Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker också att det verkar lite jobbigt att ha en partner. Jag har liksom mitt liv och mina rutiner. Jag tränar, träffar vänner, läser, åker och badar, är bara hemma och tar det lugnt... Jag vet inte riktigt hur en partner ska synka in i allt detta. Jag är livrädd för att känna mig pressad. Samtidigt vill jag ju ha kärlek och närhet. Jag tänker för egen del att jag tar ett steg i taget så länge det känns bra.

Vad tråkigt med ditt ex, men det är samtidigt en bra sak att ni inte ändrar på er. Det brukar sällan sluta bra är min erfarenhet.
Plus att jag då har barnen på halvtid. Och jag vill INTE blanda in någon annan i mitt och barnens liv i första taget.

Det finns flera olika anledningar till det men jag vet inte om det finns ytterligare något därunder som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Oavsett får jag nästan panik vid tanken.

Här går det segt med dejtandet. Jag saknar fortfarande killen som inte fick känslor för mig. Men i helgen låg jag med en av mina kusiners bästa vänner på min kusins 50-årsfest. Han visade sig vara semiupptagen, så jag lägger ner den biten.

Var finns alla bra killar som jag faktiskt blir attraherad av, och som blir attraherad av mig förstås...?!

Jag är också bara sådär sprudlande glad ikväll. Tänk vad jag hade kunnat gå miste om och så himla tacksam jag trots allt är över mina tidigare dejtingmisslyckanden och annan skit som jag varit med om i år. Vissa saker har jag sedan ett tag tillbaka extremt svårt för, föga förvånande, men Han är så himla bra på att få mig att känna mig bekväm i alla lägen.

Som en person nyligen sa till mig: du pratar om Honom på ett helt annat vis, så mycket djupare och mer kärleksfullt. Känner det själv också. Attraktionen och känslorna är helt annorlunda den här gången. Det känns så mycket bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
570
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 449
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka