Min gissning är att med största sannolikhet skulle han inte varit där men kunde inte låta bli att lägga näsan i blöt!
Exakt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min gissning är att med största sannolikhet skulle han inte varit där men kunde inte låta bli att lägga näsan i blöt!
Exakt!
Han är ju förutsägbar iaf
Sund reaktion tycker jag det låter som, så länge det var välment.Mitt ex kommentar efter han träffat Killen var "vad snygg han är!" Killens kommentar var att han hade lagt lite extra tid på att fixa håret för han var nervös för att träffa mitt ex de sågs vid en gemensam aktivitet för våra respektive barn, så jag slapp tack och lov vara närvarande vid detta förmodligen rätt obekväma möte
Det var absolut välment, jag och exet vill bara varandra gott. Det är också två sansade personer. Men jag blev ändå förvånad över exets kommentarSund reaktion tycker jag det låter som, så länge det var välment.
Mitt ex kommentar efter han träffat Killen var "vad snygg han är!" Killens kommentar var att han hade lagt lite extra tid på att fixa håret för han var nervös för att träffa mitt ex de sågs vid en gemensam aktivitet för våra respektive barn, så jag slapp tack och lov vara närvarande vid detta förmodligen rätt obekväma möte
Verkligen. Här har det inte hänt än. Barnens pappa tackade nej när vi frågade om de kanske skullehälsa. Nu har jag och särbon varit ihop 3,5 år, jag och barnens pappa separerade för 7 år sedan ca. Jag har deklarerat att jag inte kommer att lägga två fingrar i kors längre för att undvika att de träffas. De är vuxna.Skillat att bara delegera ut det stela mötet till männen i fråga, way to go!!
Är du helt säker på att hon gillar sådana överraskningar? Själv hade jag gillat tanken, men hade velat vara med själv i planerandet. Är smått allergisk mot känslan av att bli överkörd, även om jag vet att många andra säkert skulle älska idén.Funderar på hur man ska få med särbon på lite höst getaway men ändå som en överraskning.
lite som denna
https://www.grandhotellysekil.se/sv...WJ_sNoNW5NYWrDge5NT-0oij16fgnoVoC6ztKm2VigADw
Men det behöver inte var just denna.
Funderar på hur man ska få med särbon på lite höst getaway men ändå som en överraskning.
lite som denna
https://www.grandhotellysekil.se/sv...WJ_sNoNW5NYWrDge5NT-0oij16fgnoVoC6ztKm2VigADw
Håller med.Är du helt säker på att hon gillar sådana överraskningar? Själv hade jag gillat tanken, men hade velat vara med själv i planerandet. Är smått allergisk mot känslan av att bli överkörd, även om jag vet att många andra säkert skulle älska idén.
Jag skulle bli jätteglad för en sådan överraskning, och brukar även överraska min partner med liknande typ som julklapp eller så. Men jag vet ju att hon uppskattar sådant, samt har koll på hennes schema så att det inte krockar med plugg/jobb/socialt Föredrar att ge bort upplevelser till mig och min partner istället för materiella ting.Funderar på hur man ska få med särbon på lite höst getaway men ändå som en överraskning.
lite som denna
Det är hennes kattmyntaTycker din särbo om överraskningar och getaways? Vet du hur hens planering och schema ser ut? Om svaret är ja på båda så kör.
Om du är tveksam, låt bli.
Mvh Kontrollfreak
Helt säkerÄr du helt säker på att hon gillar sådana överraskningar? Själv hade jag gillat tanken, men hade velat vara med själv i planerandet. Är smått allergisk mot känslan av att bli överkörd, även om jag vet att många andra säkert skulle älska idén.
Det är hennes kattmynta
Men vad är det här med att bara sluta skriva plötsligt? Några svarade ju inte alls, fine! Men de andra två så skrev vi lite, allt verkade fint, inga konstigheter. Sen bara - tystnad
Fast hinner man det efter att ha skrivit typ tre meddelanden var? Jag blir mer sur av att personen inte svarar än att den hade skrivit att den inte kände nåt typTror man gör det för att man inser att man inte är intresserad men inte vill säga något pga folk blir skitsura om man gör det.