Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag och D började höras så slutade snap att funka, så vi började skriva på Messenger i stället. Efter någon dag så ringde han via Messenger och jag tyckte att det var så konstigt :laugh:
Vi pratade i alla fall, även om det var rätt stelt precis i början så pratade vi i typ två timmar, och efter det ringdes vi mer än att skriva.
Efter ett par veckor och ett par dejter nämnde jag att det var så konstigt att han ringde mig på Messenger bara sådär den där gången, men att det ju blev bra ändå.
Visade sig att det var jag som ringt upp honom, av misstag :laugh: en klassisk fickringning där jag inte låst mobilen innan jag lade den i fickan.
Så det kan gå :D

Här går det både bra och alldeles inte bra....

29-åringen, som numera är 30-åringen pga han fyllde år i söndags, var ju som sagt jättetrevlig när jag var sjuk och höll mig sällskap och sov över hos mig i fredags. Sedan så föreslog jag att han skulle gå ut med sina kompisar på lördagskvällen, och fira sin födelsesdag, istället för att hänga med krassliga mig. Vilket han gjorde, och varpå blev hung-over i söndags och inte orkade hitta på något då. Fair enough, så vi sa vi skulle ses på måndag i stället. Men sedan hörde jag knappt från honom förutom att han sa han var enormt upptagen och inte hade tid att ses. Lite samma visa på tisdagen, med tillägget "vi behöver prata". Jaha, nu har han träffat en annan tjej när han var ute i lördags, tänkte jag.... Så i går kom han till mig på kvällen för att ses och prata, och då visar det sig att hans flytt till England blivit framflyttad och han ska börja i jobbet 1. september istället för i mitten av oktober... Vilket såklart förklarar att han inte haft tid att ses...

Vi fick åtminstonde en fin kväll tillsammans i går, och han sov över och körde mig till jobbet imorse. Men nu är frågan om och hur mycket vi hinner ses innan han åker, jag har jättemycket med hästarna denna vecka, och han har givetvis en massa att ta hand om innan flytten. Så himla typiskt att "förlora" nästan två månader, nu som det börjat funka så himla bra mellan oss, och jag även lyckats lära mig sova trots att han ligger brevid... Känns snopet, rent ut sagt! :down:

Då är det inga konstigheter att prata i telefon tycker jag.

Själv drar jag mig som fan. Känns sjukt awkward…hej hej det är cirkus från Tinder- hur är det med kemin idag?
Haha! Nej jag förstår inte varför man föredrar att prata i telefon framför att ses. Har du frågat varför?

Så en uppdatering om mig, Jag är särbo nu,
och blivit plastig till två barn.
det är helt ok
men det gulligaste är när ett av barnen ropar när man pratar i telefon, "fråga när han kommer nästa gång!"
Sånt smälter mitt hjärta.
Vad kul! 😍 Kan du inte berätta mer? (Bara om du vill såklart). Typ hur ni träffades? För visst har du inte skrivit något om det här i tråden?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
570
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 449
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat