Så bra, då är ni på rätt spår då?Mjae alltså nu tolkar du in en massa saker som inte stämmer. Det är redan så att säga överenskommet att dejtande skall ta plats live, det handlar mer om jämkande av fri tid så att säga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så bra, då är ni på rätt spår då?Mjae alltså nu tolkar du in en massa saker som inte stämmer. Det är redan så att säga överenskommet att dejtande skall ta plats live, det handlar mer om jämkande av fri tid så att säga.
Så bra, då är ni på rätt spår då?
Jag dejtar inte heller, har bara någon sorts sms-flört eller vad vi ska kalla honom, och jag hänger här titt som tätt ändå. Så du är välkommen!Vet inte om jag får fortsätta hänga här för jag dejtar ju verkligen inte - men har iaf lyckats kommunicera med kollegan under veckan utan att tappa fattningen helt! Idag bättre än igår. Kanske vi kan kalla det anti-dejting?
Nej men på riktigt, det funkar. Och det känns skönt
Tack Det är också kul att följa er andra!Jag dejtar inte heller, har bara någon sorts sms-flört eller vad vi ska kalla honom, och jag hänger här titt som tätt ändå. Så du är välkommen!
Nu kanske jag inte hängt med här fullt ut, men vad är det som gör att det inte kan bli något mellan dig och kollegan?
Tack Det är också kul att följa er andra!
Den korta versionen är att hon dels är gift, dels ”för gammal”.
Aha, jag förstår! Jag har själv för ca 10 år sedan haft en relation med en gift man (som var kollega också). Inget jag ångrar, men heller inget jag skulle rekommendera.... Det var jobbigt!Tack Det är också kul att följa er andra!
Den korta versionen är att hon dels är gift, dels ”för gammal”.
Nej, precis. Därför jag skrev inom citattecken. För annars så är hon inte för gammal, för migAtt hon är gift är såklart något man ska respektera, men för gammal? För vad?
Normalt att skicka sms när man har blivit avmatchad?
The curse av att ha ett ovanligt namn. Han hade inte ens mitt efternamn.. Känner ännu mer att jag gjorde rätt som avmatchade nu, har fått nog av gränslösa människor.Ah shit påminner mig om snubben som skrev 819915 meddelanden för att jag inte svarade på tinder. Jag avmatchade och tror jag t.om. skrev att han var obehaglig och att jag inte ville ha kontakt, som då letade upp mig på både FB och Instagram för att säga förlåt och prata om att hans tvångstankar gör att han skriver massor med meddelanden och att han för det mesta har dom under kontroll och hur han ville att jag skulle förstå att han sökt upp mig för att han ville att jag skulle förstå att han bad om ursäkt för min skull osv osv.
Människor.
Haha fattar. Ja man får vada genom lite konstiga människor när man ger sig ut i dejtingvärlden. Men jag tyckte nog för det mesta att det var lite roligt - även om vissa människor var väldigt obehagliga.The curse av att ha ett ovanligt namn. Han hade inte ens mitt efternamn.. Känner ännu mer att jag gjorde rätt som avmatchade nu, har fått nog av gränslösa människor.
Tog bort tinder nu för femtielfte gången. Så nu står hoppet till att hitta någon irl (yeah right.. ).
Jag har dejtat väldigt lite senaste månaderna jag också, men gillar att läsa om andras dejtingliv! Jag får en del intressanta matchningar, men jobbar så långa dagar att jag inte orkar träffa folk på vardagar, och då tappar visst män intresset...Vet inte om jag får fortsätta hänga här för jag dejtar ju verkligen inte - men har iaf lyckats kommunicera med kollegan under veckan utan att tappa fattningen helt! Idag bättre än igår. Kanske vi kan kalla det anti-dejting?
Nej men på riktigt, det funkar. Och det känns skönt
Spännande!Jaha, lite spännande utveckling här ändå - särskilt med tanke på att jag inte dejtar! SMS-flörten hörde av sig och undrade om jag var ensam hemma. Det är jag förvisso inte, men vi verkar sikta in oss på att ses i nästa vecka! Fortsättning följer!
Ja, onekligen! Det har varit flera års sporadisk kontakt via sms och rätt stark attraktion, men vi har liksom aldrig synkat att faktiskt få till en riktig träff (ses i andra sammanhang dock men aldrig ensamma).Spännande!
Men åh Hur gör ni nu då?Jag har träffat en soulmate. Vi har känt varann i ett halvår men idag insåg vi detta. Vilken käftsmäll. Han är gift, har barn och bor på den ort jag är på väg att lämna. Det är lite så att man tänker att... vafan detta alltså.