Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska på en tredje dejt med samma kille nu i veckan, känns mysigt och fint än så länge! Dock är vi inte hundra samstämmiga i barnfrågan men än så länge är det så pass tidigt att jag låter det vara. Så länge jag är ärlig så tänker jag att det är upp till honom att besluta om han vill fortsätta ses ändå (han vill, jag vill troligen inte).

Okej. Gjorde just något galet :bag:
Svajpade på Tinder, får upp en person som jag bara inte kan låta försvinna! Gick att hitta på Facebook, skrev ett meddelande O_o

Just nu känner jag mig både pirrig, galen och sjukt pinsam! Men det sägs att man måste våga för att vinna, right? :o

Jag tror det kan slå åt båda håll, i bästa fall tar personen det som en komplimang. Håller tummarna!

Jag som hade en plan på att komma igång och dejta igen i höst, det har ju gått sådär. En dejt och därefter några snack på tinder där jag tycks vara obotligt dålig på att svara inom rimlig tid. Nåja.

Åh, sorry. :( Hen kanske är mindre hård än jag. Men jag uppskattade det inte. Hur hade du själv känt?
Ingen fara! Och jag vet inte riktigt… du har en poäng där.
Jag tror det kan slå åt båda håll, i bästa fall tar personen det som en komplimang. Håller tummarna!
Ja, tänkte lite så också. Tack :heart

Om inte annat så har jag lärt mig en läxa. Det kändes som en bra idé imorse, nu inte lika mycket - men jag kan inte göra det ogjort nu i alla fall.

Okej. Gjorde just något galet :bag:
Svajpade på Tinder, får upp en person som jag bara inte kan låta försvinna! Gick att hitta på Facebook, skrev ett meddelande O_o

Just nu känner jag mig både pirrig, galen och sjukt pinsam! Men det sägs att man måste våga för att vinna, right? :o

Det ska ju gå att ta bort meddelanden på messenger!

Ingen fara! Och jag vet inte riktigt… du har en poäng där.

Ja, tänkte lite så också. Tack :heart

Om inte annat så har jag lärt mig en läxa. Det kändes som en bra idé imorse, nu inte lika mycket - men jag kan inte göra det ogjort nu i alla fall.

Screenshot_20220911_111638.webp

Jag som hade en plan på att komma igång och dejta igen i höst, det har ju gått sådär. En dejt och därefter några snack på tinder där jag tycks vara obotligt dålig på att svara inom rimlig tid. Nåja.

Om folk har andra förväntningar på svar på tinder än vad du är beredd att ”prestera” så är det ändå inget att ha. Är man noll synkade från början så blir det ändå arbetsamt längre fram.

Om folk har andra förväntningar på svar på tinder än vad du är beredd att ”prestera” så är det ändå inget att ha. Är man noll synkade från början så blir det ändå arbetsamt längre fram.
Så sant, och bra att komma ihåg!
Det är nog mest en fundering på om jag eg är så sugen.
Jag gillar ju inte stadiet i början av dejting utan hade hellre velat ha vardag på en gång. 😊

Jag började snacka med en snubbe på HP, medan jag drack te och laddade för att gå ut i trädgården. När jag var klar med det så sa jag att jag skulle gå ut. Han fortsatte sen att skicka meddelanden och undrade vart jag tog vägen. Men hallå, jag sa ju att jag skulle gå ut. Och jag har inte tid att chatta när jag grejar i trädgården. Vad är det för fel på folk som inte fattar att man har saker att göra?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
568
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 444
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka