Nope! Du kanske kan nämna kontot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope! Du kanske kan nämna kontot?
Det var en reel som trillade förbi som jag såklart inte kommer hitta igen. Mycket underligt att länken inte fungerar menmenNope! Du kanske kan nämna kontot?
Typiskt! Blev jättenyfiken.Det var en reel som trillade förbi som jag såklart inte kommer hitta igen. Mycket underligt att länken inte fungerar menmen
Så, nu scrollade jag jättelänge bara för dig (och för att slippa diska). Låt länken funka nu bara!Typiskt! Blev jättenyfiken.
Vilken fin! Och det är samma känsla jag vill ha i mitt förhållande.Så, nu scrollade jag jättelänge bara för dig (och för att slippa diska). Låt länken funka nu bara!
https://www.instagram.com/reel/Cg9yV2QA_87/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Hur länge brukar ni dejta innan ni blir exklusiva med en ny partner?
Har dejtat en kille en månad och tog upp frågan varpå killen blev väldigt osäker och kunde inte svara. Jag är ju kär i den här killen och vill inte dela honom med andra! Han säger att han gillar mig men det verkar ju inte räcka om han fortfarande vill träffa andra?
Känner att jag går och grubblar på det här hela tiden och mitt hjärta går i bitar bara av tanken på honom med någon annan… Ska jag vänta och och se om han ändrar sig eller är det bara att ge upp hoppet för han kommer inte ändra sig?
Jag har helt klart varit på fel plats ikväll med andra ord!Ed Sheeran spelar i Göteborg ikväll. Jag noterar att ett flertal singelmän lägger ut inlägg i dejtinggrupper och liknande i stil med: "Skulle gå på konserten med min kompis men han har blivit sjuk. Någon som vill hänga med i hans ställe? Kostar inget."
En slump?
Ja, men precis. Hade det varit typ Tommy Nilsson istället för Ed Sheeran så hade jag följt med på dejt med vem som helst. Eh, konsert menar jag!Jag har helt klart varit på fel plats ikväll med andra ord!
Ska nog skriva ihop en liten text på min Tinderprofil, har haft tomt i flera veckor.
Skulle fortsätta men mobilen svarade åt mig. Ni andra som Tindrar, har ni profiltext? Lång/kort, personlig/opersonlig?
…bara jag som känner att jag blottar mig lite med en lång och personlig profiltext?
Medel skulle jag väl säga. Jag har skrivit om intressen, att jag bor i hus och har katt, matvanor, att jag söker likasinnad och vilka som kan bläddra vidare. Typ så.Skulle fortsätta men mobilen svarade åt mig. Ni andra som Tindrar, har ni profiltext? Lång/kort, personlig/opersonlig?
…bara jag som känner att jag blottar mig lite med en lång och personlig profiltext?
Jag har en rätt kort. Känns som att det ändå inte spelar nån roll vad det står eller om det alls står nåt.Skulle fortsätta men mobilen svarade åt mig. Ni andra som Tindrar, har ni profiltext? Lång/kort, personlig/opersonlig?
För egen del så läser jag alltid texten i sin helhet om jag överväger att gilla någon. Den som inte skrivit något går bort direkt.Jag har en rätt kort. Känns som att det ändå inte spelar nån roll vad det står eller om det alls står nåt.
Jag läser också, men kan svepa höger även utan profiltext pga utbudet inte är så stort. Men hellre ingen profiltext än en som inte tilltalar mig.För egen del så läser jag alltid texten i sin helhet om jag överväger att gilla någon. Den som inte skrivit något går bort direkt.
Förut hade jag en liten önskelista. Den verkade gå hem hos de flesta.Skulle fortsätta men mobilen svarade åt mig. Ni andra som Tindrar, har ni profiltext? Lång/kort, personlig/opersonlig?