Det är ju faktiskt helt briljant.Ibland hade jag velat att biblioteken hade gjort en dejtingtjänst baserat på vilka som också lånat samma slags böcker.
Eller någon som lånar böcker. Punkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju faktiskt helt briljant.Ibland hade jag velat att biblioteken hade gjort en dejtingtjänst baserat på vilka som också lånat samma slags böcker.
Det är ju faktiskt helt briljant.
Eller någon som lånar böcker. Punkt.
Ibland hade jag velat att biblioteken hade gjort en dejtingtjänst baserat på vilka som också lånat samma slags böcker.
Plus att jag då har barnen på halvtid. Och jag vill INTE blanda in någon annan i mitt och barnens liv i första taget.Jag tycker också att det verkar lite jobbigt att ha en partner. Jag har liksom mitt liv och mina rutiner. Jag tränar, träffar vänner, läser, åker och badar, är bara hemma och tar det lugnt... Jag vet inte riktigt hur en partner ska synka in i allt detta. Jag är livrädd för att känna mig pressad. Samtidigt vill jag ju ha kärlek och närhet. Jag tänker för egen del att jag tar ett steg i taget så länge det känns bra.
Vad tråkigt med ditt ex, men det är samtidigt en bra sak att ni inte ändrar på er. Det brukar sällan sluta bra är min erfarenhet.
Men om man friskriver sig från gdpr, att man går med som ett medvetet val? STF försökte köra "singel med röd mössa" i fjällen för ett par år sdan...Börjar se möjligheten att dryga ut bibliotekarielönen här Synd det där med lagbrott bara
Livrustkammaren har haft singelkvällMen om man friskriver sig från gdpr, att man går med som ett medvetet val? STF försökte köra "singel med röd mössa" i fjällen för ett par år sdan...
Hade jag bott i Stockholm hade jag definitivt gått på det. Men fel sida landet.Livrustkammaren har haft singelkväll
Okej, ”lyckan” var kortvarig. Hon jag skrev med igår svarar inte mer och de andra svarar inte alls
Ja, jag kan ha blivit lite ivrig och otåligIbland tar det ju lite tid bara innan det kommer igång
”Jag kan komma hem till dig” - appselut! Det är bara att göra sällskap med naken femåring som tvingar alla vuxna att leka med honom och hans pappa som inte skulle hålla sig i sin bostad. Visserligen eldprov men kanske traumatiserande som första dejt
Jag är trög eller oinsatt men vad hade femåringens pappa för deltagande i det hela?