Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här så tror jag att jag äntligen hittat min "summer-fling-thing" nu såhär i slutet av sommaren. Har träffat 32-åringen två gånger till, och båda gångarna slutade med att jag sov över hos honom.
Först i onsdags så träffades vi efter jobb och åt middag, sedan promenerade vi till verkstaden där jag lämnat min bil (nästan 1 timmes promenad mestadels genom en park, med inlagt milkshake-paus) och under promenaden började vi hålla händer nästan utan att tänka över det. Jag körde hem honom och då frågade han om jag ville följa med in och se en film, så jag låg på hans arm och såg en urkass komedi, sedan så ledde det ena till det andra och ja... åkte hem innan jobbet nästa morgon för att duscha och byta om.
Sedan skulle vi ses på lördagen och då blev det att vi åkte ner i stan på en idrottsfestival, stannade där utöver kvällen för att få med oss koncerten som var efteråt, och så tog vi en liten pub-ronda och dansade lite innan vi åkte hem till honom igen. Bästa dejten jag haft på jättelänge!
Han är SÅ himla fin på det viset att han är fullkomligt obrydd vad gäller PDA, han håller kring mig eller håller händer hela tiden när vi är tillsammans, kyssas i full offentlighet, osv. Och jag som har ett gediget underskott av fysisk närlek bara njuter av detta. Sedan så kan jag inte säga att jag är kär i honom, men han får mig att må bra och det är prio ett. Iom han dessutom ska flytta iväg om några månader så vore det nog faktiskt bäst om jag inte får mera känslor än vad jag har nu, för nu känns det helt okej att det här är en "tidsavgränsad" grej så att säga.
Oooch... på tal om poly och det där.... jag måste nog ta ett snack med honom snart angående om vi ska vara exklusiva eller inte.... Nu har DB varit iväg på semester så jag inte har träffat honom på ett par veckor, men om det är okej för alla så skulle jag personligen kunna tänka mig att fortsätta träffa dom båda, då de utfyller varandra på ett bra sätt och täcker olika behov hos mig.
Vad är PDA?
Så tråkigt vad bråkade ni om då?Jag har ju fortsatt att snacka med han som hjälpte mig med veden, trots att jag känt att vi verkligen inte passar för varann. Nu tycks vi ha blivit osams också. Känner att jag inte orkar bråka. Vill bara träffa nån som är på samma plan som jag, pratar med normal röst (och inte för hög) och som inte bossar med mig.
Registrerade mig för övrigt på HP igår, trots att sannolikheten att träffa någon där är så gott som obefintlig. Vaknade i morse och hade en massa meddelanden, en del med komplimanger rätt och slätt. Har inte ens orkat öppna meddelandena än.
Han tycker tydligen att han är jordens kap och kan inte ta att jag inte tycker det. Jag söker något annat än vad han kan ge, vilket jag förklarat på ett så trevligt sätt jag kunnat. Och jag har inte ens nämnt att jag tyckte han var bossig i sitt sätt och pratade för högt. Så nu försöker han trycka till mig och undrar om jag hittar vad jag söker. Trevlig kille... Tja, jag är faktiskt hellre ensam än med honom.Så tråkigt vad bråkade ni om då?
Ett glittrande hav är aldrig bortkastat, även om man är ensam! Min släkt kommer från öarna utanför Fjällbacka - jag har rätt ofta återvänt dit för att slicka diverse sår, och kan intyga att det funkar rätt bra!Sitter i stugan i Grebbestad med en kall Lone Star och blickar ut över ett glittrande blått hav i strålande solsken. På ett sätt känns det otroligt bortkastat på mig själv. Men å andra sidan skulle "hon" varit här nu, och det gör inte alls så ont som jag var rädd att det skulle göra, och det känns rätt befriande.
Ja det kanske är platsen som gör detEtt glittrande hav är aldrig bortkastat, även om man är ensam! Min släkt kommer från öarna utanför Fjällbacka - jag har rätt ofta återvänt dit för att slicka diverse sår, och kan intyga att det funkar rätt bra!
Ingenting? Varför ska man vara tacksam för att en total främling delger sin åsikt om en, som om det vore en gåva? En riktig komplimang kräver ingen motprestation, tycker jag.Började kolla de meddelanden jag fått på HP. Jag har fått en komplimang från en person i en helt annan del av landet som säger att den bara ville ge mig den komplimangen. Vad säger man? Tack?
Om man vill så. Viktiga är väl att man inte ska känna något krav till det.Började kolla de meddelanden jag fått på HP. Jag har fått en komplimang från en person i en helt annan del av landet som säger att den bara ville ge mig den komplimangen. Vad säger man? Tack?
Började kolla de meddelanden jag fått på HP. Jag har fått en komplimang från en person i en helt annan del av landet som säger att den bara ville ge mig den komplimangen. Vad säger man? Tack?
Han tycker tydligen att han är jordens kap och kan inte ta att jag inte tycker det. Jag söker något annat än vad han kan ge, vilket jag förklarat på ett så trevligt sätt jag kunnat. Och jag har inte ens nämnt att jag tyckte han var bossig i sitt sätt och pratade för högt. Så nu försöker han trycka till mig och undrar om jag hittar vad jag söker. Trevlig kille... Tja, jag är faktiskt hellre ensam än med honom.
Som inte klarar av ett nej va ?Jag förstår inte folk som klarar av att ta ett nej!
Ja precis. Jag kanske formulerade mig konstigt?Som inte klarar av ett nej va ?
Det fattades ett "inte" ovan.Ja precis. Jag kanske formulerade mig konstigt?
Haha! Ja såklart.Det fattades ett "inte" ovan.