Ja det är intressant. Jag som bara jobbar med män har ingen aning om vad deras fruar och barn heter. Eller ja, vissa av dem. Men väldigt långt ifrån alla. Vissa vet jag inte ens om de är singlar, särbo, sambo, gifta eller vad de är. Jag får för mig att det helt enkelt inte är nåt män i grupp talar mkt om, generellt. Jag har i vart fall missat de männen som gör det i grupp.
Jag får nog dessvärre erkänna att jag aldrig talat om mina respektive heller, med folk som inte känner dem på ett eller annat vis. Det har aldrig varit naturligt för mig. Jag har nämnt dem kanske nån gång ,men mkt sällan. Jag har aldrig haft nån relationsstatus på fb heller, det störde mitt ex enormt. Han blev sur för att jag inte hade honom på status eller taggade honom i inlägg. Han kände sig osynlig. Jag vet inte om det var befogat eller ej, jag har sett mina relationer som min privatsak, inte nåt jag måste basunera ut till världen likt en ägodel... typ "har ett förhållande med xxx" - Jaha, vem bryr sig vem jag är ihop med?
Har jag haft för avsikt att vara otrogen? -Nej. Har jag misstankar om de som agerar som mig - Ja.