Vin som smakar konstigt?

fejko

Trådstartare
Vi brukar köpa Campo Viejo Reserva och har gjort så i många år, men häromdagen drack vi en som smakade konstigt, ogott skulle man också kunna säga. Den var från 2018. Vad kan detta bero på?

Vi brukar köpa Campo Viejo Reserva och har gjort så i många år, men häromdagen drack vi en som smakade konstigt, ogott skulle man också kunna säga. Den var från 2018. Vad kan detta bero på?
Tack för svar! Man undrar ju lite om den andra flaskan smakar lika dåligt dvs att det är något fel på hela årgången?

Liknande trådar

Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är...
2
Svar
35
· Visningar
2 105
Senast: Keb71
·
Mat Från och med idag kan man rösta på Årets matbluff 2024: https://www.aktavara.org/212780/rosta-matbluff-2024 Vilken vara får din röst...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
6 657
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ I skuggan av trådar runt alkoholism: Är det bara jag som reagerar på att vin och "bubbel" på något sätt romantiseras och ses som en...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
30 450
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
Svar
16
· Visningar
1 333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka