Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte om jag får fortsätta hänga här för jag dejtar ju verkligen inte - men har iaf lyckats kommunicera med kollegan under veckan utan att tappa fattningen helt! Idag bättre än igår. Kanske vi kan kalla det anti-dejting? 😂

Nej men på riktigt, det funkar. Och det känns skönt 😊
Jag dejtar inte heller, har bara någon sorts sms-flört eller vad vi ska kalla honom, och jag hänger här titt som tätt ändå. Så du är välkommen! :)

Nu kanske jag inte hängt med här fullt ut, men vad är det som gör att det inte kan bli något mellan dig och kollegan?

Jag dejtar inte heller, har bara någon sorts sms-flört eller vad vi ska kalla honom, och jag hänger här titt som tätt ändå. Så du är välkommen! :)

Nu kanske jag inte hängt med här fullt ut, men vad är det som gör att det inte kan bli något mellan dig och kollegan?
Tack :heart Det är också kul att följa er andra!

Den korta versionen är att hon dels är gift, dels ”för gammal”.

Nu pågår relevanta frågor för att reda ut när i helgen det kan träffas. Och även en tredje. Så bra om det kan ske rätt nära i tid så att ingens tid slösas i onödan (mamma Mia, har inte pratat med fler parallellt förut. Håller på att effektivisera tror jag!)

Kan bli en rolig helg 😊

Normalt att skicka sms när man har blivit avmatchad? :wtf:

Ah shit påminner mig om snubben som skrev 819915 meddelanden för att jag inte svarade på tinder. Jag avmatchade och tror jag t.om. skrev att han var obehaglig och att jag inte ville ha kontakt, som då letade upp mig på både FB och Instagram för att säga förlåt och prata om att hans tvångstankar gör att han skriver massor med meddelanden och att han för det mesta har dom under kontroll och hur han ville att jag skulle förstå att han sökt upp mig för att han ville att jag skulle förstå att han bad om ursäkt för min skull osv osv.

Människor. :rofl:

Ah shit påminner mig om snubben som skrev 819915 meddelanden för att jag inte svarade på tinder. Jag avmatchade och tror jag t.om. skrev att han var obehaglig och att jag inte ville ha kontakt, som då letade upp mig på både FB och Instagram för att säga förlåt och prata om att hans tvångstankar gör att han skriver massor med meddelanden och att han för det mesta har dom under kontroll och hur han ville att jag skulle förstå att han sökt upp mig för att han ville att jag skulle förstå att han bad om ursäkt för min skull osv osv.

Människor. :rofl:
The curse av att ha ett ovanligt namn. Han hade inte ens mitt efternamn.. Känner ännu mer att jag gjorde rätt som avmatchade nu, har fått nog av gränslösa människor. 😒

Tog bort tinder nu för femtielfte gången. Så nu står hoppet till att hitta någon irl (yeah right.. 🤣). 😅

The curse av att ha ett ovanligt namn. Han hade inte ens mitt efternamn.. Känner ännu mer att jag gjorde rätt som avmatchade nu, har fått nog av gränslösa människor. 😒

Tog bort tinder nu för femtielfte gången. Så nu står hoppet till att hitta någon irl (yeah right.. 🤣). 😅
Haha fattar. Ja man får vada genom lite konstiga människor när man ger sig ut i dejtingvärlden. Men jag tyckte nog för det mesta att det var lite roligt - även om vissa människor var väldigt obehagliga. :cautious:

Vet inte om jag får fortsätta hänga här för jag dejtar ju verkligen inte - men har iaf lyckats kommunicera med kollegan under veckan utan att tappa fattningen helt! Idag bättre än igår. Kanske vi kan kalla det anti-dejting? 😂

Nej men på riktigt, det funkar. Och det känns skönt 😊
Jag har dejtat väldigt lite senaste månaderna jag också, men gillar att läsa om andras dejtingliv! Jag får en del intressanta matchningar, men jobbar så långa dagar att jag inte orkar träffa folk på vardagar, och då tappar visst män intresset...

Lite tankar kring mitt nyupptagna dejtingliv: Jag har matchat med en gammal, ja "dejtingapp-flört" kan vi väl kalla honom. Vi skrev ganska länge på appen men bytte aldrig nummer, innan han avmatchade mig trodde jag. Visade sig att han tog bort appen för att han blev tillsammans med sitt ex igen. Nu har vi matchat igen och skriver, lite flörtigt och småhintar om att ses någon gång. Finns något med honom som gör att jag har ett intresse men liiite oro finns över det där med att han förra gången plötsligt blev tillsammans med ett ex igen. Nu hade vi ju aldrig ens träffats eller kommit utanför appen, men det gör mig nog lite skraj att det finns ett eventuellt ex med i bilden fortfarande.

Sedan har jag även lite fortsatt kontakt med en kille jag skrev om här i mitt allra första inlägg, tror jag kallade honom "velig" då. Vi sågs för första gången för snart 2 år sedan, han bor 2 timmar bort och har ett arbete som tar mycket tid så vi sågs bara någon gång i månaden. Tills han började ställa in typ 8 av 10 gånger.. jag gav upp till slut men han dyker upp ibland, verkar superintresserad, vi ses och han beter sig som han verkligen ser potential men sen tar det återigen månader innan vi ses igen. Har frågat ett par gånger om han vill satsa och se om det kan bli något, att jag är flexibel och kan åka till honom osv, han säger att han vill det meeen sen är vi tillbaka på att han ställer in om och om igen med alla möjliga ursäkter 🤔 Snart har alltså 2 år gått.. orkar inte vänta på honom hur länge som helst, men det känns så bra när vi väl ses så har svårt att släppa taget om hoppet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
568
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 442
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka