Nejdå, jag kan allt fortsätta svajpa om jag så villOm du har swipeat slut på "utbudet" och ändå har likes du inte kan se så kan du nästan utgå från att det är folk du swipeat bort redan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejdå, jag kan allt fortsätta svajpa om jag så villOm du har swipeat slut på "utbudet" och ändå har likes du inte kan se så kan du nästan utgå från att det är folk du swipeat bort redan
Ja då kan det ju såklart finnas guldkorn även bland likesenNejdå, jag kan allt fortsätta svajpa om jag så vill
Oliiidligt spännandeJa då kan det ju såklart finnas guldkorn även bland likesen
Vi har istället pubistriangeln i Edinburgh.Ha blev påmind om när en kompis la ut en bild på facebook när vi stod vid en busshållplats med någon textrad om att tack för dessa fantastiska dagar med bästa Karamelldrottningen!
Eller något liknade. Hållplatsen heter ju Trekanten men jag bodde ju där förut så var liksom inget varken hon eller jag tänkte att det skulle kunna uppfattas på annat sätt tills någon kommenterade
Det framställs ibland som att det är en läggning bland andra och att man blir olycklig av att leva monogamt om man har den läggningen.
Där är en del som söker tjej till sig själv och killen, säkert en del som bara kollar lite och en del som bara ser väldigt hetero ut (som jag).Nej, det var nästan lite deppigt att sitta och svajpa på Tinder
Lite cyniskt tänker jag också att nog inte ens hälften av de jag får upp faktiskt är gay.
Känner mig fånig bland alla snygga människor och får komplex för att jag är liten och kort och ja, såhär brukar jag inte känna.
Ibland fladdrar kollegan förbi i tanken, inte lika ofta dock.
Längtar efter att få kyssa någon igen…
Ja, man blir allt lite fundersam ibland…Där är en del som söker tjej till sig själv och killen, säkert en del som bara kollar lite och en del som bara ser väldigt hetero ut (som jag).
Själv matchade jag med tjej för ett tag sen, hon hade ingen profiltext och bilder åt det lite sexiga hållet. När vi pratat ett tag så ville jag bara kolla så hon inte letade efter en tjej till trekant. Det gjorde hon inte, men däremot så var hon hetero och undrade om det gick bra om vi bara var vänner. Alltså hallå .
Men det är väl bara att swajpa loss och se vad som händer!Ja, man blir allt lite fundersam ibland…
AbsolutMen det är väl bara att swajpa loss och se vad som händer!
Det är väl i och för sig inte förbjudet att söka vänner via tinder heller, jag vet flera som gör detsamma... sedan vet jag inte om de skriver det i sin bio eller inte. Jag antar att de skriver att de söker både och.Där är en del som söker tjej till sig själv och killen, säkert en del som bara kollar lite och en del som bara ser väldigt hetero ut (som jag).
Själv matchade jag med tjej för ett tag sen, hon hade ingen profiltext och bilder åt det lite sexiga hållet. När vi pratat ett tag så ville jag bara kolla så hon inte letade efter en tjej till trekant. Det gjorde hon inte, men däremot så var hon hetero och undrade om det gick bra om vi bara var vänner. Alltså hallå .
Nej, det är det ju inte Men det är få som skriver det i så fall, vad jag kan se.Det är väl i och för sig inte förbjudet att söka vänner via tinder heller, jag vet flera som gör detsamma... sedan vet jag inte om de skriver det i sin bio eller inte. Jag antar att de skriver att de söker både och.
Då blir det genast svårare!Nej, det är det ju inte Men det är få som skriver det i så fall, vad jag kan se.
Det är väl i och för sig inte förbjudet att söka vänner via tinder heller, jag vet flera som gör detsamma... sedan vet jag inte om de skriver det i sin bio eller inte. Jag antar att de skriver att de söker både och.
Håller med om att det är lite skumt, men tror inte det är särskilt ovanligt. En bekant till mig använder appen både för att söka romantisk partner och för att träffa människor bara. Hon vill träna på sin engelska och kanske, eventuellt träffa någon. Tror hon inte att hon specifierat kön, men vet förstås inte hur som formulerat sin presentation.Det är klart att det inte är förbjudet? Men det är en dejtingapp så ingen info betyder rimligtvis att man söker något romantiskt. Jag var tydlig med vad jag sökte i min profil och det var inte kompisar. Hon hade sagt inte skrivit något alls i sin profil och hon tog inte heller upp att hon sökte vänner förrän vi skrivit ett tag och det var jag som berörde ämnet. Jag tycker det är märkligt.
Visst är det svårt?Träffade A igår, det var mysigt och fint. Bjöd på middag och så såg vi film
Men jag har så svårt att se mig själv med en annan person, hur ska jag orka släppa in nån igen. Och hur ska det fungera med mitt inrutade liv, jag har levt ensam så jäkla länge att jag känner mig helt off?!
Det fungerar ju okej nu under semestern då man har friare dagar, men sen då
Lite svammel från en pepp som är less på ha semester och tänker för mycket.
Håller med både dig och @pepp men kan sakna närheten, en kram, en kyss, krypa upp i någons famn… Känner ju lixom inte att jag vill gifta mig och flytta in tillsammans, det finns ju grader av det helaVisst är det svårt?
Jag tänker också en hel massa. Men det jag kommer fram till hela tiden är att det ska kännas lätt. Är det lätt så är det rätt. Vi behöver fan inte en annan person för att spegla oss i. Jag känner mig helt amazing mest hela tiden. Stark glad och fri.
Samtidigt så finns längtan efter den där personen som det känns lätt och rätt med.
Jag har kommit till en massa insikter (igen). Och landar hela tiden i tack men nejtack, jag gör mig bättre själv.
Jag saknar också närheten och allt det där och kommer inte vilja bo ihop med nån igen. Däremot så vill jag att det ska kännas rätt. Jag har ju min crush som en skitbra måttstock. Jag träffade ju nån som på pappret var jätterätt. Sen kommer några grejer som jag kände skavde, bästis frågade - om det hade varit crush som sagt/gjort så, hade du brytt dig? Nej...det hade bara känts ... bra. Jag känner ju honom väl och vet vad han hade menat och hur hans agenda hade varit - med en ny landade det åt helvete.Håller med både dig och @pepp men kan sakna närheten, en kram, en kyss, krypa upp i någons famn… Känner ju lixom inte att jag vill gifta mig och flytta in tillsammans, det finns ju grader av det hela
Ja, självklart ska det kännas rätt (och lätt!), annars är det inget att haJag saknar också närheten och allt det där och kommer inte vilja bo ihop med nån igen. Däremot så vill jag att det ska kännas rätt. Jag har ju min crush som en skitbra måttstock. Jag träffade ju nån som på pappret var jätterätt. Sen kommer några grejer som jag kände skavde, bästis frågade - om det hade varit crush som sagt/gjort så, hade du brytt dig? Nej...det hade bara känts ... bra. Jag känner ju honom väl och vet vad han hade menat och hur hans agenda hade varit - med en ny landade det åt helvete.