Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt ex kommentar efter han träffat Killen var "vad snygg han är!" 😂 Killens kommentar var att han hade lagt lite extra tid på att fixa håret för han var nervös för att träffa mitt ex :D de sågs vid en gemensam aktivitet för våra respektive barn, så jag slapp tack och lov vara närvarande vid detta förmodligen rätt obekväma möte 🙈

Mitt ex kommentar efter han träffat Killen var "vad snygg han är!" 😂 Killens kommentar var att han hade lagt lite extra tid på att fixa håret för han var nervös för att träffa mitt ex :D de sågs vid en gemensam aktivitet för våra respektive barn, så jag slapp tack och lov vara närvarande vid detta förmodligen rätt obekväma möte 🙈
Sund reaktion tycker jag det låter som, så länge det var välment. :)

Skillat att bara delegera ut det stela mötet till männen i fråga, way to go!! 👊🏼

Skillat att bara delegera ut det stela mötet till männen i fråga, way to go!! 👊🏼
Verkligen. Här har det inte hänt än. Barnens pappa tackade nej när vi frågade om de kanske skullehälsa. Nu har jag och särbon varit ihop 3,5 år, jag och barnens pappa separerade för 7 år sedan ca. Jag har deklarerat att jag inte kommer att lägga två fingrar i kors längre för att undvika att de träffas. De är vuxna.

Funderar på hur man ska få med särbon på lite höst getaway men ändå som en överraskning.
lite som denna
https://www.grandhotellysekil.se/sv...WJ_sNoNW5NYWrDge5NT-0oij16fgnoVoC6ztKm2VigADw
Men det behöver inte var just denna.
Är du helt säker på att hon gillar sådana överraskningar? Själv hade jag gillat tanken, men hade velat vara med själv i planerandet. Är smått allergisk mot känslan av att bli överkörd, även om jag vet att många andra säkert skulle älska idén.

Är du helt säker på att hon gillar sådana överraskningar? Själv hade jag gillat tanken, men hade velat vara med själv i planerandet. Är smått allergisk mot känslan av att bli överkörd, även om jag vet att många andra säkert skulle älska idén.
Håller med.

För egen del känner jag att det helt och hållet beror på hur det görs. Jag har haft ett flertal duster med min ”partner-ish” om det här med att han ska envisas med att hela tiden vilja betala. Han vill såklart vara snäll, vilket jag naturligtvis förstår, och med lite fingertoppskänsla är det inga jättestort problem, men jag är inte särskilt förtjust i det. Jag har fått mig en och annan avhyvling när jag sagt ifrån, och kanske har jag gjort det lite onödigt starkt ibland men det är min självständighet som kommer fram. Jag försöker tänka att han är godhjärtad, men … Jag gillar det helt enkelt inte.

@Tranan, du kan inte överraska med något mindre och försöka känna av lite hur hon är? Alternativt lyft förslaget om att åka bort och ta det därifrån? Jag tycker att det är jättefint av dig att du vill överraska med något sådant, men som mottagare hade jag inte varit lika förtjust. 😅

Funderar på hur man ska få med särbon på lite höst getaway men ändå som en överraskning.
lite som denna
https://www.grandhotellysekil.se/sv...WJ_sNoNW5NYWrDge5NT-0oij16fgnoVoC6ztKm2VigADw
Men det behöver inte var just denna.
Jag skulle bli jätteglad för en sådan överraskning, och brukar även överraska min partner med liknande typ som julklapp eller så. Men jag vet ju att hon uppskattar sådant, samt har koll på hennes schema så att det inte krockar med plugg/jobb/socialt 😊 Föredrar att ge bort upplevelser till mig och min partner istället för materiella ting.

Tror man gör det för att man inser att man inte är intresserad men inte vill säga något pga folk blir skitsura om man gör det.
Fast hinner man det efter att ha skrivit typ tre meddelanden var? Jag blir mer sur av att personen inte svarar än att den hade skrivit att den inte kände nåt typ 🤷‍♀️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
570
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 447
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka