Eftersom min dejt tydligen fortfarande är väldigt intresserad av att fortsätta ses så får han flytta in här i tråden under namnet N.
Sen vad det kan tänkas bli har jag ingen aning om än såklart, men det kvittar, han är skittrevlig, väldigt väldigt fin att se på, och vi har faktist en hel del gemensamt också, och inte bara varandras olikheter helt och hållet, så det känns lovande. Om vi träffas för vänskap, vänner med förmåner, eller om det blir mer seriöst får tiden utvisa.
Vi har typ hela nästa vecka fullbokad med diverse aktiviteter!
Får se hur jag känner efter det, jag blir ju väldigt trött av en massa planer, men jag ser iallafall fram emot det. Vi jobbar väldigt osynkat i perioder så vi får passa på när vi kan få ihop tiden.
Men jag är fortfarande förundrad och fascinerad över hur vi människor kan se på varandra och skapa en bild som är helt fel!
Första gångerna jag såg han trodde jag han var en riktig stropp med mycket självförtroende och lite självgod, sen när vi har träffats och pratat lite kort så tyckte jag att han var trevlig, men ”ouppnåelig” för en sån som mig. Dröm men glöm liksom.
Han däremot hade tyckt att en sån som jag aldrig skulle kolla åt hans håll på det sättet. Att jag var så modig och körde min grej liksom, oavsett situation, och att jag var väldigt stark och trygg i mig själv, och att jag skulle ha något intresse i honom, den blyga och lite anonyma människan fanns inte. Sen trodde han att jag var längre än honom, och det var också en grej som han tänkte att han är ointressant i mina ögon. Efter idag så insåg han att han är ju faktist längre (några centimeter) , men att min pondus och kroppsspråk får mig så lång och elegant! Jag skrattade så jag nästan dog! Elegant?! Tänk er elefanten i porslinsbutiken ungefär…
Nu efter dagens långpromenad så ser jag en väldigt varm och mycket omtänksam person som vill alla gott. Och absolut lite nervös.
Hela min bild jag haft av honom de senaste månaderna har ändrats helt!
Lustigt hur det kan vara!