de följer varandras dejtande.
Samtidigt som det ska väl fan inte vara avgörande om man har snöre mellan bena eller inte när man har kamrater.Känns inte så vuxet att hålla på så, eller seriöst. Jag hade pratat om det och berättat att jag inte är bekväm med det alls. Beroende på vilket svar jag får hade jag fortsatt dejta eller inte.
Va?Samtidigt som det ska väl fan inte vara avgörande om man har snöre mellan bena eller inte när man har kamrater.
Varför skulle det vara mer okej att prata med en kamrat med samma kön som en som inte är samma? Sen är det väl frågan om vad som är privat - sådant ska väl knappast delas vidare ivartfall.
Alltså. Läste "men Wow är advokat" istället, hela inlägget fick en ton av att du är nån slags maffiabossDen där på pappret fantastiska långdejten med Wow är avbokad. Kände att det skulle bli en lite väl stor ansträngning från min sida med tanke på hur osäkert allt har varit mellan oss. Vi får helt enkelt höras framöver så får vi se vad som händer.
Det känns helt okej, faktiskt. Jag har hunnit att vända och vrida på det, mer än vad man kan tro, och kommit fram till att det blir det bästa.
Jag har dock en bekant som sa att han scoutar åt mig. Jag ska försöka vara lite mer öppen där, så får vi se huruvida karln kan vaska guld eller ej.
Har en ny dejt jag träffat ett par gånger blev dock lite avtänd när han berättar att han har en tjej som bästis som han snackar om allt med, hon är också singel och de följer varandras dejtande.
Spelar ingen roll vad det är för kön på vännen, jag hade inte varit bekväm med det ändå.
Vem är tredje part här? Fattar inte. Dejten?Jag har pratat mycket sex med mina kompisar när jag dejtat och tycker inte det är konstigt om de jag dejtat pratat med sina vänner om mig. Att däremot dela det till tredje part sas låter lite udda.
Vem är tredje part här? Fattar inte. Dejten?