Åh vad bra att du sorterar bort dem direkt då! Jag kan ha lite svårt för det och tänka att det är mig det är fel på som inte får dem intresserade. Men ditt sätt är helt klart det rätta.
Tycker det är supersvårt att känna någon vibe bara utifrån några bilder och en profiltext. Man får väl vara lite osentimental i vilka man väljer att gå vidare med på appen och sen känna in när man ses. En person kan ju vara helt annorlunda när man väl ses jämfört med intrycket man fått på appen.
kl
Jag har varit på två dejter! en i fredags och en i söndags, med samma tjej. Hon är superfin! Vi ska ses igen imorgon.
Träffade också mitt senaste ex i fredags, hon har velat ses och jag tänkte att det kunde vara bra. Vi lär springa på varandra så det är bra om man inte har något ouppklarat. Hon ville prata om hur det känts för henne och för mig och vad som hände. Hon tog på sig att det gick snett. Vilket hon gjorde rätt i tycker jag.
Det var jättefint att ses och hon var sitt gamla vanliga fina jag som hon var första månaden. Hon sa att hon gärna ville ta upp tråden när hon mår bättre och har rett upp saker i sitt liv men jag känner mig ganska sviken och tilliten är borta när det kommer till något annat än kompisar så det är nog ingen bra ide. Jag är fortfarande otroligt attraherad dock, men inget som jag kan tänka mig att agera på.